Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 14:41

Ben dan wel benieuwd waarom jij prostituee er zo nadrukkelijk uitlicht als een GO, compleet met *\o/*

Huertecilla

Berichten: 26873
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 14:48

Ailill schreef:
]Dus even heel plat, vergeef me mijn woordkeuze, enkele 'top' functies (en ja, dat is een relatief begrip en er nee er hoeft niet perse een waarde aan te hangen) liever niet en een prostitué wel?


Interessant perspectief.
Voor mij omdat dat ook putjesscheppendsoldaat, priester van de buurtkerk, 1000 Euro/avond gezelschapdame.
Zoals ik al schreef is dit een levenbeschouwelijk, zo je wil filosofisch punt.


Citaat:
Nu ben ik een zeer interessant boek aan het lezen (11 minuten, van Paulo Coelho, gaat over een prostitué) en ik moet zeggen, ik kijk er anders naar dan voorheen. Wat betreft een relatie zie ik nog wat 'obstakels' op de weg.


Ken ik. Goed boek ja; stof tot overdenken.

Wat overdenken betreft; waar blijven alle meiskes/vrouwen welke aan sex/erotiek wel eens wat (bij)verdiend hebben?
Statitisch gezien zijn er honderduizenden mannen mee gehuwd en ik zal maar niets opgooien over hoeveel er hier op Bokt moeten zitten :x
Best wel humor imo in het licht van de onderwerptitel want; waar zijn de onfatsoenlijke vrouwen?

En dan de obstakels.
Een topper van een vrouw welke heel goed verdiend met een paar nachten per maand en verder alle tijd van de wereld heeft, komt met weinig praktische obstakels. Veel minder dan een gescheiden moeder (en vader uiteraard) met twee kinderen, een strakke deeltijd-ouderregeling om een thuis waar de kinderen in wonen en een winkelbaan.

Een levensbeschouwelijk obstakel? Tja, wat is een prostituee en is dat goed/fout?
Nee, zou niet willen samenwonen met een meiske wat lange dagen op een hoek van een industrieterrein staat en niet voor te stellen risicos loopt.
Wil ook niet samenwonen met een echtgenote die alleen maar sexclussief met mij is omdat ik maandelijk het loonstrookje overhandig,
En dat zijn slechts twee voorbeelden.

@Askja: van Nono naar GoGo is een kwinkslag :D
Nog wat concreter:
en een gogo-danseres doet *\%/*

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 14:59

Huertecilla schreef:
Ailill schreef:
]Dus even heel plat, vergeef me mijn woordkeuze, enkele 'top' functies (en ja, dat is een relatief begrip en er nee er hoeft niet perse een waarde aan te hangen) liever niet en een prostitué wel?


Interessant perspectief.
Voor mij omdat dat ook putjesscheppendsoldaat, priester van de buurtkerk, 1000 Euro/avond gezelschapdame.
Zoals ik al schreef is dit een levenbeschouwelijk, zo je wil filosofisch punt.
Uiteraard, zie het alsjeblieft wel in het juiste perspectief. Ieder persoon is interessant, de een op een positieve wijze en de ander op een meer negatieve. Echter, de functies die je omschreef hebben een dusdanig niveau dat, in ieder geval ikzelf, daar wel een bepaald niveau qua persoon aan toe wil voegen. Wellicht niet juist, ik doe het lekker toch :+

Citaat:
Nu ben ik een zeer interessant boek aan het lezen (11 minuten, van Paulo Coelho, gaat over een prostitué) en ik moet zeggen, ik kijk er anders naar dan voorheen. Wat betreft een relatie zie ik nog wat 'obstakels' op de weg.


Huertecilla schreef:
Ken ik. Goed boek ja; stof tot overdenken.

Wat overdenken betreft; waar blijven alle meiskes/vrouwen welke aan sex/erotiek wel eens wat (bij)verdiend hebben?
Statitisch gezien zijn er honderduizenden mannen mee gehuwd en ik zal maar niets opgooien over hoeveel er hier op Bokt moeten zitten :x

En dan de obstakels.
Een topper van een vrouw welke heel goed verdiend met een paar nachten per maand en verder alle tijd van de wereld heeft, komt met weinig praktische obstakels. Veel minder dan een gescheiden moeder met twee kinderen, een strakke deeltijd-ouderregeling om een thuis waar de kinderen in wonen en een winkelbaan.

Een levensbeschouwelijk obstakel? Tja, wat is een prostituee en is dat goed/fout?
Nee, zou niet willen samenwonen met een meiske wat lange dagen op een hoek van een industrieterrein staat en niet voor te stellen risicos loopt.
Wil ook niet samenwonen met een echtgenote die alleen maar sexclussief met mij is omdat ik maandelijk het loonstrookje overhandig,
En dat zijn slechts twee voorbeelden.

@Askja: van Nono naar GoGo is een kwinkslag :D
Nog wat concreter:
en een gogo-danseres doet *\%/*
Nu was ik van plan heel uitgebreid in te gaan op je laatste bericht. Het staat echter, in mijn optiek, vol van extreme uitersten. Daar vergelijk ik liever niet mee, ik kijk wat dat betreft meer richting het neutrale punt. Al is dat laatste rekbaar, beide aan een kant brengt elkaar ook naar het midden ;)

Deoiridh
Berichten: 503
Geregistreerd: 22-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 15:11

Huertecilla schreef:
Ailill schreef:
]Dus even heel plat, vergeef me mijn woordkeuze, enkele 'top' functies (en ja, dat is een relatief begrip en er nee er hoeft niet perse een waarde aan te hangen) liever niet en een prostitué wel?


Interessant perspectief.
Voor mij omdat dat ook putjesscheppendsoldaat, priester van de buurtkerk, 1000 Euro/avond gezelschapdame.
Zoals ik al schreef is dit een levenbeschouwelijk, zo je wil filosofisch punt.


Citaat:
Nu ben ik een zeer interessant boek aan het lezen (11 minuten, van Paulo Coelho, gaat over een prostitué) en ik moet zeggen, ik kijk er anders naar dan voorheen. Wat betreft een relatie zie ik nog wat 'obstakels' op de weg.


Ken ik. Goed boek ja; stof tot overdenken.

Wat overdenken betreft; waar blijven alle meiskes/vrouwen welke aan sex/erotiek wel eens wat (bij)verdiend hebben?
Statitisch gezien zijn er honderduizenden mannen mee gehuwd en ik zal maar niets opgooien over hoeveel er hier op Bokt moeten zitten :x
Best wel humor imo in het licht van de onderwerptitel want; waar zijn de onfatsoenlijke vrouwen?

En dan de obstakels.
Een topper van een vrouw welke heel goed verdiend met een paar nachten per maand en verder alle tijd van de wereld heeft, komt met weinig praktische obstakels. Veel minder dan een gescheiden moeder (en vader uiteraard) met twee kinderen, een strakke deeltijd-ouderregeling om een thuis waar de kinderen in wonen en een winkelbaan.

Een levensbeschouwelijk obstakel? Tja, wat is een prostituee en is dat goed/fout?
Nee, zou niet willen samenwonen met een meiske wat lange dagen op een hoek van een industrieterrein staat en niet voor te stellen risicos loopt.
Wil ook niet samenwonen met een echtgenote die alleen maar sexclussief met mij is omdat ik maandelijk het loonstrookje overhandig,
En dat zijn slechts twee voorbeelden.

@Askja: van Nono naar GoGo is een kwinkslag :D
Nog wat concreter:
en een gogo-danseres doet *\%/*


Volgens mij heb je een heel romantisch beeld bij prostituees. In de documentaires die ik heb gezien was het dag in dag uit werken en slapen in diezelfde kamer. 1000 euro naar huis kunnen sturen was veel voor die dames omdat huur en pooiers enorm duur waren. Maargoed.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 15:16

Eens met je laatste alinea Ailill. Daarom vond ik persoonlijk ook het beroep prostituee in deze discussie er wat met de haren (niet letterlijk) bijgesleept. Kwinkslag of geen kwinkslag. Maar het is maar wat je denk- en referentiekader is natuurlijk.

Huertecilla

Berichten: 26873
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 15:36

Ailill schreef:
Uiteraard, zie het alsjeblieft wel in het juiste perspectief. Ieder persoon is interessant, de een op een positieve wijze en de ander op een meer negatieve. Echter, de functies die je omschreef hebben een dusdanig niveau dat, in ieder geval ikzelf, daar wel een bepaald niveau qua persoon aan toe wil voegen. Wellicht niet juist, ik doe het lekker toch :+



Oefffff...
Whooossjjjj....
Waardeoordelen en voorordelen on een ZOOOO grote hoge hoop dat het mijn begripvermogen te boven gaat.

De (vele) Boksters van de vedwenen groep weten nu wat voor niveau persoon ze zijn volgens Ailill.

Terug naar een wat algemener veld.
Het leven is zelforganiseren op de rand van chaos.
Heel veel´keuzes´zijn helemaal niet en waardeoordelen daarover zelf verkeerd.

Terug naar het onderwerp: Het is maar hoe dicht je verwachtingspatroon bij de werkelijkheid ligt.
Veel verwachtingen zijn gebaseerd op wat ik samenvat als Disney-droom.
De werkelijkheid is samengevat in de uitgaves van het CBS.

Dan even concreet over de ideale partner; er is geen }:0 zo bont of er is wel een vlekje aan. Ook aan jezelf.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 15:59

... En jij bent waarde-oordeel en vooroordeelvrij HC?

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 16:04

Huertecilla schreef:
Ailill schreef:
Uiteraard, zie het alsjeblieft wel in het juiste perspectief. Ieder persoon is interessant, de een op een positieve wijze en de ander op een meer negatieve. Echter, de functies die je omschreef hebben een dusdanig niveau dat, in ieder geval ikzelf, daar wel een bepaald niveau qua persoon aan toe wil voegen. Wellicht niet juist, ik doe het lekker toch :+



Oefffff...
Whooossjjjj....
Waardeoordelen en voorordelen on een ZOOOO grote hoge hoop dat het mijn begripvermogen te boven gaat.

De (vele) Boksters van de vedwenen groep weten nu wat voor niveau persoon ze zijn volgens Ailill.

Terug naar een wat algemener veld.
Het leven is zelforganiseren op de rand van chaos.
Heel veel´keuzes´zijn helemaal niet en waardeoordelen daarover zelf verkeerd.

Terug naar het onderwerp: Het is maar hoe dicht je verwachtingspatroon bij de werkelijkheid ligt.
Veel verwachtingen zijn gebaseerd op wat ik samenvat als Disney-droom.
De werkelijkheid is samengevat in de uitgaves van het CBS.

Dan even concreet over de ideale partner; er is geen }:0 zo bont of er is wel een vlekje aan. Ook aan jezelf.
Gozer, krijg ff lekker het heen en weer of zo. Als er iemand hier met oordelen, waardes en aannamen aan het strooien is dan ben jij het wel. De wijze hoe je mij nu weg probeert te zetten zegt een hoop, gelukkig weet ik bij wie het vandaan komt.

Wings_love

Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 16:25

Wat een interessant topic is dit geworden. Ik zal me niet wagen aan de discussie van de laatste twee pagina's.
Wel wil ik TS iets op het hart drukken. Ja, ze bestaan echt ;) En alle clichés zijn waar: "Als je niet zoekt, zul je hem vinden." Ook voor mij was dat zo. Ik was altijd, al dan niet onbewust, aan het kijken en beoordelen en hopen.. en uiteindelijk dacht ik, laat maar. Ik ga gewoon gelukkig zijn met wie ik ben en met het leven dat ik heb. Niet veel later ging ik op vakantie met twee vrienden. Eén was mijn huisgenoot en de ander zijn voormalige huisgenoot. Die kende ik van een paar ontmoetingen en wat Game of Thrones discussies. We werden hopeloos verliefd op elkaar die vakantie. Nu, een jaar later, zijn we nog steeds samen en vragen we ons af hoe het kan dat we elkaar zo gevonden hebben. Toeval en geluk zitten dus blijkbaar samen in dat kleine hoekje.

En qua eisenlijstje.. ik was naar iedereen toe ontzettend kritisch, maar bij mijn huidige vriend heb ik alles laten varen. Uiteindelijk gaat het erom of hij/zij je kan laten lachen, ontspannen, of je het overal over kan hebben met iemand en of je volledig jezelf durft te zijn met je partner. Dat is wat ik denk in ieder geval :) Veel dateplezier nog TS! Uiteindelijk is dat toch ook altijd een avontuur :D

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 17:43

Uiteindelijk moet je in mijn ogen het gevoel kunnen behouden dat je elkaar op handen draagt.

Wings_love

Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 17:58

Varekaj schreef:
Uiteindelijk moet je in mijn ogen het gevoel kunnen behouden dat je elkaar op handen draagt.

Dat is wel een mooie toevoeging inderdaad :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 18:05

Varekaj schreef:
Uiteindelijk moet je in mijn ogen het gevoel kunnen behouden dat je elkaar op handen draagt.


+:)+ mooi omschreven

Huertecilla

Berichten: 26873
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 18:38

Varekaj schreef:
Uiteindelijk moet je in mijn ogen het gevoel kunnen behouden dat je elkaar op handen draagt.



Hmm. Klinkt als Disney ;)
Wellicht is dat mijn aardse benadering over niet ideaal en vlekjes.
Ik kan een waslijst maken van dingen en dingetjes die bepaald niet perfect zijn aan partners/mezelf en waar van alle kanten terminale ergernis over mogelijk zou kunnen zijn.
Denk dat de successleutel ligt bij voor elkaar zijn. Geluk voor de ander willen.

Toleranter zijn, je glas half vol hebben, maakt dat je makkelijker meer ontvangt dan geeft omdat je meer waardeert en het geven je minder moeite kost.

Dan nog een valkuil van hoge eisen stellen, die lat hoger leggen dan die van jezelf:
Hoe dan ook, hoe je het ook wil draaien of keren; voor een duurzame relatie is het essentieel dat de partners beiden vinden dat de relatie op de langere termijn bezien meer oplevert dan kost. De som van welzijn moet positef uitkomen.
Wanneer je een partner die heel veel te bieden heeft aan je bindt, zal die partner logischerwijze een door hem/haar als gelijkwaardig ervaren welzijn verwachten.

Tja en dat, de lange termijn, brengt ons naar de zekerheid van verandering. Wat de partner te bieden heeft, wat jij biedt en hoe beiden het ervaren/waarderen ZAL veranderen.
Daar kan je het beste realistisch in zijn en flexibel mee omgaan in afspraken en verwachtingen over toekomst en durzaamheid.
En dan heb ik het nog niet eens over het effect van kinderen.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 19:54

Mijn partner geeft me het gevoel dat ik de wereld aan kan, dat hij me op handen draagt en dat hij dus 100% (en meer) voor mij wil zijn. Andersom geef ervaart hij hetzelfde van mijn kant.

En dat is rekening houdend met alle kleine kantjes, de dipjes, de puntjes van wederzijdse ergernis. Echter maken die zaken ons tot wie we zijn. Net omdat we die er met alle plezier bij nemen en accepteren kom je tot het geheel van "ik hou van je zoals je bent, in goede en kwade dagen". Klinkt enorm melig :') maar het dekt wel de lading denk ik.

Urbanus

Berichten: 44958
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 20:18

Varekaj schreef:
Mijn partner geeft me het gevoel dat ik de wereld aan kan, dat hij me op handen draagt en dat hij dus 100% (en meer) voor mij wil zijn. Andersom geef ervaart hij hetzelfde van mijn kant.

En dat is rekening houdend met alle kleine kantjes, de dipjes, de puntjes van wederzijdse ergernis. Echter maken die zaken ons tot wie we zijn. Net omdat we die er met alle plezier bij nemen en accepteren kom je tot het geheel van "ik hou van je zoals je bent, in goede en kwade dagen". Klinkt enorm melig :') maar het dekt wel de lading denk ik.


Ben het echt volledig met je eens!

Huertecilla

Berichten: 26873
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 20:41

Varekaj schreef:
Mijn partner geeft me het gevoel dat ik de wereld aan kan, dat hij me op handen draagt en dat hij dus 100% (en meer) voor mij wil zijn. Andersom geef ervaart hij hetzelfde van mijn kant.

En dat is rekening houdend met alle kleine kantjes, de dipjes, de puntjes van wederzijdse ergernis. Echter maken die zaken ons tot wie we zijn. Net omdat we die er met alle plezier bij nemen en accepteren kom je tot het geheel van "ik hou van je zoals je bent, in goede en kwade dagen". Klinkt enorm melig :') maar het dekt wel de lading denk ik.


Bedankt voor de uitgebreide toelichting.
Is denk ik inderdaad een verschil in interpretatie van de lading bij ´op handen dragen´ welke ik niet deel.
In het laatste, even vetgedrukte, kan ik me binnen grenzen van redelijkheid, vinden.
Wederom echter weer een voetangel wat de grenzen van redelijkheid toelicht: ´zoals je bent´ is aan verandering onderhevig en dat kan heel goed een verandering zijn waar je niet van houdt.
Dat kan levens-/geloofsovertuiging zijn, 25 kilo overgewicht kweken of simpel gaan roken en veel meer.
Veranderingen van geur en gedrag door wel/geen pil-gebruik is al eerder genoemd en ja dat kan een terminaal probleem opleveren.*
Of een andere baan waardoor lief van dagelijks thuis ineens maanden aan een stukkie weg is voor een paar weken thuis. Als je een partner wil om samen mee te leven, kwalitijd te delen, is dat een fundamentele verandering in het welzijn.
Verandering is een zekerheid en er zijn grenzen aan wat de mantel der liefde aan onleuke verandering kan bedekken.

* in een vorig leven had mijn lief serieuze problemen door de pil wat onze relatie enorm bezwaarde. Ik heb me toen laten steriliseren omdat ik haar geen veel ingrijpender operatie wilde laten riskeren.
Dat was mogelijk omdat we overtuigd geen kinderen wilden. Wil je die wel, dan ligt dat anders.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 21:09

Maar dat is dan weer eerder hoe je het persoonlijk interpreteert. Ik probeer het algemeen te houden. Ik persoonlijk heb niet het gevoel dat ik ook maar iets heb moeten veranderen. Uiteraard heb ik me wel aangepast, hij ook, maar dat is volledig uit vrije wil gekomen en voelt ook op geen enkele manier als een belemmering. Wel als een verrijking, want er komt iets anders voor in de plek wat ons beide gelukkig maakt.

Maar al bij al dwalen we daarbij wel af van fatsoenlijke mannen :D

Huertecilla

Berichten: 26873
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 21:25

Varekaj schreef:
Maar al bij al dwalen we daarbij wel af van fatsoenlijke mannen :D


Tja, ´fatsoenlijk´...
Daar begint het al gelijk TOTAAL subjectief te worden ;)

Oh en mannen zijn daarbij gek want minder veeleisend :D dat heb je ook gelezen.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 21:29

Fatsoenlijk hangt ook af op welk moment dat je een man tegen het lijf loopt. De mijne was nog nuchter, dat is zijn geluk geweest. Als ik die had zien rondlopen in de kroeg na 10 biertjes zoals hij nu soms nog wel eens doet, dan had ik hem met een héle grote boog vermeden.

Maar die lol trappende drankzak blijkt wel een schat van een kerel te zijn haha.

Soit. Mijn ex ziet er soms ook een fatsoenlijke kerel uit, maar het blijft een kwal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 09:02

lieveli schreef:
Varekaj schreef:
Mijn partner geeft me het gevoel dat ik de wereld aan kan, dat hij me op handen draagt en dat hij dus 100% (en meer) voor mij wil zijn. Andersom geef ervaart hij hetzelfde van mijn kant.

En dat is rekening houdend met alle kleine kantjes, de dipjes, de puntjes van wederzijdse ergernis. Echter maken die zaken ons tot wie we zijn. Net omdat we die er met alle plezier bij nemen en accepteren kom je tot het geheel van "ik hou van je zoals je bent, in goede en kwade dagen". Klinkt enorm melig :') maar het dekt wel de lading denk ik.


Ben het echt volledig met je eens!


"Real love doesn't meet you at your best. It meets you in your mess"- JS Park

Ben ik het dus ook helemaal mee eens :D

loesje4600

Berichten: 768
Geregistreerd: 11-06-12
Woonplaats: naast het bos

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 09:19

Sorry niet alles doorgelezen..

Ik denk dat meeste leuke mannen bezet zijn:p ik heb er ook 1 in mijn bezit :p toevallig ook militair en ik vind ook wel prettig.. stoer masr wel lief klein hartje en luchtig in gedachten( ook niet militairen kunnen dat zijn hoor)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 10:24

loesje4600 schreef:
Sorry niet alles doorgelezen..

Ik denk dat meeste leuke mannen bezet zijn:p ik heb er ook 1 in mijn bezit :p toevallig ook militair en ik vind ook wel prettig.. stoer masr wel lief klein hartje en luchtig in gedachten( ook niet militairen kunnen dat zijn hoor)

Zeker weten, alleen ik merk in heel veel dingen, ook met mn ouders, dat ik over heel veel dingen anders denk en doe, omdat ik door de week in een andere wereld leef. Niet dat ik echt gebrainwashed ben ofzo, maar wel anders dan niet militairen. Niet beter of slechter, maar anders. En daarom heb ik iemand nodig die daarmee kan omgaan, of een (oud) militair die dat begrijpt

lovelyfiefy

Berichten: 5122
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:06

Varekaj schreef:
Mijn partner geeft me het gevoel dat ik de wereld aan kan, dat hij me op handen draagt en dat hij dus 100% (en meer) voor mij wil zijn. Andersom geef ervaart hij hetzelfde van mijn kant.

En dat is rekening houdend met alle kleine kantjes, de dipjes, de puntjes van wederzijdse ergernis. Echter maken die zaken ons tot wie we zijn. Net omdat we die er met alle plezier bij nemen en accepteren kom je tot het geheel van "ik hou van je zoals je bent, in goede en kwade dagen". Klinkt enorm melig :') maar het dekt wel de lading denk ik.



Hier ben ik het ook mee eens.
Zo zou het moeten zijn, in mijn ogen.

Zo lang de goede en leuke dingen maar ruimschoots boven de wat minder leuke dingen
uitsteken, is het goed.
Wanneer het andersom wordt, is het vaak klaar (uit ervaring) :+

Luniek

Berichten: 423
Geregistreerd: 26-06-10
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:18

Het cliché van als je niet zoekt, vind je wel iemand was bij mij ook waar. Ik had de moed na enkele flinke mislukkingen en een enorme deuk in mijn ego al opgegeven toen ik 22 was. Maar toen toch mijn vriend leren kennen met wie ik inmiddels samenwoon. Een schat van een kerel en we halen echt het beste in elkaar naar boven. Soms lijkt het wel of veel mensen eerst even door een dal moeten gaan voor ze de ware vinden...

loesje4600

Berichten: 768
Geregistreerd: 11-06-12
Woonplaats: naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:20

Irkoontje schreef:
loesje4600 schreef:
Sorry niet alles doorgelezen..

Ik denk dat meeste leuke mannen bezet zijn:p ik heb er ook 1 in mijn bezit :p toevallig ook militair en ik vind ook wel prettig.. stoer masr wel lief klein hartje en luchtig in gedachten( ook niet militairen kunnen dat zijn hoor)

Zeker weten, alleen ik merk in heel veel dingen, ook met mn ouders, dat ik over heel veel dingen anders denk en doe, omdat ik door de week in een andere wereld leef. Niet dat ik echt gebrainwashed ben ofzo, maar wel anders dan niet militairen. Niet beter of slechter, maar anders. En daarom heb ik iemand nodig die daarmee kan omgaan, of een (oud) militair die dat begrijpt




Ik heb een beetje halve militair half burger haha, hij is niet in to the militair wereld en taaltje ervan wat ik wel fijn vind. Maar is wel lekker nuchter erdoor geworden en volwassen!! Alleen ook verpest met verassingen krijg hem niet snel nieuwschierig ergens naar :(