Mobiel netwerk niet beschikbaar -> opnieuw opstarten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Mobiel netwerk niet beschikbaar -> opnieuw opstarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:26

Regelmatig als ik wil bellen met mijn Huawei, zegt ie mobiel netwerk niet beschikbaar. Terwijl er dan wel 3/4 streepjes staan.

Ik moet dan opnieuw opstarten en dan lukt het wel. Eerst was het eens per maand, sinds kort elke dag.

Zeer irritant als je snel een telefoontje moet plegen.

Mijn provider is trouwens Ben. Wie weet waar dit aan ligt? Telefoon of provider? En wat kan ik hier eventueel aan doen?

Bedankt alvast!

Memories

Re: Mobiel netwerk niet beschikbaar -> opnieuw opstarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:28

Ik heb exact dit gehad nadat mijn telefoon waterschade had opgelopen. Zat in de telefoon zelf, was niks meer aan te doen. Begon heel langzaam maar eindigde met om het uur opnieuw moeten opstarten.

Misschien dus schade opgelopen met je telefoon? Is ie al oud?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:29

Oi dat hoop ik niet...

Nee nog maar 3 maand oud. Echt waterschade als in, in een emmer water laten vallen oid absoluut niet gehad. Wel eens wat regendruppels op gehad etc, maar niet heel erg..

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:35

Die van mij had ik ook niet echt in het water laten valen maar regendruppels waren bij mij al genoeg helaas... maar die telefoon was toen al wel wat jaartjes oud.

Want oei, die van jouw is nog wel heel nieuw ja := Dan heb je dus ook bijna gelijk al dit probleem gehad? Kun je er dan niet mee teruggaan of aanspraak maken op de garantie? Misschien wel een (productie)foutje in de telefoon zelf.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:45

Ik heb juist dat als iemand me belt dat ik in "gesprek" ben terwijl dat niet zo is.
Misschien je provider bellen? Ik heb wel een keer gehad dat mijn 4G het niet meer deed en toen hebben ze dat netjes opgelost.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 22:02

Je zou als test even een nieuw simkaartje aan kunnen vragen, dat kan meestal gratis bij een phonehouse o.i.d. dat kan soms een groot verschil maken.