Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb voor mezelf een (heel basic) systeem bedacht wat goed werkt. Ik kan precies kijken hoeveel geld ik binnen bijvoorbeeld 2 maanden ongeveer ga hebben. Vind het zelf nogal lastig uit te leggen, maar als je wil kan ik er wel een printscreen van doorsturen (via pb)

.
Yv_ schreef:Niet, alles gaat er elke maand standaard op dezelfde datum af, behalve extra kosten zoals woz en waterschap enzo. Weet wat ik opzij kan zetten en wat ik kan gebruiken om normaal te leven.
Schriftje of iets zie ik het nut niet van in, gezien ik ook alles terug kan vinden op de bank. Maar ik pin dan ook zo ongeveer alles, heb nauwelijks cash bij me.
amoj schreef:Wat wanneer er af gaat hou ik ook bij, maar ik vind dat nog niet overzichtelijk genoeg. Dat komt ook vooral omdat ik elke week uitbetaald krijg en er elke week wel dingen af gaan.
Wat jij zegt zonnebloem lijkt me ideaal, maar ik krijg dus elke week uitbetaald, en dat is de eerste week niet zoveel dat ik alles meteen kan betalen aan het begin van de maand
Graag billionache!
Bellatrix schreef:Yv_ schreef:Niet, alles gaat er elke maand standaard op dezelfde datum af, behalve extra kosten zoals woz en waterschap enzo. Weet wat ik opzij kan zetten en wat ik kan gebruiken om normaal te leven.
Schriftje of iets zie ik het nut niet van in, gezien ik ook alles terug kan vinden op de bank. Maar ik pin dan ook zo ongeveer alles, heb nauwelijks cash bij me.
Als je alles pint heb je toch geen overzicht? Pinnen doe je namelijk erg makkelijk...
Ik pin 1x per week mijn boodschappengeld en ik pin 1x per maand mijn tank vol. Meer gebruik ik mijn pasje niet...
Verder idd een Excel bestand hier...kan zo het hele jaar vooruit kijken of ik in de problemen ga komen of geld over hou...
. Dus voor mij is een bestandje gewoon overbodig. Bellatrix schreef:Yv_ schreef:Niet, alles gaat er elke maand standaard op dezelfde datum af, behalve extra kosten zoals woz en waterschap enzo. Weet wat ik opzij kan zetten en wat ik kan gebruiken om normaal te leven.
Als je alles pint heb je toch geen overzicht? Pinnen doe je namelijk erg makkelijk...
Ik pin 1x per week mijn boodschappengeld en ik pin 1x per maand mijn tank vol. Meer gebruik ik mijn pasje niet...
Verder idd een Excel bestand hier...kan zo het hele jaar vooruit kijken of ik in de problemen ga komen of geld over hou...
)