Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Miiej schreef:Ik zou voor de retina gaan heb al zoveel posts gelezen over de touch bar die niet fijn of goed werkt.
Kan je als het alleen om de specs gaat niet de laatste kopen zonder touchbar?
Je zou je vraag ook kunnen stellen op deze groep MacBook, MacBook Air, & MacBook Pro Users op Facebook.
Maar uiteindelijk vond ik hem toch te duur voor wat hij meer kan dan de iets oudere modellen. En persoonlijk vind ik het SD slot toch wel vrij belangrijk, en dat heeft de nieuwste pro niet meer.
De specs verschillen dusdanig dat dat wel echt een issue is (vooral de RAM geheugen banken hebben een enorme upgrade gehad) en dat zie je wel terug in de specs ten opzichte van de Retina Shiloh 
). Ik heb besloten morgen bij de Apple Store mijn huidige exemplaar om te ruilen, dit is vooral op het gebied van specs en met uitzicht op de toekomst. Mijn grootste reden waren de poorten, echter gaat alles over naar USB-C en dan heb ik straks eigenlijk niks meer aan die reden om het 'niet' te doen
maaikemuis schreef:Eigenlijk ook mijn overwegingen een paar maanden terug. Ik denk dat je er heel blij mee gaat zijn (ik voel me iedere keer weer een enthousiaste kleuter wanneer ik erachter ga zitten).