Meest vage toiletten onderweg..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dewii
Berichten: 4549
Geregistreerd: 19-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:29

Wel leuk: in het Shakespeare café in Antalya mogen de dames naar toilet Juliet en de heren naar toilet aangeduid met Romeo :D

Niet leuk: de wc aan het eind van een safari in Akagera National Park (Rwanda)... Het was donker, het toiletpapier was vochtig van de regen door het lekkende dak, de vloer was nat en glad, de wc-bril ontbrak en aan de wanden van de toilet hingen allerlei insecten (ik durfde ze niet van dichtbij te bekijken dus geen idee wat, haha). Brrr! Daarna naar de 'wasbak': een jerrycan met water en nog een rol vochtig wc papier om af te drogen. En dan ga je naar buiten en bekijken de apen je vol interesse :')

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:29

Die Franse toiletten... Gat in de grond en stinken!
Heb het maar afgeleerd om tijdens zo een verre reis veel te drinken.

Die betaalde toiletten waar je je bonnetje kan inleveren en dan krijg je korting op koffie? Zijn nog altijd het schoonste. Probeer ook echt altijd daar te gaan.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:55

Afbeelding

Mijn vriend (rode shirt) met 2 collega's in het meest chique hotel in Vostochny, Rusland...

FennyPower

Berichten: 1468
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:16

Kan zo even geen rare/vreemde wc bedenken XD
Wel is er in Groningen een wc die onder de grond zit en dat is zo'n vieze wc ! als je al boven langs de trap loopt ruik je de geur al.. het is gewoon ranzig en heb gehoord dat die ook nooit schoon gemaakt worden ?..
Ook hangen daar de meest raarste personen.. ( Als jullie snappen wat ik bedoel _/-\o_ )
Naar de wc gaan bij zwembaden/pretparken vindt ik vaak ook niet echt een pretje, en niet te vergeten die bakken (wc's) waar je nii eens in door kan spoelen en ook absoluut niet naar beneden moet kijken bah..

Toen de V&D hier in Groningen failliet ging hadden ze van alles te koop (Zowat alles wat er nog was)
Ik moest wel even lachen toen ik dit zag staan, en natuurlijk moest ik even een foto maken :j

Afbeelding

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:18

Menen ze dat :')
Nog bizar veel geld voor een gebruikte wc borstel ook

FennyPower

Berichten: 1468
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:19

_mexx_lady_ schreef:
Menen ze dat :')
Nog bizar veel geld voor een gebruikte wc borstel ook

Ik heb echt geen idee :')

Samblabla

Berichten: 3312
Geregistreerd: 28-03-13
Woonplaats: Heerlen

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:22

Ik vindt de wc's met betalen echt ranzig, ik ben laatste weer naar disney geweest en die wc's zien toch iedere keer ranzig uit. Ik hang altijd er boven als spiderman. :P

FennyPower

Berichten: 1468
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:30

Samblabla schreef:
Ik vindt de wc's met betalen echt ranzig, ik ben laatste weer naar disney geweest en die wc's zien toch iedere keer ranzig uit. Ik hang altijd er boven als spiderman. :P

Op zo'n moment had je toch gewoon gehoopt dat je een jongen was ( Ik wel in ieder geval is altijd wel handig _/-\o_ )
Ik doe het ook hangen boven de wc XD

Dammie

Berichten: 3322
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:45

Een wc in India die spiksplinternieuw nieuw was.......en nog niet aangesloten op de afvoer.
Gelukkig snapte een reisgenoot van mij wel, en net op tijd, wat de Indiase meneer probeerde te vertellen.
Dat heeft een hele vervelende situatie voorkomen :)

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:49

FennyPower schreef:
Samblabla schreef:
Ik vindt de wc's met betalen echt ranzig, ik ben laatste weer naar disney geweest en die wc's zien toch iedere keer ranzig uit. Ik hang altijd er boven als spiderman. :P

Op zo'n moment had je toch gewoon gehoopt dat je een jongen was ( Ik wel in ieder geval is altijd wel handig _/-\o_ )
Ik doe het ook hangen boven de wc XD


http://www.grazia.nl/lifestyle/gadget-v ... nd-plassen

KimD

Berichten: 20437
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:53

NatasjavE schreef:
Oh wat een goed topic. Ik zit ook veel op de weg en jaaaa je komt wel eens wat tegen.

Waar ik me overigens groen en geel aan erger zijn de toiletten bij tankstations waar je eerst 50 cent mag betalen. Betalen vind ik nog niet zo erg....maar moet dat met muntjes?
Ik pin alles. Mag je eerst 50 cent gaan pinnen bij de kassa terwijl je erg nodig moet.
Maak het dan contactloos betalen. Gaat snel en makkelijk.

Schoon zijn ze wel. Das waar.


Wij rijden wekelijks naar Amsterdam en Rotterdam, en tot nu toe heb ik bij iedere wc contactloos kunnen betalen.

Ibbel

Berichten: 49196
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:54


soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 19:20

Wat een geld voor een wegwerp-tuit... mijn schoonmoeder destijds zei heel droog.... ik kan net zo goed een leeg melkpak open knippen :D

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 20:41

Had er nog nooit van gehoord maar God samme wat waren die handig geweest tijdens onze wandelingen in het bos als kind :')

germie

Berichten: 25994
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 20:52

Afgelopen weekend in Zwitserland: een combinatie van een urinoir en wc pot in 1. Dus de vrouw hing ook boven een verbreed urinoir. Ja, het werkte prima. En is natuurlijk het schoonst (ik ga nooit op een openbaar toilet zitten).

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 21:11

In een ziekenhuis in Sofia, Bulgarije (voor mijn werk). Een gat in de grond, waar omheen het niet zo schoon was en het mikken ging mij ook niet zo handig af, terwijl ik met 1 hand mijn goeie goed een beetje omhoog hield en met de andere hand de deur probeerde tegen te houden, want daar zat geen slot op en er kwam overduidelijk iemand aan ...

Altijd leuk in Oost-Europese ziekenhuizen waar je (alweer tijdens het werk) van het toilet gebruik wilt maken. Het personeel wijst je vriendelijk naar de toiletten voor het personeel, en o ja, hier is je rol. Die wordt anders gejat ...

De openbare toiletten in de nationale parken in de USA zijn over het algemeen goed bijgehouden, maar het grote gapende gat onder je met daarin een hele berg boodschappen en papier zijn even wennen. En vooral als het waait is het een hele belevenis, wind in je/het gat...

Net als het toilet in Canyon de Chelley, waar geen deuren voor de hokjes zijn (of te wel, er zijn geen hokjes). Dus als je naar de achterste loopt, kijk je stug voor je en niet naar links op de heenweg en niet naar rechts op de terugweg.

Samblabla

Berichten: 3312
Geregistreerd: 28-03-13
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 21:59

FennyPower schreef:
Samblabla schreef:
Ik vindt de wc's met betalen echt ranzig, ik ben laatste weer naar disney geweest en die wc's zien toch iedere keer ranzig uit. Ik hang altijd er boven als spiderman. :P

Op zo'n moment had je toch gewoon gehoopt dat je een jongen was ( Ik wel in ieder geval is altijd wel handig _/-\o_ )
Ik doe het ook hangen boven de wc XD


Moet wel zeggen dat in disney zelf er altijd van die aparte papiertjes zijn voor om de wc rand. Maar ams die af zijn.. vindt de wc's in disney schoner dan in sommige tankstations.

Shiloh

Berichten: 19786
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 00:36

Leo schreef:
Ooh wat een verhalen soms! :')

Ik moest in de VS hard lachen om wwn bordje bij de wc met icoontjes van bijv een hurkend puppetje bovenop de bril..., dat dat niet toegestaan was. Daaronder een vergelijkbaar icoon: don't use floor. Use toilet.

Whut? :') _O-
Vergeten een foto van het bordje te maken.

Edit:

De openbare toiletten in de parken in de VS vond ik over het algemeen ook echt verrassend schoon!!


Op de universiteit van Wageningen hebben alle toiletten vergelijkbare stickers, maar dan dat je niet met je voeten op het toilet gehurkt moet gaan zitten. Volgens mij voor het grote aandeel Aziatische studenten die dat dus blijkbaar doen. :')

Eydis

Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:10

Omg China, de openbare wc's waar je gezellig met veel Chinezen tegelijk maast elkaar in een ruimte zit. Gezellig kijken terwijl je buurman zijn ding doet.

Egypte op het vliegveld , je moet modig plassen en betaald netjes de toilet mevrouw, vervolgens moet je ook nog 5 euro apart voor een wc papiertje betalen, die mevrouw netjes afscheurt (2 velletjes).

Bahrein, wc langs de weg. Bordje van een burqua aan de wand en een haakje, bij binnenkomst in de toilet hangen ze burqua's netjes aan het haakje en gaan vervolgens naar de toilet.

Senegal, in een dorp hadden ze vol trots hun eerste echte wc. Ik heb nog nooit zoveel vliegen, poep aan de wand en rotzooi gezien....heb maar voor een gat in de grond gekozen.

Roquen

Berichten: 1603
Geregistreerd: 18-12-08

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:26

Afbeelding

WC in de Canadese wildernis. Snel je behoeftes doen, want kans op beren... :')

daantjuhhh

Berichten: 26876
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:29

Lowara schreef:
Ga maar eens naar Azie.. Daar kun je je hart ophalen aan bizarre en ranzige wc's..
Mooiste ooit was een gat op de vloer, nu ben ik dat wel gewend... Dus ik erin.
Crap.. Geen wc papier, alleen water..
Ik rustig aan het plassen, lopen er ineens enkele vd grootste kakkerlakker ever direct naast mijn hoofd langs de muur. Hollllyyyyy oliebol!!!
Nog nooit zo hard een wc uitgerend

Dat lijkt veel op mijn ervaring in Java :')

Hannanas
Berichten: 13024
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 01:37

Wat een toiletten en ervaringen komen er voorbij b |( :Y)

Als je ooit in Japan bent geweest is zowat iedeee toilet daarna vies. Echt ... Tokyo... goddelijk. Alsof je thuis piest zo schoon. Overal. Straat, huis, hotel, restaurants, warenhuizen... brandschoon incl muziekje, verwarmde bril, föhn, waterstraal etc.
Echt een genot _/-\o_

Telpeva

Berichten: 14749
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 17:00

Ugh ik had niet moeten googlen op toiletten in China :')

Warboel
Berichten: 14691
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 17:15

Muhahaha m'n vriend moet volgend jaar waarschijnlijk voor z'n werk 3,5 week naar China, zal ook even googelen op de toiletten daar en 'm een linkje sturen :') }:)

Mijn meest rare toiletervaring was in een trein gewoon in Nederland _O-
Ik had een overstap op Den Haag CS op de bus en die busreis duurt 45 minuten ongeveer. Moest plassen, en de overstap was wat krap met een toiletbezoekje erbij... het toilet op Den Haag CS is nogal ver van het busstation, en ik loop niet zo hard. Dus dacht ga vast in de trein. Scheelt me ook weer 70 cent.
Slechtste keuze ooit :')
Nahhh hoé weet ik niet, maar ik deed dat hokje open en de kots zat gewoon serieus tot aan het plafond zowat :oo echt alles zat onder. De vloer, het toilet zelf, de wanden, het wasbakje en de spiegel. Leek wel alsof er iemand ontploft was :=

Hoefde spontaan niet meer te plassen en ben 3 dagen van slag geweest :') elke keer als ik in de trein zat moest ik eraan denken _O-

Mo_86

Berichten: 1245
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 17:18

Telpeva schreef:
Ugh ik had niet moeten googlen op toiletten in China :')


Note to self: don't do it. don't. really. don't. *wil naar google gaan want te nieuwsgierig*

Mijn ervaring: naast heeeeel veel smerige wc's in Spanje waar er soms een sport van gemaakt wordt de WC zo vies mogelijk achter te laten en het ook blijkbaar grappig is gewoon náást de WC te plassen, was mijn gekste ervaring die keer op Mallorca bij een hippe tent aan de haven waarbij werd gevonden dat de wc's ook hip moesten zijn. De deuren waren van matglas... je kon duidelijk er doorheen zien wat degene binnen aan het doen was, ook al was het beeld niet scherp. Voelde me erg bekeken.

En die keer in Turkije waar een gigantische kakkerlak een kijkje kwam nemen. Brrr.