Mijn middelste dochter zou vannacht bij een vriendinnetje logeren. Na het eten gingen ze nog even klimmen in de grote boom in de achtertuin. Zoals zovaak...
Mijn telefoon ging vlak na achten. Wij waren even de hond laten zwemmen, de andere twee kinderen waren thuis. Het was de vader van het vriendinnetje; niet schrikken maar Jorja is uit een boom gevallen en moet voor controle naar de spoedeisende hulp.
We zijn in de auto gesprongen en zijn met een noodgang naar het ziekenhuis gereden.
Mijn meisje zat vrij hoog in de boom toen een dikke tak afbrak. Ze is op haar rug gevallen en is op een plank en met een nekbrace met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Mijn zoontje van negen heeft zijn longen uit zijn lijf gerend naar het huis van het vriendinnetje en is samen met haar vriendinnetje zijn achterin de ambulance meegereden.
Toen wij aankwamen op de traumakamer gingen ze net een foto maken van haar borst. Daarna is ze de CT scan in gegaan.
Godzijdank is het afgezien van een flinke hersenschudding goed met haar. Ze heeft geen bloedingen in de hersenen of de longen en haar wervels zijn nog heel. Wel heeft ze heel veel pijn in haar hoofd, is ze enorm misselijk (inclusief overgeven) en doet haar rug enorm zeer.
Ze zit onder de schrammen en blauwe plekken over haar hele lijf.
Vannacht blijft ze op de kinderafdeling en lig ik op een stretcher ernaast. Als het goed is mag ze morgen na wat testjes naar huis.
Bah wat zijn wij ons allemaal kapot geschrokken
Ach jakkes, natuurlijk schrikken jullie je kapot. Gelukkig is het met een sisser afgelopen.
) en dat hele lichaam met pijn is gewoon heel naar 
Schrikken zeg!