HELP, iemand omg. Tilburg met tuin??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy_Komen

HELP, iemand omg. Tilburg met tuin??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 20:04

Lang verhaal, typ zo verder!

Maar iemand die in de buurt van Tilburg woont en een plek voor 2 tentjes heeft voor 1 nachtje vannacht??

Edit:

Denk je gezellig met je dochtertje en nichtje een weekendje erop uit te gaan, krijg je dikke ruzie op de camping.
Zouden klein kampvuurtje mogen maken. Emmaline, mijn dochtertje van 10, net haar marshmallows stok klaar, krijgen we naast ruzie met beide buren, onenigheid met de eigenaar, en mag het vuur ineens niet meer....

Dus het liefst pak ik alles nu in en vertrek ik. Ik dacht, wellicht dat er een lieve bokker is met een groot genoege tuin waar we vannacht mogen overnachten...
Zodat ik met mijn dochtertje en nichtje toch nog een leuk avondje kan hebben...

Ben bereid te betalen en een stukje te rijden!!
Laatst bijgewerkt door Wendy_Komen op 26-08-17 20:11, in het totaal 2 keer bewerkt

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:06

Er zijn in de omliggende dorpen veel campings (ik woon in Moergestel, hier zijn er ook.) Kun je daar niet terecht? Wij hebben helaas geen plek..

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 20:09

melody7 schreef:
Er zijn in de omliggende dorpen veel campings (ik woon in Moergestel, hier zijn er ook.) Kun je daar niet terecht? Wij hebben helaas geen plek..

Bedankt voor het meedenken. Alleen heb hier al de nacht betaald, dus beetje door budget heen. Wil natuurlijk met liefde tegemoetkoming betalen aan een bokker!!!

Maanlicht

Re: HELP, iemand uit Tilburg????

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:10

Wat een vervelende situatie! Helaas woon ik niet in de buurt, anders had je met liefde hier mogen komen. Veel succes!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 20:11

Maanlicht schreef:
Wat een vervelende situatie! Helaas woon ik niet in de buurt, anders had je met liefde hier mogen komen. Veel succes!

Dank je wel!! Heel lief!! Ben gerust bereid half uur / 3 kwartier te rijden!! Wil eigenlijk maar 1 ding, en dat is weg hier...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:11

Serieus? Dus je wil de hele boel nog in een avond inpakken, je dochter weer in de auto zetten en ergens anders je spullen opnieuw opzetten omdat je geen vuurtje mag maken?
Laat dat vuurtje zitten en heb gewoon een fijn weekend. Maak je niet te druk, het is prachtig weer!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 20:14

Goof schreef:
Serieus? Dus je wil de hele boel nog in een avond inpakken, je dochter weer in de auto zetten en ergens anders je spullen opnieuw opzetten omdat je geen vuurtje mag maken?
Laat dat vuurtje zitten en heb gewoon een fijn weekend. Maak je niet te druk, het is prachtig weer!

Nop, ik wil alle spullen inpakken, dochter in de auto zetten, en naar een leuke plek rijden. Niet om vuurtje te spelen, maar om niet tussen 2 zeer zeer zeer vervelende en nare mensen te zitten, die mijn dochtertje ontzettend veel verdriet gedaan hebben door hun manier van communiceren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:16

Wat is er nou precies gebeurd dan? :o?

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:17

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:19

Pak je dan je spullen en ga naar huis. Het is kwart over 8, over twee uur ligt het merendeel van de camping al plat. ;)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 20:19

melody7 schreef:
Hier sta je voor twee tientjes, heel mooie plek: http://www.gerrithoeve.nl/nl/platteland ... /tarieven/

Ik begrijp wel dat je buren niet blij waren met dat vuur en zou er niet op rekenen dat dat ergens anders wel mag..

Thanks ik ga kijken!
Ik ga er ook niet vanuit dat het ergens anders wel mag. Maar had juist het eerst gevraagd, en die buren schoten nu (nog voor het vuur aan ging) direct dusdanig uit hun slof, niet normaal....

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:34

Zou ik ook doen als er iemand naast mij op de camping een open vuur gaat maken tent is van nylon en ik heb gasflessen aan boord
Moet er niet aan denken dat er een vonk verdwaald en ik zit in de caravan met mijn man en honden

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:39

Echwel schreef:
Zou ik ook doen als er iemand naast mij op de camping een open vuur gaat maken tent is van nylon en ik heb gasflessen aan boord
Moet er niet aan denken dat er een vonk verdwaald en ik zit in de caravan met mijn man en honden

Gelijk heb je, maar dan moeten ze niet eerst zeggen dat het wel mag..

En thuis iets leuks doen? Om nu echt nog te gaan verhuizen.. van mij zou je hier mogen blijven maar wij wonen tegen de Belgische grens dus dat is wel ff rijden..

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:40

Ben niet zo'n campinggast maar heb wel heel wat mee gekampeerd tijdens de internationale wedstrijden en soms bij de camping van de pensionstalling waar we toen stonden.

Volgens mij is open vuur echt overal verboden op campings vanwege brandgevaar.

Ken wel een camping in Chaam (bij die pensionstalling dus) die een bq plek hebben waar iedereen een vuurtje kan stoken. Die nemen om deze tijd geen nieuwe gasten meer aan vrees ik.

Ben heel tolerant maar ik zou ook niet zo gelukkig zijn met een vuurtje vlak naast mijn tent.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:41

Ben nog nooit een camping tegen gekomen waar dit mag gewoon vuurtje op de grond
En het is maar net hoe en wat je vraagt bij reserveren

Wendy_Komen

Re: HELP, iemand omg. Tilburg met tuin??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 20:53

Het gaat niet om het vuur, maar om de communicatie. Was echt even fiks boos... Maar dochter heeft nu wat leuks bedacht om te doen, en ik ben ook weer wat gekalmeerd.
Sorry als het verkeerd over kwam, ging dus niet over het feit dat er geen vuur mocht. In the heat of the moment was ik even in "vlucht gedrag".

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 20:55

Vervelend TS maar geef je niet een vreemd signaal af naar je dochtertje en nichtje als je nu boos de camping verlaat? Soms kom je gewoon hele nare mensen tegen en dan maak je er gewoon het beste van.

Volgende keer een uurtje verder rijden naar de Belgische Ardennen, goedkoop kamperen en je mag op heel veel campings een vuurtje bij de tent maken (harde voorwaarde voor ons ;) ).

Voor nu, tot 10 tellen, buren negeren en het samen gezellig maken. Misschien marshmallows warm maken boven een kaarsje?

Britta31

Re: HELP, iemand omg. Tilburg met tuin??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 21:07

Boven een waxinelichtje gaat prima.Steek niet per ongeluk de tent in de fik.Veel plezier nog.