Ik zit een beetje met een klein dillema.. ik heb dus net een telefoontje gehad van mijn werkgever met de mededeling dat ik voor 15 augustus en 16 augustus waarschijnlijk niet vrij kan krijgen. Ik heb die dagen speciaal en netjes ruim 4 weken van tevoren vrij aangevraagd, omdat ik dan over ga verhuizen naar mijn studentenwoning. Ik moet op de 15e mijn sleutel ophalen en de dag daarna worden het bed en de kast geleverd, dus ik moet gewoon aanwezig zijn. Hier had mijn baas 'zogenaamd' begrip voor een paar weken geleden, maar is vandaag dus als het blad van een boom omgeslagen daarin...
Nu lees ik dus op internet dat je speciaal verlof voor een verhuizing kan aanvragen. Maar als ik in mijn CAO (volgens mij Levensmiddelen VGL, ik werk bij de Albert Heijn als part-timer) kijk, kan ik dat nergens vinden. Nu is het wel een document van 56 pagina's dus ik kan er ook overheen gelezen hebben

Mijn vraag is nu of iemand hier verstand van heeft en mij dus kan vertellen of dat ook voor de AH geldt. Want een 'gesprek' met mijn baas zal waarschijnlijk niet heel positief voor mij uitpakken...
Groetjes!