Duplo schreef:Maar de looptijd van de hypotheek zou je ook binnen die 11 jaar willen of langer
Want anders zit je alsnog klem als dat weg valt?
In die zin snap ik dat een vrije sector woning je afwijst
Want zit je er eenmaal en stopt het geld dan krijgen zij jou na 11 jaar niet zo maar er uit
Nee hoor. Hypotheek bedrag is zo laag dat nhg zelfs geen probleem zien. Daarna wordt ik aangevuld door overheid tot bijstandsnivo. Was gewoon financieel verantwoord gezien het lage hypotheek bedrag. Gaat om een hypotheekbedrag van max 500 euro per maand
Vrije sector maakt een grote fout door partnerallimentatie dat gewoon belastingplichtig is niet te accepteren als belastingplichtig inkomen. En niemand kan garanderen dat ie over 11 jaar dat huis nog wil huren. Zou wat zijn.
en simpel als ik de huur niet meer zou kunnen betalen kom ik vanzelf wel op straat. Voordeel van nu vrije sector huur is dat ik me dan kan inschrijven voldoende jaren kan opbouwen en over 11 jaar ruim op 55 of 60 plus huizen kan reageren die meer dan voldoende vrij komen tegen ok bedragen. Want dan is inkomen geen probleem meer.
Antje vip mijn vader is 83 en aow die kan nergens garant voor staan.
Ad hoc wonen accepteert geen huisdieren, zit hier niet bepaald in de regio en door mijn mindere fitheid kan ik ook niet in alle huizen wonen. En door handicap is steeds moeten verhuizen fysiek ook erg lastig. Daarom is onderhoud van dit huis ook een probleem. Moet daar dan steeds mensen voor inhuren wat een kapitaal kost wat ik dan ook weer niet heb.