Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 08:12

zillionke schreef:
VivaLaVida schreef:
[ [url=m/INYbBN.png]Afbeelding[/url] ]


:\

Lastig ja TS. Je moet err maar zo tegen aan lopen denk ik.
Mijne gevonden in de kroeg 9 jaar geleden. Gewoon geluk gehad denk ik..
Maar cliche maar waar; 21 is nog jong!

Wat is de precieze link van dat reclame stukje, ik houd wel van alternatieve mannen. :)


Kan ik nu niet meer zien, ik krijg nu nl afrikaanse vrijgezellen ad, of is dat ook goed :') misschien dat je het op
Google kunt vinden?

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 08:19

Fatsoenlijke mannen bestaan niet, is mijn conclusie :Y)

Ik date altijd wat ouder. Blijkt dus dat mannen van in de 30 die meisjes van 20 daten vaak niet de leukste mannen zijn :)) Maar jonger begin ik al helemaal niet aan.

Maar echt, alle mannen één pot nat.

KimD

Berichten: 20436
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 08:24

Ze zijn er wel hoor. Ik heb ook zo'n dotje! <3

Gewoon niet teveel zoeken is mijn tip, hoe meer je gaat zoeken hoe meer rare types je tegen komt.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 08:24

ze bestaan echt waar!! maar zijn zeldzaam hahah

ik heb de mijne via lexa, ik was eigenlijk ook klaar met het gezemel. Maar woonde net opmezelf en verveelde me vaak savonds.

En een vriendin van mij zei steeds, probeer lexa probeer lexa.. En toen zei ik ja daag ga geen geld uitgeven.. Toch maar een 3 maanden lidmaatschap genomen (was in de aanbieding) en binnen een maand had ik contact.

En nu zijn we op 2 maanden na bijna 4 jaar samen..

ze bestaan echt.. ik was trouwens 25 bijna 26 toen ik mijne ontmoete. Hiervoor ook van die dates gehad wat niks werdt.

t belangrijkste is. Wees al blij met jezelf. Dan komt vriendlief vanzelf.

En geloof me ik had een hekel als iemand dat tegen me zei. Maar ze hadden wel gelijk.

Nivada

Berichten: 1682
Geregistreerd: 08-07-08
Woonplaats: In een huis :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 08:37

Heel zeldzaam... na mislukkingen eindelijk echt een super kerel gevonden! *\o/*

Maar inmiddels ben ik 28 :+

Oh en hij bleek in de buurt te wonen whaha ik zocht blijkbaar altijd te ver!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 08:44

Ik had na mijn relatie in 2014 de hoop al opgegeven. Was helemaal klaar met kerels. Was toen 19 :')

Maar mijzelf vorig jaar toch aangemeld op een datingsite. Puur voor de fun en de gedachte misschien zit er toevallig wat leuks bij. Want verveelde mij nogal 's avonds.

Maar met de meeste kerels was ik na 3 a 4 weken er alweer op uitgekeken. Te weinig humor of klaagde teveel. Of ze dronken in mijn ogen teveel. Sommige werden al claimerig, terwijl ik ze nog nooit ontmoet had. Lagen te lang in bed. Of hadden geen werk. Of hadden al hele toekomstplannen met mij :')

Dus had hier de hoop ook al opgegeven. Want merkte dat ik onwijs kieskeurig was :=

Tot ik een leuke krullenbol voorbij zag komen. 7 jaar ouder. Maar dacht dat word toch niks. Met een maand ben ik er alweer op uitgekeken.

Maar vanaf begin was contact anders met hem. Niet zo standaard als met de rest. En wist niet goed wat hij nu precies wou. Wat hem dus interessant maakte. Later bleek dus dat ie net als mij niet perse op zoek was.

Maar we bleven appen. Hele dagen door. Dus uiteindelijk toch maar afgesproken om ergens te gaan wandelen met de hond (heb mechelse herders) en inmiddels zijn we al 5 maand samen. En helemaal gek op elkaar.

En moet er nog steeds aan wennen met hoeveel respect hij mij behandeld.

Ramiro

Berichten: 797
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: Limburg

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:00

Natuurlijk zijn er nog fatsoenlijke mannen, fatsoenlijke mannen rond de 21 die helemaal klaar zijn voor een serieuze relatie wellicht wat minder. Dat iemand na een serieuze start toch tot de conclusie komt dat de relatie niets voor hem is, maakt hem niet per defintie onfatsoenlijk.

In mijn twintiger jaren was ik totaal niet op zoek naar iets serieus, dat scheelde wel. Ik denk dat het veel ook te doen heeft met timing. Eind twintig was ik ineens wel klaar voor een serieuze relatie, en toen stond hij voor de deur :D Ben nu al jaren gelukkig samen met mijn allereerste 'serieuze' vriendje uit mijn puberjaren. Toen duurde het maar drie maanden en nu gaat het al jaren vanzelf. Denk dat je vooral niet te zeer op zoek moet gaan en als je dat wel dat je 'zoektocht' moet aanpassen op je wensen, (bv een serieuze dating site ipv tinder). Komt wel goed ;)

Sunrise_

Berichten: 5036
Geregistreerd: 25-03-05

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:03

Ik bedoel dit niet zo banketstaaf als het klinkt, maar ik denk wel dat er gemiddeld genomen ook gewoon meer leuke vrouwen dan leuke mannen zijn.

Achterom
Berichten: 23040
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:09

Sunrise_ schreef:
Ik bedoel dit niet zo banketstaaf als het klinkt, maar ik denk wel dat er gemiddeld genomen ook gewoon meer leuke vrouwen dan leuke mannen zijn.

Nee joh! Ik denk alleen dat veel vrouwen hun eisenpakket nogal hoog hebben liggen. Want een kerel moet spannend zijn, leuk om naar te kijken, leuk in de omgang, maar tegelijkertijd ook fatsoenlijk en betrouwbaar. En juist dat matcht natuurlijk niet zo heel best met spannend.
Ik vind dat best wel eens jammer, ik heb een aantal heel leuke kerels in mijn omgeving die dus maar niet aan de vrouw komen. Ondertussen ook niet allemaal meer actief op zoek (moed opgegeven -O- ) maar eigenlijk gewoon eeuwig zonde.
Veel vrouwen zien die mannen vaak als leuke betrouwbare broer, maar niet als relatiemateriaal.

Zelf heb ik ook al jaren een fijne vent, hij houdt van allo allo :j

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:10

Of je papt aan met een van 17 jaar ouder, hielp hier ook. ;)

Zonder gekheid: wat is de leeftijdscategorie waarin je zoekt? Misschien eens uit je comfort-zone stappen en iemand daten die een paar jaar ouder is? (Als je daarvoor open staat ;) )

Quir

Berichten: 17365
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:12

Aranel schreef:
Ga lobbyen voor een nieuwe Tweakers/Bokt 1 april grap, dat was in mijn geval een groot succes :+
[ [url=m/M8RyEb.jpg]Afbeelding[/url] ]


En verder, niet te druk op zoek gaan, je bent nog jong! Als je het echt niet meer aan kan kun je misschien eens zo'n serieuze datingsite proberen? Tinder staat natuurlijk niet bekend om zijn gebruikers die graag een vaste relatie willen :))


Dit inderdaad. :j

Ook gevonden via de 1 april grap, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:12

Chiave schreef:
Of je papt aan met een van 17 jaar ouder, hielp hier ook. ;)

Zonder gekheid: wat is de leeftijdscategorie waarin je zoekt? Misschien eens uit je comfort-zone stappen en iemand daten die een paar jaar ouder is? (Als je daarvoor open staat ;) )

Dat is mij zeer goed bevallen. 7 jaar ouder. En zoveel volwassener dan mijn leeftijdgenoten.

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:19

Ik heb ook zo'n Allo allo en MASH man, al bijna 30 jaar, dus ze zijn er echt hoor!

Je bent nog jong, geniet ervan, burgerlijk leven kan altijd nog.

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:26

De mijne heb ik toch echt via Tinder. Was daar helemaal niet serieus mee bezig, toch maar een keer wat gaan drinken doordeweeks, want had toch niets te doen. Toch de man van mijn dromen ontmoet en zijn nu 3 jaar samen inclusief huisje en beestje! <3

Die van mij is overigens ook 5 jaar ouder :j

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20040
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:37

Oja mijn vriend is idd ook 10 jaar ouder dan mij, dat helpt ook mee. :P

Mirashiba

Berichten: 416
Geregistreerd: 26-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-17 09:42

Wauw wat een reacties! Fijn om te lezen dat ik toch niet de enige ben die er tegenaan loopt haha.
Hoor ik inderdaad vaak; niet zoeken dan komt het vanzelf. Is ook helemaal waar, maar het is ook niet dat ik echt op zoek ben, meer dat de mannen die ik tegenkom niet veel soeps zijn..

Het is denk ik inderdaad ook een beetje de leeftijd, we zijn nog jong en ik gok dat mannen toch langer rond willen 'kijken'. Uit mn relatie van 7 jaar heb ik geleerd dat het echt heel fijn kan zijn om een maatje te hebben en samen te genieten, dus dat mis ik soms haha. Single leven is gewoon wat minder voor me weggelegd, maar ach, het is ook heel goed om 'jezelf te ontdekken' en te weten we je bent als je alleen bent!

Maaar, jullie geven me zeker weer een beetje hoop haha, uiteindelijk komt t vast een keer. Ben er gewoon klaar mee steeds bedonderd te worden. :)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:44

Is een beetje leeftijd ts.
Meeste willen zich nu nog niet binden. Is ook niet zo heel gek eigenlijk. Al bij 21 voor altijd aan iets vast zitten vinden ze beangstigend. Ikzelf ook moet ik eerlijk zijn.

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:44

Zo te horen heeft bijna iedereen eerst door een soort mannenhel moeten gaan voor ze de ware vinden :') voel ik me in elk geval niet meer de enige haha, dacht al bijna dat het door mij kwam maar kennelijk gewoon de generatie van tegenwoordig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:46

Hier inderdaad ook een vriend die ouder is (12 jaar ouder) en ik zou echt niet anders meer willen! :D

Jis_

Berichten: 11634
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:01

BaileyMix schreef:
Fatsoenlijke mannen bestaan niet, is mijn conclusie :Y)

Ik date altijd wat ouder. Blijkt dus dat mannen van in de 30 die meisjes van 20 daten vaak niet de leukste mannen zijn :)) Maar jonger begin ik al helemaal niet aan.

Maar echt, alle mannen één pot nat.


A nee joh, echt niet.

23 jaar samen met een hele leuke, lieve, grappige man. We zeggen vrij vaak "wat vind ik het leuk samen met jou" tegen elkaar....met 21 jaar in de kroeg ontmoet. Ze zijn er wel.

Sunrise_

Berichten: 5036
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:01

Wendy schreef:
Sunrise_ schreef:
Ik bedoel dit niet zo banketstaaf als het klinkt, maar ik denk wel dat er gemiddeld genomen ook gewoon meer leuke vrouwen dan leuke mannen zijn.

Nee joh! Ik denk alleen dat veel vrouwen hun eisenpakket nogal hoog hebben liggen. Want een kerel moet spannend zijn, leuk om naar te kijken, leuk in de omgang, maar tegelijkertijd ook fatsoenlijk en betrouwbaar. En juist dat matcht natuurlijk niet zo heel best met spannend.
Ik vind dat best wel eens jammer, ik heb een aantal heel leuke kerels in mijn omgeving die dus maar niet aan de vrouw komen. Ondertussen ook niet allemaal meer actief op zoek (moed opgegeven -O- ) maar eigenlijk gewoon eeuwig zonde.
Veel vrouwen zien die mannen vaak als leuke betrouwbare broer, maar niet als relatiemateriaal.

Zelf heb ik ook al jaren een fijne vent, hij houdt van allo allo :j

Dat zou ook kunnen inderdaad. Maar is het per sé een hoge eisenlijst wanneer je ongeveer hetzelfde verwacht van een ander als wat je zelf ook 'meebrengt' zeg maar? Ik merk, maar dat is een enorm vooroordeel en dat weet ik ook wel, dat ik over het algemeen toch meer 'vlottere' vrouwen zie dan mannen. En waar zit 'm dat dan in voor mij? Op zichzelf wonen, wat meer te vertellen hebben dan de uitslag van de plaatselijke voetbalclub, een beetje kunnen koken, een sociaal netwerk onderhouden, etc.

Ik las pas een interessant onderzoek, zo even kijken of ik het nog kan vinden. De conclusie kwam erop neer dat er vooral onder hoog opgeleide vrouwen steeds meer singles te vinden zijn. Dit kwam, volgens dat onderzoek, onder andere doordat er steeds meer hoger opgeleide vrouwen zijn in vergelijking met het aantal hoog opgeleide mannen. Deze hoog opgeleide mannen kiezen echter ook vrij vaak voor een lager opgeleide vrouw, terwijl hoger opgeleide vrouwen minder vaak voor lager opgeleide mannen kiezen en over het algemeen een voorkeur zouden hebben voor hoger opgeleide mannen. Resultaat: er zijn relatief veel hoog opgeleide vrouwelijke singles.

Geen idee of het waar is overigens, maar ik vond het wel interessant klinken.

Undefined
Berichten: 3766
Geregistreerd: 18-01-09

Re: Waar zijn de fatsoenlijke mannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:18

Deels leeftijd maar ik denk ook zeker dat veel mannen toch wel fatsoenlijk zijn wanneer ze de juiste vrouw gevonden hebben! Als het blijkt dat het (vanuit zijn kant) toch niet helemaal klikt zou hij het misschien niet zo netjes afkappen of je misschien wel aan een lijntje houden. En als het goed zit met een andere meid is die jongen ineens wel fatsoenlijk :)

Eapy

Berichten: 1735
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:23

Jis_ schreef:
BaileyMix schreef:
Fatsoenlijke mannen bestaan niet, is mijn conclusie :Y)

Ik date altijd wat ouder. Blijkt dus dat mannen van in de 30 die meisjes van 20 daten vaak niet de leukste mannen zijn :)) Maar jonger begin ik al helemaal niet aan.

Maar echt, alle mannen één pot nat.


Nee hoor, hier zit een hele fatsoenlijke man koffie te drinken :) Maar die heb ik voor mezelf gereserveerd! <3

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:23

Wendy schreef:
Sunrise_ schreef:
Ik bedoel dit niet zo banketstaaf als het klinkt, maar ik denk wel dat er gemiddeld genomen ook gewoon meer leuke vrouwen dan leuke mannen zijn.

Nee joh! Ik denk alleen dat veel vrouwen hun eisenpakket nogal hoog hebben liggen. Want een kerel moet spannend zijn, leuk om naar te kijken, leuk in de omgang, maar tegelijkertijd ook fatsoenlijk en betrouwbaar. En juist dat matcht natuurlijk niet zo heel best met spannend.
Ik vind dat best wel eens jammer, ik heb een aantal heel leuke kerels in mijn omgeving die dus maar niet aan de vrouw komen. Ondertussen ook niet allemaal meer actief op zoek (moed opgegeven -O- ) maar eigenlijk gewoon eeuwig zonde.
Veel vrouwen zien die mannen vaak als leuke betrouwbare broer, maar niet als relatiemateriaal.

Zelf heb ik ook al jaren een fijne vent, hij houdt van allo allo :j


Nah niet zozeer een eisenpakket maar ik moet het er wel op kunnen. En geen project met depressies of trauma's, iemand die voor zichzelf kan zorgen vind ik aantrekkelijker.

Undefined schreef:
Deels leeftijd maar ik denk ook zeker dat veel mannen toch wel fatsoenlijk zijn wanneer ze de juiste vrouw gevonden hebben! Als het blijkt dat het (vanuit zijn kant) toch niet helemaal klikt zou hij het misschien niet zo netjes afkappen of je misschien wel aan een lijntje houden. En als het goed zit met een andere meid is die jongen ineens wel fatsoenlijk :)


Dat sowieso. Daarom is mijn man met mij getrouwd en niet met de meisjes hiervoor. En voor mij werkt dat precies hetzelfde.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 01-08-17 10:25, in het totaal 2 keer bewerkt

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:24

En ik zou ook even willen toevoegen dat vrouwen ook verdomd lastig kunnen zijn. Nog meer dan mannen uit mijn ervaring. Mannen zeggen te minste wat ze van iets vinden.