Ik wil een losse vriezer en losse koelkast kopen ongeveer ter hoogte van het aanrecht. Daar kan ik dan een soort aanrechtblad op maken en dit tegen de een wand van de keuken plaatsen, zodat ik een stukje geïmproviseerde werkruimte krijg.
Dit leek me leuk, echter zie ik ook wat nadelen:
- Het is lastig een koelkast en vriezer te vinden die precies even hoog zijn
- Ik twijfel of het wel mooi wordt met een geïmproviseerd aanrechtblad in een andere kleur dan het huidige blad
- Je moet steeds erg bukken om iets uit de koelkast of vriezer te pakken
- Ik twijfel of je later een losse koelkast wel op een vriezer kan stapelen, als het in een ander huis teveel ruimte inneemt
Zou dat mogelijk zijn?Het voordeel is wel dat de keuken wat ruimer lijkt en ik meer aanrechtblad zou hebben. Tips?
.
Ik heb ze zelf los onder mijn vaste doorlopende aanrechtblad staan omdat daar precies de ruimte voor was. Wil je het geimproviseerde aanrechtblad er los op leggen of er aan vast maken? Dat lijkt me nog wel lastig...
) en een koelkast. Is echt ideaal kwa ruimte erboven en wat erop te kunnen zetten. In de keuken zelf heb ik nog een kleine diepvriezer staan, die het meeste gebruikt wordt, met ernaast het gasfornuis. Ik gebruik de bovenkant van de vriezer om allerlei kruidenpotjes op te zetten en deksels. Soort van extra werkruimte dus.