Lingerie? Geen probleem. Naakt? Geen probleem! Graag zelfs

Ik zit momenteel wat met mijn gewicht omhoog, maar ben daar ook hard voor aan het werk en zelfs al 3 kilo afgevallen

Twee weken terug ben ik met vrienden naar het strand geweest. Ik heb uiteindelijk maar gewoon een broek aangetrokken met een bikinitopje er op van nu-uh dat ik me lekker voelde in m'n bikini terwijl ik wel gerust in m'n ondergoed op het balkon (appartementje aan het strand) ga zitten want dan heeft toch niemand in de gaten dat het ondergoed is...

Nu was ik een paar weken terug zo slim me in te schrijven voor een event van mijn (nieuwe) werk. Sportief weekend, leuk!

Waarom heb ik toch zo'n slechte associatie met zwemkleding? Ik vind het echt vreselijk. En vooral? Hoe kom ik hier nog binnen een avond van af?! Ik heb net alles netjes bijgewerkt wat er aan scheerwerk op een vrouwelijk lichaam te vinden is en ben nu de bikini's die ik heb aan het testen wat dan nog het meest ok voelt, maar tot nu toe heb ik nog maar weinig resultaten.
Gaan doe ik toch wel, ongemakkelijk of niet. Maar ik wil liever optimaal genieten morgen