Nooit gedacht dat ik ooit een topic over een jongen zou maken, maar hier komt ie dan..
Ik ben net terug na een jaar lang Australië. Eigenlijk komen bijna al mijn ex vriendjes van vakantie dus ik had ook wel kunnen verwachten dat het ook in Australië weer raak zou zijn
Hier tijdens het reizen dus inderdaad een jongen ontmoet. Ontmoet tijdens het reizen en later toen ik ging werken (ver van hem af) veel contact gehouden via de telefoon en elkaar zoveel mogelijk gezien. Nu zijn we er eigenlijk wel uit dat we het graag met elkaar willen proberen. Maar ja, hoe dan?
Het is de eerste keer dat ik me niet steeds afvraag of ik hem wel leuk genoeg vindt, of ik voor een langere tijd bij hem zou willen zijn en eigenlijk ben ik gewoon eindelijk eens verliefd. Hij past ook in heel veel opzichten echt perfect bij mij maar we hebben wel genoeg meningsverschillen om het interessant te houden. Ik wil het dus niet zomaar laten gaan.
Ondanks dat ik Australië een prachtig land vind is het voor mij eigenlijk te ver weg van de rest van de wereld. Ik heb een hele goede band met mijn familie en vrienden thuis en zou eigenlijk niet zo ver van ze weg willen wonen. Zeker nu ik weer terug ben sinds twee maandjes zie ik weer in hoe leuk Nederland eigenlijk is (en nee dat had ik echt niet verwacht
) Hij studeert nu nog maar heeft een baan waarbij hij niet heel makkelijk in een ander land terecht kan, daarnaast spreekt hij natuurlijk geen Nederlands dus dat zou ook erg moeilijk worden. Ik ga nu wel voor acht maanden terug naar Australië om te werken en mijn studie nog wat bij te spijkeren. Niet bij hem in de buurt, maar wel dichtbij genoeg (vergeleken met Nederland) om elkaar nog veel te zien en de tijd te hebben om uit te zoeken wat we gaan doen.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met dit topic wil bereiken, we zullen er toch samen uit moeten komen, maar het is al fijn om even mijn hart te luchten!
Handig is t idd niet, maar als jullie elkaar echt leuk vinden, komen er meer antwoorden en oplossingen.
Voor mij is het makkelijk praten, aangezien ik geen relatie aan de andere kant van de wereld hebt. Maar ik hoop oprecht dat jullie wat moois tegemoet gaan 
Wij overwegen dan ook zeker om over een aantal jaar toch die kant op te gaan.