Kleding drama, ik weet niet wat ik aan kan, help!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88072
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Kleding drama, ik weet niet wat ik aan kan, help!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:25

Als dat t-shirt je smaak is, dan is http://www.large.nl/ misschien ook wel iets voor je :j
Ze hebben veel gothic spul, maar ook wel wat minder heftige leuke zwarte kleding. Ik haal er regelmatig leuke dingen vandaan en heb echt geen geweldig figuur :D

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:39

Shanna schreef:
Van de zijkant is mijn figuur beter dan recht van voren. Van voren ben/ lijk ik echt breed en zie je geen/ amper een taille wat ik voorheen wel had. Met lange dunne benen er onder lijkt mn romp echt een propje! En dan ook nog mn buik die over mn broekrand valt en de love-handles aan de zijkant.. ik weet echt niet wat ik daarmee aan moet.. met een blazer kan ik het nog camoufleren en de optische illusie van een taille creeeren, maar blazers zijn niet mijn dagelijkse kledij, daarvoor zitten ze niet lekker genoeg en onder een jas zit het helemaal niet :+

Ik ben van voren echt dit figuur zegmaar :')



Bij tuunte kon ik helaas nooit slagen.. :n


Heb je wel eens nagedacht over iets langere jassen of vesten? Bijvoorbeeld een trenchcoat? Heel tijdloos en makkelijk te combineren. Tegenwoordig zijn ook veel vestjes in die stijl te vinden die gewoon binnen gedragen worden (gezien een trenchcoat vaak toch weer uit gaat ;)). Misschien dat jasjes/vestjes die net over de heupen vallen je bovenlichaam iets optisch verlengen?

Shop je altijd alleen? Soms is het makkelijker om toch iets nieuws te kopen wat iets meer uit je comfortzone is omdat er iemand anders bij is die zegt dat het daadwerkelijk staat!
Als dat geen optie is zou ik anders gewoon online wat bestellen of de stad ingaan en een aantal items kopen. Dan kun je (thuis) er gewoon even in rondlopen en combineren met wat je al hebt, en het terugbrengen als je het toch niks vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:43

Ik shop altijd alleen ja. Heb geen vriendinnen die mee kunnen helaas..
Jassen heb ik geen probleem mee, vesten draag ik alleen voor naar de paarden, verder staan ze mij niet.

Large heeft inderdaad wel mooie items er tussen! Ik ben alleen heel bang dat het me niet zal staan..
A-lijn rokjes kan ik ook maar moeilijk vinden zonder dat het gelijk een kinder/ tiener rok is. A-lijn jurkjes staan me meestal niet overigens, dan lijk ik wel zwanger :+
Hoewel ik gisteren ook die opmerking kreeg in mn jeans met groene shirt.. -O-

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37285
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 19:31

Ik heb mezelf bij elkaar geraapt vanmiddag en centrum maar ingegaan. En ben bij twee zaken maar met de billen bloot gegaan en heb me gemeld als kleding kneus met een ongelovelijk rot model. La mode en failliet tuunte die nog wat had. Maar ik ben ruim geslaagd, ook flink armer maar mijn allereerste keer volledig bij een dames zaak shirts kunnen kopen.

Al waren het twee oudere verkoopsters met engelengeduld. Eerste alle modellen gepast. Vlindermouwen is slappe lach. Rechte modellen biceps zit klemvast, een shirt kon ik niet eens meer uitkomen zonder hulp. :P . Maar resultaat deel van de aankopen. Was 155 euro kwijt voor 3 vestjes en 6 shirts. Zonder de uitverkoop of faillissement in een zaak dan 250 euro :oo en in de andere 160 euro. Was voor mijn doen echt veel geld kwijt. Maar goede kwaliteit. Een shirt zelfs linnen *\o/*
Afbeelding

Anoniem

Re: Kleding drama, ik weet niet wat ik aan kan, help!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 20:06

Zijn het ook dingen die je zonder hulp niet had gepakt/ gepast?

Dat is tenminste wel een lekkere start van je garderobe!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37285
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 20:13

Meeste had ik zelf wel gepakt denk ik. :j Drie dingen niet maar die staan echt leuk. Oa een hempje met daarover een gaatjes shirt met half lange mouwen. Handig bv morgen avond, eerst warm genoeg voor hempje en binnen en terug achter op fiets netdingetje erover met strik aan de ACHTERKANT. Had ik dus heel slim verkeerdom aan. Maar ja strik hoort voor mij voor en niet achter. :P

Enige dat wat wennen is is dat paar dingen strakker nou a meer getailleerder strak niet zit dat ik zelf gewend ben jaren. Al ben ik op de sportschool inmiddels wel gewend aan strakke topjes. Alleen staren mannen dan wat meer ivm mijn royale voorgeven. Maar he buik is dan wel een los vel drama de rest is inmiddels strak getraind.

Andere is blouse/shirt met daarover twee losse flapjes. :+ tsja hoe omschrijf je dat? Is strak en los tegelijk en werkt heel subtiel die buik weg. Is echt damesachtig _O- wat ik dus zo niet gewend ben met altijd mannenkleding maar staat verbazingwekkend goed. Was iemand in klerenrek aan het neuzen ik stap pashokje uit en meteen hee dat staat je echt goed je hebt een leuk figuur zo. :oo wat dat is dus echt ene mega compliment en voor mij ook nieuw. :+ ben namelijk een plompe korte smurf :')

Maar la mode zou ik normaal hard voorbij lopen veel te mevrouwenachtig. :+ maar ja die 70% korting deed hem hem. Maar daar komen de fleurigste dingen vandaan. Moest wel lachen een vest moet van ander filiaal nog komen kiezelkleurig. Vraagt dame aan andere kant van de lijn moet het bijlassende rokje ook mee? Echt een leuk ding maar past me zo totaal niet als type. Wist de verkoopster niet trouwens. Die kijkt me even van top tot teen aan en meld nee laat maar dat gaat hem niet worden bij deze mevrouw. _O- ze had me dus goed ingeschat dat het me totaal niet staat. Heb wel eens ergens modellen gepast samen met een goede vriend, maar hem staat het beter nog dan mij want ik had ik een rok passen jij ook anders doe ik het niet , :oo _O- (en hij is een stoere mannelijke motormuis en hij was zo sportief de uitdaging aan te gaan tot grote hilariteit van de verkoopsters :') )

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Kleding drama, ik weet niet wat ik aan kan, help!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:12

Dat grijs/gebloemde shirtje is echt leuk! Welk merk is dat?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37285
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:17

Ik zal eens kijken nieuwe collectie van la mode. Heeft geen mouwtjes. Is geen grijs maar soort donker beige/blauwig. Deels linnen zit heerlijk. Taifun is het merk. Zegt mij niks maar ben ook een modekluns

Andere dingen zijn van zus van Jill, roberto sarto, just white en een waarvan ik de naam weer kwijt ben. :')

Even op site van merk erbij gezocht.https://www.taifun.com/nl-nl/t-shirt-40 ... l#start=27

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Kleding drama, ik weet niet wat ik aan kan, help!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:29

Haha ik had hem ook al gevonden, dank je! Staan meerdere leuke shirtjes op, ik kende het merk niet, maar ga vast iets bestellen.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37285
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Kleding drama, ik weet niet wat ik aan kan, help!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:31

Ah leuk dat er iemand in ieder geval al geinspireerd is. Ik ken merk ook niet. Kaartje dat erop zat was vrij uitgebreid met info erover.