Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
Rocamor schreef:Inderdaad.Ik ga mee met bovenstaande, MAAR, hou ook voor jezelf in de gaten of het beter gaat of niet en anders rokken hoog en rennen.
Ik heb zo'n ex. Heeft me klauwen met geld gekost.
Arienette schreef:ja dat weet ik, opzich kan hij dat roodstaan, 500euro in een maand aflossen, uitzetten als salaris morgen komt en dan op nul houden, maar dat dacht ik vorige maand ook
MarjanB schreef:Woon jij met mijn ex samen?Ik heb toen der tijd ook met hem gekeken waar zijn geld bleef, ik kon elke keer bijspringen. Ja maar hoe het nou kwam dat hij elke keer rood stond? Gewoon geld uitgeven dat ie niet had en een creditcard gebruiken en die ook niet afbetalen. Zodra er ook maar iets in huis stuk was mocht ik het oplossen. Na herhaaldelijk kijken en aangeven hoe hij het beste zijn geld kon beheren ging ie vreemd en heb ik hem het huis uit gegooid en was t problem solved..
Voor jou, zou een ultimatum stellen en dit vastleggen, laat hem maar ondertekenen dat het voor december afgelost is en dat hij zijn roodstaan bij de bank opheft.
purny schreef:Zou je dan niet de mogelijkheid uitzetten? Want zelfs als sta je nooit rood en het staat aan op je rekening kan het al gevolgen hebben
Gebruikers op dit forum: Angie91, Bloesem21, chinnie, Dominique_96, Drico, glenmore, Jihama, Juudepuutje, Lizenlotte, Maanon_, Merileth, Mo_86, soesie, Stephaniiee_, Texas02, winnetou4502, xJurdyWonanx en 46 bezoekers