Welk nut heeft het om me van alles wat aan te trekken. Iedereen tevreden willen houden? Nee, want daar schiet ik niks mee op. Dus ik heb schijt, omdat ik voor mezelf wil leven, en niet anderen constant tevreden wil houden.
Ik heb schijt omdat ik zelf wil bepalen wat ik leuk vind en wat niet. En gaat het mis? Start opnieuw. Verlaat iemand weer je leven, dan zal het vast een reden hebben. Als ik maar doe waar ík gelukkig van word, en niet waar anderen blij van worden. Je kunt niet iedereen tevreden houden, en als mensen daar moeite mee hebben, dan respecteren ze je leven niet.
Ik heb schijt aan dingen... en als ik voor mezelf kies, of doe waar ik zin in heb, dan denk ik 'schijt'. Want ik kies gewoon wat vaker voor mezelf en doe waar ik gelukkig van word.
Mensen om je heen kun je niet veranderen dus schijt, wat boeit het wat zij denken over mij?
Wil ik een bepaald shirtje dragen? Schijt, als ik het mooi vind.
Wil ik gaan hardlopen? Schijt aan de mensen die me raar aankijken, ik doe lekker sportief.
Zit mijn huid even niet mee? Schijt aan de mensen die denken van 'oh wat lelijk'. Buitenkant zegt niet alles over de binnenkant.
Dus... wie heeft er ook schijt?

ik ga het gewoon doen, voor mezelf! 
ik ben helemaal geen zoet suf gehandicapte drukke nerdige kabouter. Nou ja ik ben naturlijk wel een drukke nerderige kabouter maar zoet en suf nee dat imago is wel weg geloof ik. Grondig om zeep geholpen.
Als puber met heel veel schijt, I'm in