Cadeau-idee voor vriend na mijn vertrek op wereldreis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Cadeau-idee voor vriend na mijn vertrek op wereldreis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-17 23:01

Hmm een beetje een vage titel, maar misschien kunnen wat creatieve bokkers met mij meedenken. :D

Op 1 oktober vertrek ik voor langere tijd op (wereld)reis, vanaf half oktober werkt mijn vriend een tijd in Genève. Kortom: we gaan elkaar niet zien tot volgend jaar, alleen via Skype...

Toch wil ik graag iets 'achterlaten', zodat hij regelmatig iets 'fysieks' krijgt/heeft.

Mijn idee is om een soort van tas of mand te maken met mini-cadeautjes. Op de kaartjes aan de cadeautjes staat dan beschreven 'Dit cadeautje openmaken als...' je me mist bijvoorbeeld en dan zit er iets kleins/liefs in. Zo dacht ik aan een foto van ons twee, een paar Happy Socks en nog wat van dit soort cadeautjes.

Maar nu komt het: wat voor een cadeautjes en wat voor een teksten? Een mand vol lijkt me leuk, maar verder dan bovenstaande twee voorbeelden kom ik niet. Ik heb dit idee ooit een keer gezien bij iemand maar weet niet wat de inhoud en teksten verder waren. Pinterest heb ik al afgespeurd, maar misschien zijn er hier mensen met goede ideeen. Zijn er creatieve suggesties? :)

Ook als het iets totaal anders is mag natuurlijk! :) Brand los!

Deoiridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 23:11

Enveloppen met herinneringsbriefjes erin van dingen die jullie samen gedaan hebben, eerste ontmoeting. Een muziektekst die jullie samen luisteren, etc. Heb je vulling zonder dat het geld kost.
Een lokje van je haar in een zakdoek met parfum erop. Lekker middeleeuws romantisch en sentimenteel. :o
Gedroogde bloemetjes, van een plek waar je vaak samen komt met een tekstje erbij, (van een veld of park waar je vaak zit haal je mooie boomblaadjes of madeliefjes)

Maybe totaal niet wat je zoekt, maar het is iets. ;)

VivianHesen

Re: Cadeau-idee voor vriend na mijn vertrek op wereldreis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 23:24

Ik kreeg halverwege de (lange) vakantie van mijn vriend ineens een doos met chocolade toegestuurd, waarbij je zelf een tekst er in kon zetten. Kun je misschien niet op voorhand er bij doen, maar als je een adres hebt wel leuk om hem daarmee te verrassen (als hij van chocolade houdt :+ )

Picassox

Re: Cadeau-idee voor vriend na mijn vertrek op wereldreis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-17 08:54

Dank voor de suggesties! Wellicht wordt het een combinatie van die twee! :)

Ik dacht ook eerst aan het aantal enveloppen/cadeautjes van het aantal weken dat we elkaar weer zien. Maar dat wordt een vrij veel. :D

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 09:10