Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Napie schreef:Hoe weet je of dit waar is? Ken je de man? Als hij inderdaad overlast veroorzaakt kan je contact hebben met de woningstichting maar anders heeft iedereen het recht om lekker dronken en warrig in zijn eigen huis te zitten
Lowara schreef:Ik heb ook een spannende buurman naast mij mbt praktijken en politie, maar is uiteindelijk de meest relaxte buurman evereerst aankijken voor je een oordeel velt, misschien valt het nog reuze mee
Memories schreef:Ik zou het eerst maar gewoon even aankijken, wie weet valt het reuze mee. Gaat ie overlast geven dan melding van maken en alles bijhouden. En check gelijk even of je eigen appartement nog brandveilig is: rookmelders nog goed, brandblussers voor het grijpen etc.
Memories schreef:Je kan misschien nog je zorgen uitspreken bij de verhuurder maar daar houd het voor nu ook wel mee op denk ik. Gewoon dat soort incidenten bij gaan houden als je bang bent dat er wat gebeurd.
) en ook overdag komt hij niet 'helder' over. Maar al met al woont hij wel in een huis met huisgenoten en buiten dat je hem af en toe hoort praten doet hij geen vlieg kwaad en heeft het pand ook nog niet afgefikt (oid).