DOMME reclame's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 16:46

Carlaa"]
[quote="Desiree schreef:
DAt meisje is typisch zo'n figuur die voor geest speelt uit lang vervlogen tijden in spookfilms.


*ligt in een deuk*

Je hebt helemaal gelijk!
[/quote]
Ze heeft ook echt zo'n gekwelde blik in haar ogen! zo iemand die geleden heeft gedurende haar leven en een vreselijke dood gestorven is en nu als een verloren ziel ronddwaalt in het hiernamaals. (ja sorry, mijn fantasie slaat helemaal op hol bij zoveel inspiratie).

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:47

Die van de waterbeddenconcurrent was echt ZO ontzettend verschrikkelijk, elke keer als die kwam ging ie op een andere zender, bah. Net als die van frisia ofzo, daar kan ik echt niet naar luisteren Boos!

Die van clairol zijn ook belachelijk, echt van mn leven niet dat ik dat ga kopen. Dan mogen ze eerst eens de moeite nemen een leuke reclame te maken *LOL*

En ook die van die vrouw met die computer ja, sjonge alsof je geld leent om een lelijk truitje van te kopen Tong uitsteken

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 16:48

xtostarlight schreef:
Die van de waterbeddenconcurrent was echt ZO ontzettend verschrikkelijk, elke keer als die kwam ging ie op een andere zender, bah. Net als die van frisia ofzo, daar kan ik echt niet naar luisteren Boos!

En wat was die muziek bij die reclame CHEAP he! Echt muziek voor een of andere goedkope reisorganisatie naar Spanje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:50

Desiree"]
[quote="Lovely schreef:
Jij, want je ergert je genoeg om te onthouden waar de commercial om ging.

is dat het enige doel wat ze voor ogen hebben? moest ik het niet ook nog kopen dan?

[/quote]
Het werkt heel erg goed, iedereen weet direct waar je het over hebt. Wasmiddelenreclame, reclame voor inlegkruisjes, we kennen ze allemaal bijna uit het hoofd. Dat telt wel mee als je in die supermarkt loopt hoor.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:51

Desiree schreef:
En wat was die muziek bij die reclame CHEAP he! Echt muziek voor een of andere goedkope reisorganisatie naar Spanje!


*is het vandaag helemaal eens met Desiree blijkbaar... Haha!*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 16:52

Lovely schreef:
[Het werkt heel erg goed, iedereen weet direct waar je het over hebt. Wasmiddelenreclame, reclame voor inlegkruisjes, we kennen ze allemaal bijna uit het hoofd. Dat telt wel mee als je in die supermarkt loopt hoor.
[/quote]

nou, bij mij werkt het minder goed dan zoals jij het zegt. Vaak blijft de reclame wel hangen ja, en het soort produkt ook nog wel, maar het merk? Verward no way! En het telt bij mij echt niet mee. Ik ben vrij merkvast en heb er mijn redenen voor waarom ik een bepaald merk koop. (bepaalde eigenschappen, of gewoon goedkoop).

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:55

Wat ik ook een ergerlijke vind is van 1 of ander reisbureau waar een stel barbie-ouders een stel 5-tot-7 jarige barbiekindjes mee laten beslissen over waar ze met vakantie heengaan "Ik wil naar thailand pap!" ja ja. Goed idee...

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:58

Desiree schreef:
nou, bij mij werkt het minder goed dan zoals jij het zegt. Vaak blijft de reclame wel hangen ja, en het soort produkt ook nog wel, maar het merk? Verward no way! En het telt bij mij echt niet mee. Ik ben vrij merkvast en heb er mijn redenen voor waarom ik een bepaald merk koop. (bepaalde eigenschappen, of gewoon goedkoop).


ik weet ook nooit het merk meer. Wel idd wat het is en of het een leuke of superdomme reclame was, maar verder kan ik me het dan niet herinneren.
Ik weet soms nog wel de muziek erbij te plaatsen (als ik die hoor) maar het merk kan ik echt niet bedenken dan...

eigelijk toch wel grappig, geven hun daar zoveel geld aan uit zo'n reclame op tv te laten zien, kan toch wel een groot deel zich alleen de reclame zelf herinneren Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:06

Die van dat kopieerapparaat is echt megairritant, zit er zo'n blonde muts op dat apparaat, om papier te pakken omdat het apparaat leeg is, en heel erg toevallig druk zij op het knopje waardoor er ineens, met een dichte klep, jawel bedrukte blaadjes uitkomen.. Heel frappant vind ik dat..

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:11

Buiten het feit dat er niets van klopt, is het gewoon ranzig en beledigend.

'haarscherp kopieeren' Misselijk

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:14

Ja idd, ik zap ook altijd gelijk weg bij de reclame.. tss echt walgelijk..
Die van de vrouw met dat nieuwe truitje is ook al zoiets.. bah bah, tis toch wel diep triest als je geld moet lenen bij een maatschappij om nieuwe kleren te kopen..

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:15

weetje wel ook echt erg is, die van dat kind die op de plee zit, oef dat stinkt maar mama heeft ene truukje blabvla...gatver, alsof ik zo'n kakkend jong wil zien? Misselijk

en die van die herbal essence ofzoiets, YES,YESS,YESSSS! Oh jij wilt ook altijd meer... echt zum Misselijk

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:17

oeh, oeh en die van chello van die vnet die bij een of ander aftands pc zaakje sneller internet wil die is ook echt errug!

Ik heb dat ook met dat nummer van daniel bedingfield ofzo zijn muziek is echt om te huilen dus kijk ik die clip altijd met het geluid uit want er zit zo'n mooie andalusier in haha. Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 17:23

Relly schreef:
en die van die herbal essence ofzoiets, YES,YESS,YESSSS! Oh jij wilt ook altijd meer... echt zum Misselijk

Oh, wat vind ik dat een verschrikkelijke reclame! Vrouwen die ongegeneerd klaarkomen van een shampo! BAH!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:25

Ik wordt helemaal maf van TellSell reclames

... Oh Jim, 't it's amazing oh oh Verward
En als u nu de One ring besteld krijgt u er wel 10 certificaten van echtheid bij...

Afschaffen die handel en leuke programma's voor in de plaats!

En dan die miep van Tele2 die zielsgelukkig kijkt en een meneer die in een luie stoel ligt helpt.. bah! Boos!

Maar gelukkig zijn er ook leuke reclames. Bijv die van het dressuurpaard op de renbaan, of die van die meid die af is gevallen en in de winkel overal een klein en een groot exemplaar van heeft gekocht! Lachen
Laatst bijgewerkt door Scum op 26-01-04 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:26

Desiree"]
[quote="Relly schreef:
en die van die herbal essence ofzoiets, YES,YESS,YESSSS! Oh jij wilt ook altijd meer... echt zum Misselijk

Oh, wat vind ik dat een verschrikkelijke reclame! Vrouwen die ongegeneerd klaarkomen van een shampo! BAH!
[/quote]

ja tuurlijk, stop je vent en/of vibo maar in de kast want je hebt herbal shampoo! Yeah! * proest* Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:26

net als die ringtones reclames.. Nu de nieuwste ringtones op JOUW MOBIEL.. zo gaat het dan.. Kots..

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:52

Die reclame dat er uitverkoop oid is bij een of andere supermarkt en dat er zo'n vrouwtje met een Smart komt en dan heel veel koopt zodat het niet in die Smart past.. Lips are sealed

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 01:15

Vanavond was de uitreiking van een of andere lookie voor de slechtste reclame ervoor. De winnaar was Frisia financieringen, en ik geloof dat mens met haar geweldige truitje op 2 stond, en die van Remia met de dikke mensen op drie. Maar ik heb ook maar een klein stukje een beetje met een half oor meegeluisterd.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 10:23

Die man van Frisia was ook gekozen tot meest irritante vent. En op de tweede plaats stond die Rik van die andere geldleenreclame. (eigenlijk vond ik die vent NOG irritanter).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 10:29

Irritante reclame werkt heel erg goed, het is onderzocht en bewezen. Eenmaal tussen de schappen weet men het merk toch wel te vinden, ook onderzocht en bewezen. Die commercials zijn echt niet voor niets zoals ze zijn en de irritatiefactor zit er met opzet in.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 10:32

Dan weet ik waar in in ieder geval NIET ga lenen! Bij Frisia! OMdat ze mij iedere keer lastig vallen als ik lekker tv zit te kijken! Haha!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 11:55

Spirit schreef:
Die reclame dat er uitverkoop oid is bij een of andere supermarkt en dat er zo'n vrouwtje met een Smart komt en dan heel veel koopt zodat het niet in die Smart past.. Lips are sealed

Hehehe, ja die is echt te DOM voor woorden!

En weetje aan welke ik me ook zo kan ergeren?
Aan die van Fluimicil (of zoiets), met het gelukkige gezinnetje dat tafelvoetbal aan het spelen is, en dat als de man moet hoesten de bal in het goal vliegt..... diep triest gewoon.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 12:58

was gister een onderwerp bij radar op ned 2 geloof ik. je kunt stemmen op het meest irritante reclamespotje. de meeste van de bovenstaande stonden er wel bij

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 13:16

En die reclame van pearl komt me ook mn strot uit.
Ken hem al bijna uit mn kop:

"Als toekomstig popidool ben je natuurlijk constant met je imago bezig" Misselijk