Wie kan me helpen? Primark

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dieseltje

Wie kan me helpen? Primark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 14:43

Op vakantie aan het water zag mijn dochter een grote opblaasbare eenhoorn-luchtbed. Ze kon haar ogen er niet vanaf houden.
Nu hoorde ik via via dat deze voor 12 euro te koop zijn of waren bij de Primark. Meteen gebeld naar vestiging Venlo en online gekeken maar kan ze niet vinden.
Wie kan en wil er voor mij kijken? Uiteraard betaal ik de aankoop en het verzenden, ze zou er heel blij mee zijn!

Mijn dank is groot!
Laatst bijgewerkt door dieseltje op 08-08-17 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:44

dieseltje schreef:
Op vakantie aan hetbwatervzag mijn dochter een grote opblaashare eenhoorn-luchtje. Ze kon haar ogen er niet vanaf houden.
Nu hoorde ik via via dat wieringen voor 12 euro te koop zijn of waren bij de Prima. Meteen gebeld naar vestiging Venlo en online gekeken maar kan ze niet vinden.
Wie kan en wil er voor mij kijken? Uiteraard betaal ik de aankoop en het verzenden, ze zou er heel blij mee zijn!

Mijn dank is groot!

What? Misschien eerst je berichtje even doorlezen op foutjes voor je het post :(:) zou het allemaal een stuk duidelijker maken :)

Destination

Re: Wie kan me helpen? Primark

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:46

Vraag het anders eens in het Primark topic :)
[LZP] [HK] Primark deel 5

Verder heeft Xenos die dingen ook geloof ik. Het merk Intex verkoopt ook van dat soort dingen, dus je zou ook even online kunnen zoeken.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:48

Ze hebben ze ook bij kruidvat en xenos inderdaad

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:59

Je bericht is nauwelijks te lezen. Pas dit aub even aan!

On-topic: een opblaasbare eenhoorn kun je bij de Xenox/Action/Primark etc kopen.

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 15:06

Keet schreef:
What? Misschien eerst je berichtje even doorlezen op foutjes voor je het post :(:) zou het allemaal een stuk duidelijker maken :)

Sorry, heb het aangepast, mijn nieuwe telefoon doet nog dingen die ik niet wil.....en in de haast niet teruggelezen. Excuus!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:08

Oke :)

die dingen staan momenteel in alle reclame folders. Dus loop een willekeurige winkel binnen en je hebt de jackpot :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:08

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 15:14

Winged schreef:

Die zijn wel een stuk duurder weer, tussen 35 en 50 euro. Evengoed bedankt voor het meedenken.

Bij de xenos en action kan ik ze ook niet vinden online in ieder geval. Ik heb ze nog niet in de folders zien staan (nu ontvang ik hier maar een klein deel van de standaard folders) maar ik zal er op gaan letten.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:14

Nee, dergelijke artikelen staan meestal niet online :) maar liggen gewoon in de winkel

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:19

Je ziet ze echt overal momenteel, omdat het ''in'' is. Gewoon een rondje langs de winkels maken en je hebt zo'n ding gevonden.

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 15:25

Dan ga ik eens kijken wanneer ik ervoor op pad kan gaan of rondje bellen (zit nu in zo‘n ellendige binnenpeeltuin ivm het weer hier :Y) ), wat een herrie. Nu bellen is geen optie. Bedankt voor de tips in ieder geval, ze heeft al jaren een groot zwak voor eenhoorns....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:34

Uhm, aliexpress? Daar hebben ze alles. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 00:16

Ik heb ze hier inderdaad gezien bij de primark, wel al zo'n 2 week geleden maar ik kan morgen of overmorgen best even langs rijden en kijken voor je (woon in Groningen primark is hier om de hoek). Inderdaad voor 12 euro!

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 00:57

Bij de xenos zijn die dingen 25 euro, bij de primark waren ze enorm snel uitverkocht ;)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 07:14

Ik heb hem toen een maand terug bij de Etos gekocht. Weet niet of ze ze nog hebben.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 08:02

Ze gaan overal erg snel. Ik heb hem bij Xenos gekocht. Omdat dat filiaal vernieuwd was zat op alles 20% korting, dus hij was 20 euro.

Hou er rekening mee dat die dingen echt enorm, belachelijk groot zijn. Wij hebben hem 1 keer opgeblazen om te bekijken, maar verder is dat veel te veel gedoe.
Ik zou liever een kleinere hebben. Weet iemand of die ook bestaan? Mijn dochter vind hem wel helemaal gaaf namelijk en vraagt er vaak om. Dan kan ik die grote wegdoen en zeggen dat hij gekrompen is...
Ik heb ze alleen zo groot gezien, of meteen als babyzwemband of bekerhouder, maar niets ertussenin.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 08:43

Ik heb er 1 van de Xenos, was rond de €25 geloof ik :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 09:01

Cerilene_ schreef:
Ze gaan overal erg snel. Ik heb hem bij Xenos gekocht. Omdat dat filiaal vernieuwd was zat op alles 20% korting, dus hij was 20 euro.

Hou er rekening mee dat die dingen echt enorm, belachelijk groot zijn. Wij hebben hem 1 keer opgeblazen om te bekijken, maar verder is dat veel te veel gedoe.
Ik zou liever een kleinere hebben. Weet iemand of die ook bestaan? Mijn dochter vind hem wel helemaal gaaf namelijk en vraagt er vaak om. Dan kan ik die grote wegdoen en zeggen dat hij gekrompen is...
Ik heb ze alleen zo groot gezien, of meteen als babyzwemband of bekerhouder, maar niets ertussenin.

Hij is inderdaad gigantisch. Was blij dat ik er een elektrische pomp bij had gekocht anders was je wel even bezig :=

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 10:59

Afbeelding

Hij is ook echt mega :') hier met mijn husky en erboven op ligt de bekerhouder versie.

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-17 11:28

Annet_Dottie schreef:
Ik heb ze hier inderdaad gezien bij de primark, wel al zo'n 2 week geleden maar ik kan morgen of overmorgen best even langs rijden en kijken voor je (woon in Groningen primark is hier om de hoek). Inderdaad voor 12 euro!

Als je zou willen kijken, graag!
Vanmiddag ga ik nog even naar de stad, kijken of ik hem ergens zie.
Ik heb ze online wel gezien voor 35-50 euro, maar dat vind ik een beetje teveel voor een aardigheidje. (heb 2 kinders, kan niet de ene wel verwennen en de andere niet).

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 11:30

Ze kunnen er toch samen mee spelen?

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 11:40

Ik was gisteren in de primark in Amsterdam. Daar hebben ze ze inderdaad voor 12 euro!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 11:47

Zijn idd gewoon bij Primark. Ook andere opblaasdingen.

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-17 11:55

Keet schreef:
Ze kunnen er toch samen mee spelen?

Haha, nee hoor....dat kan niet. Mijn zoon wil niet gezien worden met zo'n ding :+
Voor hem verzin ik iets anders wat weer gewoon echt bij hem past, maar voor een aardigheidje (en daar valt een opblaasding ook onder) ga ik geen 35-50 euro betalen.