). Nu is de kast sinds anderhalve week terug en heb ik hem al met allesreiniger en bleek schoongeschrobd. Helaas stinkt het ding nog steeds een uur in de wind naar de muizenzeik
. Op stal niet zo heel dramatisch maar in mijn bijkeuken, waar ook mijn was hangt te drogen, vind ik dat toch een minder prettig idee.Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen om de lucht er uit te krijgen of kan ik de kast beter een enkeltje stort geven?
ik heb het dus nog niet voor je kunnen testen of het ook echt iets doet.
. Ik vrees dat er uiteindelijk een flinke laag lak aan de binnenkant moet komen om de lucht echt buiten te sluiten. Dus hopelijk stopt het na vandaag even met teveel waaien en regenen
. Hij stond eerst, open, in de schuur en de hele schuur stonk er naar. Nu staat hij, dicht, buiten. Als ik nu de kast open doe is de lucht al minder dan wanneer ik vorige week de schuurdeur open deed. Ik ben nu van plan om er nog een bakje azijn in te zetten, daarna nog een keer uitschrobben en een paar lagen verf eroverheen
schilderen zal e.e.a. zeker inkapselen, sommige beitsen meuren ook 2 weken dat je het erop gezet hebt