Ik zat te twijfelen of ik een schaduwaccount aan zou vragen, maar vrijwel niemand kent me hier.
Ik zit al een aantal jaar in de knoop met mijzelf, vroeger gepest geweest en ook de nodige deuken in mijn zelfvertrouwen daardoor opgelopen.
Daardoor ben ik erg depressief geworden en meerdere malen het gevoel gehad dat ik gewoon echt niet meer wilde. ik zag geen mogelijkheid meer dat mijn leven nog enigszins positief zal gaan worden.
Nu ben ik 20 jaar, en start ik na 3 jaar extreem depressief zijn, hulp, medicatie, en opnames, een nieuwe opleiding. En ook dat vind ik super spannend.
Nu heb ik vaak een terug val ondanks dat ik nog aan de medicijnen zit, waardoor ik gewoon verlangens heb om gewoon er een einde aan te maken. Als ik in die spiraal zit dan zie ik niets anders meer dan al het negatieve in mijn leven. Ik heb dan ook het gevoel dat ik helemaal door draai. Een doorsnee psycholoog werkt niet bij me, maar als ik opgenomen moet worden raak ik het laatste beetje positiviteit in mn leven kwijt.
(mijn positieve dingen)
Ik heb een super lieve pony al 1,5 jaar in mijn bezit, en naast mijn pony rijd ik sinds korte tijd ook een fijn goed paard waarmee ik de springsport in mag. Ik ga nu ook eindelijk een opleiding doen wat ik altijd al heb willen doen, bedrijfsleider paardenhouderij.
Ik weet gewoon zo niet wat ik moet doen..
ik moest het gewoon even van mij af schrijven

).
Een soort hallucinatiedrank???