Meest vage toiletten onderweg..

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 18:45

xPearl schreef:
oomens schreef:
Dat doen ze bewust. Mensen die geen Frans kunnen, worden op die manier vastgezet totdat ze geruimd worden.


:') _O- _O-


Ik vond het dan ook echt geniaal en bedacht me ook zoiets idd :+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34773
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:04

Niet onderweg, maar zo'n gat in de grond hadden wij geregeld op scoutingkamp :j dat heette bij ons een hudo: https://nl.wikipedia.org/wiki/Hudo_(toilet)

Een wc met een gordijntje lijkt me echt helemaal niks. Maar over dat soort toiletten droom ik wel heel vaak, als ik droom dat ik naar het toilet moet kom ik altijd wc's zonder deur tegen, of een toilet midden in een drukke ruimte.

Nienke89

Berichten: 1605
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Ja, aanwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:19

We waren met school naar Amsterdam en voor we terug gingen moest ik nog even naar het toilet.
Was in een soort oud/viezig restaurant, de wc was ook echt vies dus ik ging er maar beetje boven hangen. Ineens viel het licht uit en boven mij hoorde ik dat er ook een wc doorgetrokken werd, daarna voelde ik water over m'n rug lopen. Kon in het donker ook het slot en de deurklink niet meer vinden.
Was zo bang en voelde me zo vies :(

Thokkadisje

Berichten: 2145
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Aarhus (Danmark)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:19

Wat een topic :') _/-\o_

Ik heb heel wat meegemaakt tijdens mijn reizen. Bijvoorbeeld gewoon hurken boven een rooster in de grond achter de koeien, of inderdaad van die wc's met alleen een mega bak heel vies water. Of 1 wc, waar je nota bene voor moest betalen, waarbij in het gehele gebouw 2cm water stond. Dat gecombineerd met ontlasting, slechte hygiëne en constante temperaturen van 35/40 graden lijkt me een paradijs voor bacteriën. En dan natuurlijk op blote voeten daar naar binnen moeten (Bali) %) Dat leek het personeel handiger, want dan was het altijd schoon.

In Panama ook een bijzonder toilet bezoek in een hostel. Het regende, echte zo'n onophoudelijke tropische bui waarbij de dakpannen van de daken spoelden. Vreemd genoeg was er een watertekort, en dus geen stromend water binnen. Dat is nog te overzien, je kan altijd een emmertje regenwater er achteraan gieten. De deur van de wc stond op een kier, en toen ik die opendeed, stonden er tot mijn verbazing 3 grote geiten binnen. En die geiten kon ik écht niet overtuigen om even in de regen te gaan staan tijdens mijn toiletbezoek. Het was nogal krap, dus dan zit je zit te piesen met een geit op schoot.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:21

Ik zie het al helemaal voor me met geiten op schoot _O-

Dammie

Berichten: 3325
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:34

oomens schreef:
Benthhh schreef:
Is allemaal prima, ik moest alleen wel gelijk aan kinderen/mensen die echt totaal geen Frans kunnen denken, want die uitleg op de deur over hoe het slot open moest, was er alleen in het Frans :Y)

Dat doen ze bewust. Mensen die geen Frans kunnen, worden op die manier vastgezet totdat ze geruimd worden.

Ik ben als zesjarige ooit opgesloten geweest op een wc op een Franse camping.
Wat een nachtmerrie.
Twee vriendelijke franse dames probeerden mij rustig te krijgen en uit te leggen wat ik moest doen. Maar ja, als overstuur meisje dat geen Frans begrijpt, werkt dat niet echt.
Nu snap ik dankzij bokt, dat dit een samenzwering was.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 20:03

Ik zou hem als 22 jarige met een kleine basiskennis van Frans echt dik knijpen :')
Dan hoor je me krijsen tot Tokio.

Ooit eens vast gezeten als kind in een wc, deur op slot gedraaid maar voor hem open te doen moest je aan de klink trekken en dan draaien.
Ja als kind had ik dat echt niet door. Was trouwens gewoon een nette wc met roze tegeltjes met bloemetjes

Junia

Berichten: 2230
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Oosteind

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 20:45

Hahaha dat verhaal over die geiten!

Marion_

Berichten: 1285
Geregistreerd: 16-05-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 21:46

Afbeelding
Laos :')
Dit was de invalide wc, de andere wc's waren van die gaten in de grond. Maar allemaal met 'uitzicht' hahaha

Oh en het toiletgebouw bij de witte tempel in Chiang Rai, Thailand, was ook een bezienswaardigheid op zich!
Afbeelding

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 22:12

Mijn vriend en ik zijn net terug van vakantie in Kroatie en de laatste avond was er geen stroom/water. Wij verbleven in een appartement op een grote camping en konden dus ook niet doorspoelen. Om te voorkomen dat we in de geur moesten slapen, dachten we even snel op de camping naar de wc te kunnen gaan. Foute gedachte :r :r Volle wc's met niet alleen urine, maar ook uitwerpselen, duidelijk van meerdere mensen in 1 pot :r Meerdere toiletgebouwen bij langs geweest en uiteindelijk 2 nette wc's met wc-papier gevonden (dat was ook al schaars geworden). Niemand had die wc nog ontdekt en we konden zowaar doorspoelen. Blij dat we waren met onze ontdekking :')

Roodvos

Berichten: 6720
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 22:49

juliomariner schreef:
Op vakantie in Lesbos Griekenland waar je het toiletpapier niet door mocht spoelen (i.v.m. te dunne afvoer leidingen) maar je deze in een klein vuilnisbakje naast het toilet moest deponeren. (Deze werd gelukkig wel elke dag leeggehaald)

Dat lijkt een algemeen Grieks ding te zijn:

Afbeelding

In de categorie ranzig staan de toiletten in Caen tijdens de WEG in 2014 hoog op de lijst :r

Ik was al kind nooit zo handig met die Franse hurktoiletten. Mijn moeder deed mij daarom klompjes aan. Die kon ik dan zelf even uitspoelen O:) .

Redford
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 09:49

Roodvos schreef:
In de categorie ranzig staan de toiletten in Caen tijdens de WEG in 2014 hoog op de lijst :r

Ik was al kind nooit zo handig met die Franse hurktoiletten. Mijn moeder deed mij daarom klompjes aan. Die kon ik dan zelf even uitspoelen O:) .


Oh wat was ik blij dat ik de toiletten bij het perscentrum had ondekt :) gewone normale toiletten.

Mri

Berichten: 15313
Geregistreerd: 01-12-04

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 09:57

In het kader van oliebol with a view.. .
In de jungle in Loas, boomhut op 50(?)m hoogte
<3

Afbeelding

Iris82

Berichten: 39862
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 09:29


_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 10:12

Mri schreef:
In het kader van oliebol with a view.. .
In de jungle in Loas, boomhut op 50(?)m hoogte
<3

[ [url=m/TOTvM4.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik denk dat je me een half uur kwijt was bij dit uitzicht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 11:19

Iris82 schreef:
Ibbel schreef:


Deze is een drama. Je moet alsnog je broek over je billen trekken en het bakje heel goed aansluiten anders zit alles onder.

En laat me je vertellen dat dit dus NIET werkt op een festival als je een paar biertjes hebt gedronken en je maar 1 broek bij je hebt. Heb die dingen echt afgezworen. Als ik uitga loop ik met liefde het mannentoilet binnen om even snel te pissen als de rij bij de vrouwen te groot is, maar sinds mijn ervaring met zo'n trechter wacht ik netjes tot ik mezelf op een Dixi kan parkeren.

Mri

Berichten: 15313
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 12:03

_mexx_lady_ schreef:
Mri schreef:
In het kader van oliebol with a view.. .
In de jungle in Loas, boomhut op 50(?)m hoogte
<3

[ [url=m/TOTvM4.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik denk dat je me een half uur kwijt was bij dit uitzicht :')



De enige manier om in de boomhut te komen (en er weer uit te gaan) was met een zipline.
De uitzichten waren echt prachtig, maar die hadden we dus de hele dag al. T was wel even een rust momentje hoor, dat wel. Maar lekker zit je er niet, douchen was met ijskoud water dus daar was je ook snel van genezen

Marion_

Berichten: 1285
Geregistreerd: 16-05-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 17:38

Mri schreef:
In het kader van oliebol with a view.. .
In de jungle in Loas, boomhut op 50(?)m hoogte

[ [url=m/TOTvM4.jpg]Afbeelding[/url] ]


Super tof <3 waar ik Laos was dit?

Charaz

Berichten: 24354
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 22:33

De toiletten bij Pathé, gouden glitter vloer én muren!

Mri

Berichten: 15313
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:32

Marion_ schreef:
Mri schreef:
In het kader van oliebol with a view.. .
In de jungle in Loas, boomhut op 50(?)m hoogte

[ [url=m/TOTvM4.jpg]Afbeelding[/url] ]


Super tof <3 waar ik Laos was dit?


Tijdens de gibbon experience.
En dan specifiek de waterfall tour (anders slaap je in andere boomhutten)

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 21:26

De meest vage wc's die ik ben tegengekomen, zijn toch wel de wc's langs de snelweg richting Oostenrijk.
Zo'n raar toiletgebouw, met een metalen dikke deur, en de toilet en alles is ook van metaal... en ontzettend ranzig zijn die wc's %) %)

Lindor92
Berichten: 7007
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 21:29

Jeepsafari in Macedonië. Toilet op 2450 m hoog :D :p

Afbeelding

Heb hem maar niet uitgeprobeerd :=

Diertjec

Berichten: 4631
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 21:51

Roodvos schreef:
juliomariner schreef:
Op vakantie in Lesbos Griekenland waar je het toiletpapier niet door mocht spoelen (i.v.m. te dunne afvoer leidingen) maar je deze in een klein vuilnisbakje naast het toilet moest deponeren. (Deze werd gelukkig wel elke dag leeggehaald)

Dat lijkt een algemeen Grieks ding te zijn:

[ [url=m/o49FMv.jpg]Afbeelding[/url] ]

In de categorie ranzig staan de toiletten in Caen tijdens de WEG in 2014 hoog op de lijst :r

Ik was al kind nooit zo handig met die Franse hurktoiletten. Mijn moeder deed mij daarom klompjes aan. Die kon ik dan zelf even uitspoelen O:) .


Dit is idd normaal in Griekenland. Ik kom er al zo'n 22 jaar bijna jaarlijks en voor mij is het niet meer dan normaal :) Bakjes worden in zo ongeveer alle hotels netjes elke dag geleegd.

Ik heb wel smakelijk gelachen om de meeste ervaringen hier _O-
En ook idd zitten google'n op de wc's in China hahaha

_AB_
Berichten: 3959
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:20

In Polen op een camping in theater middle of nowhere, met uitzicht op een kudde paarden stonden wat houten huisjes met een soort wcpot er op. En daaronder gewoon een opvang ton. Maar je kon door de kieren van het huisje wel de paarden zien lopen :D

bloementje3

Berichten: 334
Geregistreerd: 01-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:44

haha wat een W'c is iedereen tegen gekomen. ik was een keer in een bioscoop en daar hadden ze aan de binnenkant van de deur van mijn wc hokje een spiegel hangen...Het was niet een spiegel op hoofd hoogte maar op plas hoogte. :+ Heel vreemd!!!