Een aantal maandjes terug heb ik, samen met wat andere mensen van mijn leeftijd (ik ben 16), een project opgericht. Het heet 'Project Save Neverland'. Dit gaat over dat wij het huis waar Michael Jackson heeft gewoond, dat heet Neverland, willen 'redden'. Het is nu te koop voor 60 miljoen dollar, en alle fans zijn daar tegen. Daarvoor hebben wij dus een project opgericht. We zijn ergens in midden maart begonnen. We hebben ondertussen 6000 volgers op instagram en maar 288 volgers op twitter

We hebben ook een eigen liedje genaamd 'Neverland Song'. Ik heb de muziek ervoor gemaakt en ik heb het ook geschreven, met hulp van andere fans die ons project volgen. Verder hebben we ook een eigen website. Het is alleen (nog) geen professionele website.
Alleen, nu lopen we vast. We proberen dingen te bedenken om aandacht te krijgen, maar we weten niets. Het moet iets origineels zijn wat niemand doet. Want dat trekt aandacht.
Maar we zijn ook van mening dat we hulp nodig hebben van een volwassen persoon met ervaring hiermee.
Ik wil dus vragen of er eventueel iemand hier zou zijn, die toevallig Michael Jackson leuk vindt, en ervaring heeft met het runnen van dit soort projecten, die ons zou willen helpen. Je moet trouwens ook Engels kunnen, want het groepje wat achter het project zit, leeft ver uit elkaar. Er zijn er 2 die in Amerika wonen, en 1 die in Canada woont. En nog een die uit Manchester komt. En je hebt mij

Het project is natuurlijk ook wereldwijd.
Heb je ideeën voor ons, of zou je willen helpen? Laat dan wat weten AUB. We hebben echt hulp nodig, want we komen niet meer vooruit.
Alvast bedankt.
Ps. Ik ben er ondertussen van op de hoogte dat er op bokt nogal wat mensen zijn die veel kritiek geven. Ik weet dat wij een groepje pubers zijn, maar we nemen dit project serieus, en we willen er echt iets van maken. Maar wij kunnen dit als pubers simpelweg niet alleen. Daarom vragen wij hulp aan volwassenen nu. Ga dus AUB hier niet roepen dat wij te jong zijn voor deze dingen enz. Want daar heb ik niets aan. En je mag meningen hebben, maar let erop dat je niet alles weet en ziet, dus let op wat je zegt. Alvast bedankt