Bedankt voor de reacties!
The_Cat schreef:Je eisen zijn nogal 'vaag'.
Wat is voldoende geheugen? Voor iedereen is voldoende geheugen nogal anders. Ik heb momenteel een pc met 3TB geheugen, voor iemand is dat genoeg, voor een ander te weinig.
Wat is snel werkend? Wat wil je ermee doen? Is het enkel bv voor word of zijn programma's bepaalde eisen?
Fijne vormgeving => nogal persoonlijk
Intensief gebruik => wat bedoel je hiermee? Moet hij een lange levensduur hebben (bv 6jaar meegaan), moet hij een lange batterij hebben (bv +6u), of wil je dat hij duurbaar is in gebruik?
Pfoe, ik heb nu een hp elitebook waar de nieuwste windows opstaat.
Specifieke programmas zal ik er niet op draaien, ik maak graag fotos en bewerk deze. Evenals videos en dit wil ik er wel graag mee kunnen doen.
Ik ben iemand die tig dingen open heeft staan op zijn laptop, grote word documenten, veel tabbladen op internet en dan nog muziek aan heeft staan daarnaast.
De laptop die ik nu heb functioneert dan niet meer voldoende, ik is hij behoorlijk zwaar.
Ik wil graag een laptop die ik lang kan gebruiken. Niet dat ik na 3 jaar al een nieuwe moet..
Celiien schreef:Asus en Acer moet je vanaf blijven. butmerken. Meerdere kapotte laptops/desktops van gehad, en veel van in de omgeving gezien.
Lenovo en HP zijn de betere merken, vooral Lenovo ben ik fan van. Snelle en fijne laptops, heel gebruiksvriendelijk.
Tweakers is echt wel onafhankelijk, en voor jouw budget (low budget en midden-budget) zijn de twee beste uit de test beide lenovo's
https://tweakers.net/reviews/5577/lapto ... -2017.html
Bedankt!
Grappig, Lenovo hebben wij hier thuis niet hele goede ervaringen mee.. waren wel wat low-budget lenovos.
Granoek schreef:Als je eens kijkt naar een refurbished apple? Er zijn veel websites die ze verkopen, ik heb er zo eentje en ik ben er echt su-per blij mee. Beste aankoop die ik heb gedaan de afgelopen tijd. En een stuk minder prijzig dan een nieuwe macbook
Hoe zit dat dan met garantie van refurbished laptops?