Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
borstnoot schreef:Ik zou het ook helemaal niets vinden.... (maar ik ben dan ook wel een extreem monogaam iemand, niet per se jaloers) Het zou voor mij nog geen reden zijn de relatie te verbreken, maar ik vind het ontzettend rot voor je.
Bij mij werkt(e) het altijd heel goed zulke dingen terug te koppelen. (Wat zou jij ervan vinden als ik zulke dingen naar mijn ex stuurde?) Werkelijk waar zinnen gebruiken die hij ook gebruikt heeft. En dan zijn reactie afwachten.
Wat ook werkte bij mij was gewoon vragen of ik de gesprekken mocht lezen en hij me op de hoogte wilde houden. Als hij er mee instemt ben je er misschien iets zekerder van dat hij er echt niets achter zoekt.
Succes, hou je ons op de hoogte?
Kimmm_1 schreef:Van de week liet hij mij iets lezen in dat gesprek van whatsapp tussen hun.
Lees ik daar hij aan haar heeft gevraagt dat als hij geen relatie zou hebben met mij of zij dan weer wat wou beginnen met hem.
En of ze hem weer leuk vond en op wat voor manier enz.
Zij vroeg ook waarom hij dat de hele tijd vroeg want je hebt toch een vriendin.
Zijn antwoord wat mag dat niet dan..
.
topsylover schreef:Kimmm_1 schreef:Van de week liet hij mij iets lezen in dat gesprek van whatsapp tussen hun.
Lees ik daar hij aan haar heeft gevraagt dat als hij geen relatie zou hebben met mij of zij dan weer wat wou beginnen met hem.
En of ze hem weer leuk vond en op wat voor manier enz.
Zij vroeg ook waarom hij dat de hele tijd vroeg want je hebt toch een vriendin.
Zijn antwoord wat mag dat niet dan..
.
RENNEN!!!!!
Dat je hier nog over na moet denken zeg. Hij heeft het letterlijk aan je laten lezen wat zijn bedoeling met haar is. Ik vermoed dat hij het zo open speelt in de hoop dat jij er met je mooie blauwe ogen in tuimelt en hij voor je neus vreemd kan gaan.
Vriendschappelijk contact met exen, dat is mogelijk. Maar dit is allang niet meer alleen vriendschappelijk.
Lees ik daar hij aan haar heeft gevraagt dat als hij geen relatie zou hebben met mij of zij dan weer wat wou beginnen met hem. = Ik wil je eigenlijk terug maar ik wil het eerst zeker weten of het wat wordt voordat ik TS dump.