Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Gypsy schreef:Je vriend kan dit toch in een handeling oplossen? Ring voor je halen.
Ibbel schreef:Ik denk dat je probleem ligt in het direct tegen een wildvreemde hele verhalen houden over je auto, sportschool, etc. Begin eens met gewoon dank je wel te zeggen als iemand je auto mooi vindt en dan in te stappen en weg te rijden. Waarom zou je meer zeggen dan dat?
Ibbel schreef:Ik denk dat je probleem ligt in het direct tegen een wildvreemde hele verhalen houden over je auto, sportschool, etc. Begin eens met gewoon dank je wel te zeggen als iemand je auto mooi vindt en dan in te stappen en weg te rijden. Waarom zou je meer zeggen dan dat?
Dreamy schreef:Ibbel schreef:Ik denk dat je probleem ligt in het direct tegen een wildvreemde hele verhalen houden over je auto, sportschool, etc. Begin eens met gewoon dank je wel te zeggen als iemand je auto mooi vindt en dan in te stappen en weg te rijden. Waarom zou je meer zeggen dan dat?
Waarom niet? Spontane gezellige gesprekken zijn vaak hartstikke leuk en zo ontmoet je soms de meest bijzondere mensen. Als ik bij iedereen alleen maar "dankje" had gezegd en weg was gegaan, dan had ik heel veel leuke momenten gemist.
goriginal schreef:O god dit is dus precies mij, TS ik voel je ontzettend Alleen heb ik geen vriend en gewoon geen behoefte aan meer, dus ik voel me dan super onhandig over hoe ik moet laten merken dat ik gewoon gezellig contact wil en meer niet. Plus dat ik daar ook onzeker van word als ik dat laat vallen, 9 van de 10 lopen dan namelijk direct weg. Heeft iemand ook tips voor dit maar dan als je gewoon singel bent en niks hoeft?