Voor mijn thuisstudie moet ik met het programma Snelstart werken. Speciaal een chromebook aangeschaft met het begin van de opleiding. Je raad het al, kan niet geïnstalleerd worden.
Nu heb ik de laptop van mijn ouders waarop ik het kan installeren. Snelstart is geïnstalleerd, nu moet ik vanaf het studie'platform' een bestand downloaden en die als backup in Snelstart zetten. Bestand gedownload, dit is een Bacpac bestand. Ik kan dit niet openen op de laptop, staat geen programma voor op, hierdoor kan ik hem ook niet als backup uploaden in Snelstart.
Welk programma moet ik hebben om een Bacpac te kunnen openen? Google is your best friend, maar niet die van mij in dit geval...
hmmm maar je hoeft het bacpac bestand toch niet te openen op de laptop? openen doe je dan toch in snelstart? of kun je hem niet vinden als je vanuit snelstart bladert naar de back up? Al geprobeerd de back up op een usb stick te zetten en dan terugzetten?
Prrr daar heb ik inderdaad al op gekeken, dit is de handleiding. Echter kan ik het antwoord op mijn vraag niet vinden, en zijn ze nu gesloten.
Manontjuh: Dat inderdaad! Ik dacht inderdaad ook van maakt niet uit, ik hoef hem niet te openen. Maar als ik in Snelstart blader naar de back up kan hij dat bestand niet vinden in de map waar hij staat.
als je bladert staat hij dan ook op alle bestanden weergeven, zegmaar onder in je scherm? bestand hernoemen als een geprobeerd? ik noem maar ff iets geks hoor!