Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
RoyceMack schreef:Gewoon invullen wat je nu verdiend op jaarbasis. Met mijn bijbaantje naast mijn studie verdiende ik 6000 euro per jaar. Kun je je gewoon mee inschrijven en je kunt het elk moment wijzigen.
Je wilt pas een huis over enkele jaren, tegen die tijd is je inkomen ook anders dus werk het gewoon af en toe bij.
wendyh schreef:Volgens mij kan je bij je inkomen gewoon invullen wat je ongeveer verdient. Dit wordt pas echt belangrijk als je over enkele jaren echt opzoek bent naar een woning.
mirthheee schreef:RoyceMack schreef:Gewoon invullen wat je nu verdiend op jaarbasis. Met mijn bijbaantje naast mijn studie verdiende ik 6000 euro per jaar. Kun je je gewoon mee inschrijven en je kunt het elk moment wijzigen.
Je wilt pas een huis over enkele jaren, tegen die tijd is je inkomen ook anders dus werk het gewoon af en toe bij.
Hmm, maar ik heb nog geen jaar opgaaf. Baan 1 is een 0 uren contract, baan 2 is een twijfel geval, ik ga als de vakantie voorbij is van 3 naar 1 dag (avond) in de week, maar of ze me dan nog willen houden is ook onzeker.wendyh schreef:Volgens mij kan je bij je inkomen gewoon invullen wat je ongeveer verdient. Dit wordt pas echt belangrijk als je over enkele jaren echt opzoek bent naar een woning.
Dus het maakt momenteel niet eens uit wat ik invul? Gewoon een schatting maken van wat ik ongeveer in een jaar ga verdienen?
Zo kun je lekker inschrijfjaren opbouwen en heb je een voorsprong wanneer je straks op jezelf gaat! Gewoon je (desnoods geschatte) jaarinkomen invullen van dit jaar, of als je het hebt van vorig jaar. Komt wel goed wanneer je straks echt gaat zoeken