Verkleedkisten met thema

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Verkleedkisten met thema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-17 22:42

Benieuwd naar ervaringen op bokt. Daar er diverse mensen hier op de site zitten.

Ik heb een idee in mijn hoofd. Toen mijn​ oudste dochter jonger was hadden wij een verkleedkist gehuurd. Thema was heksen...Was een top feest. Werd lang over nagepraat.

Nu lijkt het mij gaaf ook zulke kisten te verhuren. Maar is er nog animo voor? Of haalt men tegenwoordig bij action en op MP.
Het gaat dus om een kist vol met spullen om een partijtje te geven waarbij je als ouders niet veel ernaast hoeft te regelen. Denk aan thema's als: heksen, piraten, Frozen, etc

Hoor graag meningen/ervaringen van jullie.


Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 07:28

Ik denk wel dat daar nog vraag naar is maar dan nog completer. Dus met bijhorende spellen, speurtocht artikelen en misschien zelfs wel een online toegestuurd iets waar je diploma s met naam kunt printen etc.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: Verkleedkisten met thema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-17 07:44

Jaaaa dat zit er dan allemaal bij inderdaad. Inclusief kadootje voor de jarige.

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: Verkleedkisten met thema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-17 12:50

nog meer mensen die ervaringen met themakisten hebben?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, carineken, Hootje, Kimberly520, kitag1rl, Malissaa1, naomi_mickey, Shivaya en 54 bezoekers