Ik heb jullie hulp nodig! Ik zit midden in mijn tentamens en dan slaat mijn creatieve deel (welke al niet heel groot is
) helemaal dicht dus ik kom zelf op niks, maar misschien kunnen jullie me een stukje op weg helpen?De eigenaar en eigenares van de paarden waar ik al zo'n 6 jaar op rijd, gaan trouwen. Nu wil ik eigenlijk nog wel iets doen, en het liefst iets gerelateerd aan de paarden. Misschien niet geheel onbelangrijk: het is niet zomaar een stal waar ik kom, het is eigenlijk een soort van tweede thuis en die mensen zijn mij heel dierbaar, dat is ook de reden dat ik wel iets speciaals wil doen naast er gewoon zijn.
Situatieschets:
We hebben een soort 'paardenclubje' op stal, ik rijd dus, hun dochter (15 jr) rijdt, en daarnaast hebben we nog een bijrijdster. We zijn dus met 3 (a 4, vriendin van dochter) dames. De paarden staan aan huis, de bruiloft is ook aan huis (boerderij met eigen bos erachter, dus zal deels in het bos zijn en deels bij de weilanden geloof ik).
Mijn eerste idee was om samen met hun dochter iets van een klein kurtje op muziek in elkaar te flansen, ik heb dat ooit op een van de merries gedaan, dit vond de eigenaar prachtig en vooral omdat deze hele speciale merrie helaas overleden is, dacht ik dat het mooi was op het op de dochter van deze merrie nog eens zoiets te doen.
Nu alleen het probleem: logistiek is het lastig, de bruiloft is dus op de boerderij zelf dus ik zou binnen kunnen omkleden en mn jurk verwisselen voor rijbroek etc, maarja dan moet je ook nog de paarden uit de wei/stal halen, opzadelen etc.. allemaal gedoe als er zoveel mensen op het terrein zijn. Ook zal er een grote tent staan, springkussen en dergelijke. Ik denk dus, met dat in mijn achterhoofd, dat mijn plan om er daadwerkelijk op te stappen er misschien eentje is voor als ik ooit levensmoe ben
Nu had ik sowieso bedacht dat ik alle volwassen paarden (het zijn er 10 overigens, 6 friezen, 3 veulens en 1 shet) invlecht met wit lint of iets dergelijks, of een witte bloem ofzo, zodat ze er wel feestelijk bij staan (alle gasten gaan de paarden zien, omdat het feest dus eigenlijk te midden van de weilanden/stallen is).
Maar dan heb ik nog steeds niet iets om 'op te dragen', en dat zou ik wel heel leuk vinden.. Hebben jullie ideeen?
Andere ideeen qua aankleding van de paarden ofzo is ook allemaal welkom!
Het is nog niet zeker of ze tijdens de ceremonie etc op stal staan of in de wei.