Ik heb jullie hulp nodig bij een bakvisserig probleem
.... Laat ik even voorop stellen; ik ben een ongelofelijke sch::terd en heel bang om een blauwtje te lopen....keep that in mind bij de rest van mijn verhaal . Verder ter introductie ben ik 34 jaar en single (ofcourse):Ik werk op een groot bedrijf en ik ben hier leidinggevende. 1 keer in de maand heb ik een stuurgroepvergadering voor een specifiek project waar mijn afdeling in helpt en de projectleider van dat project is daar natuurlijk ook altijd bij. En die projectleider daar draait het hier om; zo’n lekkere vent! Ook nog eens hersenen... wat wil ik nog meer (niets!)?...#stiekemeenbeetjeverliefd
. Het punt is alleen nu dat ik verder niets over hem weet; alleen z’n naam, z’n email en z’n telefoonnummer, verder niets. Ik heb dus geen idee of ie verliefd/verloofd/getrouwd is, of ie evt interesse in mij zou hebben, etc. (we hebben verder geen hierarchische relatie binnen het bedrijf dus er is niets “technisch” wat uberhaupt de boel in de weg zou staan). Nu heb ik natuurlijk wat research geprobeerd te doen; FB, LinkedIn, gegoogled, maar ik ben nog geen stap verder gekomen. Gewoon zelf erop af stappen durf ik ECHT, ECHT, ECHT, ECHT NIET..... veel te bang voor gezichtsverlies, voor “piep” te staan, voor altijd aangekeken worden als degenen die dat blauwtje liep bij haar collega...
En daarmee heb ik nu jullie hulp nodig; hoe kom ik er voorzichtig toch achter, ten eerste of ie al een relatie heeft. Als dat niet zo is dan heb ik wrs wel voldoende zelfvertrouwen om zelf de volgende stap te zetten..... hoop ik....
Denken jullie samen met mij lekker out-of-the-box over manieren waarop ik sneaky erachter kan komen of hij single is? Je weet wel.... een beetje net zoals vroegahhh op school....
Ik hoop echt dat jullie met briljante ideeen komen!!
Creativiteit wordt gewaardeerd!!
Thnx,
Domme bakvis

Of naast hem gaan zitten en vragen of hij de (thee/papieren/whatever) aan kan geven. En vervolgens een casual praatje beginnen?
Of tijdens de lunch eens vragen of hij zijn vakantie al gehad heeft en zo ja, wat hij heeft gedaan
maar het geeft me wel goede moed! Btw de enige collega die veel met hem samenwerkt verdenk ik ervan zelf een oogje op mij t ehebben.... das misschien niet heel handig in dit geval....