Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Annet_Dottie schreef:Ik gok dat je topic gesloten zal worden omdat er centrale kleding topics zijn om ook dit soort dingen te vragen.
Verder kan ik je niet helpen, ben ook niet de grootste maar heb zelden probleem met echt te lange jurk en heb kleine borstenMisschien eens op marktplaats rond kijken?
desi92 schreef:Annet_Dottie schreef:Ik gok dat je topic gesloten zal worden omdat er centrale kleding topics zijn om ook dit soort dingen te vragen.
Verder kan ik je niet helpen, ben ook niet de grootste maar heb zelden probleem met echt te lange jurk en heb kleine borstenMisschien eens op marktplaats rond kijken?
Marktplaats helaas niks te vinden iig niet in een straal van 40 km. Wil dan wel graag passen het risico dat het niet past is aanwezig. Maar hou marktplaats wel in de gaten en heb er zoekmelding aanstaan.
1x eerder een jurk op maat laten maken maar die was daardoor zo uit zn vorm dat ie gewoon niet meer mooi zat was echt heel erg zonde, Ben een beetje huiverig om dat weer te laten doen
Mn laatste optie is een jurk huren, ga volgende week langs bij die winkel om te kijken of ze daar wat hebben en wat de kosten zijn.
Katja schreef:
verootjoo schreef:Eentje kopen die bij je borsten goed zit, voor de rest te lang en te los en die op maat laten maken bij een naaiturk?