Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar dat is dan meer sarcastisch bedoeld. Ik heb hem nog nooit serieus gezegd het hij een l.ul of k.lootzak oid is. Hij kan mij ook rustig t.rutje noemen, als ik loop te klieren. Maar we weten beide van elkaar hoe we dat bedoelen en wanneer we dat gebruiken.Solleke_Noah schreef:_xrose schreef:Gister was nogal extreem en ben ik dus kk idioot en egoïstisch poedersuiker wijf genoemd en hij heeft er dus ook geen spijt van..
Ik zou me er vragen bij stellen als mijn vriend mij zo uitscheldt.
_xrose schreef:Gister was nogal extreem en ben ik dus kk idioot en egoïstisch poedersuiker wijf genoemd en hij heeft er dus ook geen spijt van..
Uitschelden als geintje of zogenaamd boos doen wij ook wel eens, iets als 'oh sukkeltje, waarom heb je dát nou weer gedaan?' maar echt uitschelden om te kwetsen, uit boosheid? Nee. Ik wil mijn vriend geen pijn doen, fysiek of verbaal. En hij mij ook niet. Ook al heb je ruzie, dan nog wil je niet gemeen zijn of de ander bewust kwetsen toch? Als mijn vriend dat bij mij wel zou doen en het normaal zou vinden, zou ik daar erg verdrietig om zijn. Zeker met wat hij jou heeft gezegd, dat gaat ver hoor! Jeetje, ik zou echt heel boos en gekwetst zijn als mij zoiets toegesnauwd/geschreeuwd zou worden..KimD schreef:Wat noem jij uitschelden? Als ik boos ben wil ik mijn kerel ook wel eens een banketstaaf noemen, zonder hannes vaak.
Maar die keren dat wij ruzie hebben gehad is echt op één hand te tellen.