Wild plassende kerels

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vilheide

Berichten: 1496
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Veenendaal

Wild plassende kerels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-17 10:04

Regelmatig kom ik ze in het bos tegen, mannen die zodra ze moeten, hem uit de broek laten hangen en gaan staan plassen. :r
Ik voel me altijd erg ongemakkelijk als ik er langs moet rijden.
Mijn man heeft er ook zo´n handje van dat als hij moet de auto langs de kant zet en gaat staan plassen.
De meeste nemen niet eens de moeite om uit het zicht te gaan staan.
Op het moment dat ik er iets van zeg dan zegt mijn man, tja dat is nu eenmaal makkelijker voor een man en als ik moet dan moet ik.
Waarom kunnen die kerels niet het fatsoen opbrengen om of te wachten tot ze naar een toilet kunnen of echt uit het zicht gaan staan?

Morniclum
Berichten: 217
Geregistreerd: 13-04-14

Re: Wild plassende kerels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:12

Ik moet wel eens zo nodig, dat ik niet eens meer knap uit mijn auto kan stappen als ik thuis ben, dus als ik een man was geweest had ik ook allang al ergens langs de weg gaan staan. Ik kan me er in het bos en langs de weg niet aan storen.
In de stad dan weer wel.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Berichten: 6845
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:13

Opzich kan ik het me wel voorstellen dat je het doet als man hoor :Y)

Maar ik vind het ook wel vervelend. Maar ik ben dan meer van 'ik ga zorgen dat ze zich ongemakkelijk voelen'. Dus ik toeter, of ik kijk overdreven. }:)

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:15

Tsja ik moet ook wel eens heel nodig, dus ik ben ook een wildplasser, en nee ben geen kerel. Als ik heel nodig moet en moet nog een end tot huis ga ik echt niet alle moeite doen om fatsoenlijk een wc te vinden of wachten tot ik thuis ben. Het enige verschil is dat ik het niet vol in het zicht doe. Maar kan me er verder niet aan storen, mits het niet midden in de stad is oid.

Ailill

Berichten: 11681
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Wild plassende kerels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:17

Lol, geloof me, als het voor jullie net zo makkelijk zou zijn als voor ons, zouden jullie het ook doen :P

Uiteraard wel uit het zicht, dat dan weer wel.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3046
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Wild plassende kerels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:23

Ik vind het erg smerig. Maar al helemaal als er een wc in de buurt is en dan als nog gaan wildplassen. Laatst open dag op stal en stond er ook een kerel in de heg te pissen :r

Ook deden mijn ouders eerst mee helpen met een wielertocht. Dan deed die club een stand met water op de oprit zetten. En dan stonden die mannen ook tegen de kippen ren aan te pissen. De dames vroegen netjes of ze het toilet binnen konden gebruiken. Dat was ook naar twee keer en daarna hoefte die club ook niet meer terug te komen.

Blackberry28

Berichten: 2971
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:25

Zie het inderdaad ook vaak en soms is er gewoon een openbaar toilet in de buurt. Pas zelfs op een druk kruispunt iemand die in de middenberm ging staan, heel bijzonder :n Wat ik dan alleen altijd denk is ...hij kan z;n handen niet wassen en pakt daarna wel z'n auto stuur beet of iets anders...brrrr

Renee_S

Berichten: 2666
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Heeze

Re: Wild plassende kerels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:31

Ergens ver weg in het bos, zonder toileten in de buurt, als ze dan nog enigzinds uit het zicht gaan staan heb ik er totaal geen moeite mee. Als ik op buitenrit ben bv en ik moet, ga ik ook!
Maar je hebt idd ook het type wat te pas en te onpas hun slurf even laat luchtten. Daar hou ik ook echt niet van idd

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 111423
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:33

Ik las het even verkeerd en dacht dat je het over kerels had die in wilde weg en op ongecontroleerde wijze om zich heen sproeien _O-
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 09-07-17 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Wild plassende kerels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:35

Ik heb er zo'n hekel aan. Ik woon aan een doorgaande weg waar ook een parkeerplaats is. Hoe vaak die simpelen hier wel niet tegen mijn hek/in mijn tuin staan te plassen. Spreek ze er altijd op aan en als ze van een bedrijf zijn neem ik contact op met het bedrijf.

Bambi1995

Berichten: 3149
Geregistreerd: 16-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:38

Ik heb mee gemaakt dat ik op stal kwam en ik langs de boxen liep en ik hoorde wat geluid. Dus ik keek in die richting zag ik gewoon een vrouw zitten plassen in de stal terwijl er gewoon een wc is. Toen dacht ik wel even van wat is dit nou! Toen ze klaar was liep ze de stal uit als of er niets was gebeurt.

MurthulJarig

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Wild plassende kerels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:45

Ik verplaats je topic van [NM] Nieuws en Maatschappij naar [LZP] Het leven zonder paarden aangezien het hier niet gaat om een nieuwsartikel.

Ben het overigens helemaal met je eens :D ik vind het echt vies. Kijk als het even echt niet anders kan, dan prima hoor, maar zeker niet vol in het zicht. Maar je hebt er van die mannen tussen zitten die gewoon vol in het zicht naast de weg gaan staan plassen terwijl er vlak naast een restaurant zit en zo kan ik wel meer voorbeelden noemen. Het zou voor mij echt een afknapper zijn ook :=

Vjestagirl

Berichten: 26714
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:47

Ik vind dit zo verschrikkelijk smerig. Het komt ook altijd zo gigantisch niet-beschaafd op me over. Hoe moeilijk is het nou om gewoon ff op te houden tot je een toilet tegenkomt? Wij kunnen het ook en onze blaas is kleiner.

Ik vind het zo'n verschikkelijke afknapper.
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 09-07-17 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Palmera

Berichten: 9531
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:47

Cayenne schreef:
Ik las het even verkeerd en dacht dat je het over kerels had die in wilde weg en op ongecontroleerde wijze om zich heen sproeien _O-

Die indruk wekken ze wel. ;) Gewoon even goed om zich heen kijken en niet direct aannemen dat ze de enige op de wereld zijn zou al helpen. :)

Ooit wel eens tegen eentje die niet eens even het fatsoen kon opbrengen om te wachten tot ik op zijn minst voorbij gelopen was gezegd: "goh, dat wormpje herken ik niet als een inheemse soort" :+

assie

Berichten: 9517
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:48

Bij dit soort topic krijg ik altijd het gevoel dat wij dames gewoon jaloers zijn en er helemaal geen probleem mee zouden hebben als wij het zelf ook zouden kunnen :+

Vjestagirl

Berichten: 26714
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:49

assie schreef:
Bij dit soort topic krijg ik altijd het gevoel dat wij dames gewoon jaloers zijn en er helemaal geen probleem mee zouden hebben als wij het zelf ook zouden kunnen :+


Dan nog had ik het smerig gevonden.
Ik vind het zo'n ranzig idee dat de hele wereld bedekt is met een laagje mannenzeik.

Anoniem

Re: Wild plassende kerels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:52

Nou ze zijn er ook wel erg makkelijk in! Mijn ex presteerde het altijd om na 5 minuten onderweg (naar huis) al te vragen of ik ff wou stoppen... Zo irritant! Op een gegeven moment niet meer gedaan, bekijk het.. Hij kan ook ff naar de WC gaan voordat we naar huis rijden.. Alsof je tegen een kind moet zeggen of ie nog ff moet plassen :roll:

Azmay
Berichten: 18020
Geregistreerd: 01-01-09

Re: Wild plassende kerels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:54

Hier zie ik ze zo nu en dan tegen de paddock aan staan, als ze me zien komen zijn ze snel genoeg weg maar ik vind het behoorlijk asociaal om tegen andermans tuin te plassen.
Maar goed dat vind ik van het laten liggen van hondenpoep ook, dat valt voor mij in dezelfde categorie eigenlijk.

Palmera

Berichten: 9531
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:55

assie schreef:
Bij dit soort topic krijg ik altijd het gevoel dat wij dames gewoon jaloers zijn en er helemaal geen probleem mee zouden hebben als wij het zelf ook zouden kunnen :+

Ik kan het ook prima! Als ik wedt dat ik nog 5 km te lopen heb tot ik bij de auto ben en dan nog naar huis moet rijden heb ik weinig keus. Maar dan ga ik wél een flink eind van de paden af. En indien er andere mensen in de buurt lopen wacht ik tot ik die ruimschoots gepasseerd ben. Het is voor mij niet een kwestie dat het gebeurd, maar de manier waarop. En ik heb nog nooit een vrouw pal naast het pad zien plassen. Maar mannen wel.

Palmera

Berichten: 9531
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:57

Azmay schreef:
Hier zie ik ze zo nu en dan tegen de paddock aan staan, als ze me zien komen zijn ze snel genoeg weg maar ik vind het behoorlijk asociaal om tegen andermans tuin te plassen.
Maar goed dat vind ik van het laten liggen van hondenpoep ook, dat valt voor mij in dezelfde categorie eigenlijk.

Zelfs mijn honden zijn beter opgevoed dan de gemiddelde man. Zij hebben geleerd een eind van de weg af te poepen. En als dat een keer misgaat gooi ik het alsnog een eind tussen de struiken. :)

luuntje

Berichten: 14110
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:58

Mijn opa had er ook een handje van.
Ging niet bij ons naar de wc, maar wel 5 minuten later bij de bushalte plassen.

Azmay
Berichten: 18020
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:03

Palmera schreef:
Azmay schreef:
Hier zie ik ze zo nu en dan tegen de paddock aan staan, als ze me zien komen zijn ze snel genoeg weg maar ik vind het behoorlijk asociaal om tegen andermans tuin te plassen.
Maar goed dat vind ik van het laten liggen van hondenpoep ook, dat valt voor mij in dezelfde categorie eigenlijk.

Zelfs mijn honden zijn beter opgevoed dan de gemiddelde man. Zij hebben geleerd een eind van de weg af te poepen. En als dat een keer misgaat gooi ik het alsnog een eind tussen de struiken. :)


Hier laten ze het nog op de oprit liggen als je niet uit kijkt :roll:

Als mannen een stuk bos uit zoeken en een stukje erin lopen heb ik daar ook minder moeite mee, soms ben je een tijd binnendoor aan het rijden en vind je geen wc. Maar dan nog ga je niet zo langs de weg staan imo.

8nnemiek

Berichten: 43673
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:09

Ah bah, ik vind wildplassen ook zo vies.. Als je het echt niet kan ophouden en er echt geen wc in de buurt is, prima als je dan ergens een rustig plekje tussen de bosjes opzoekt, maar volgens mij kunnen de meeste wildplassers echt prima op tijd een wc bereiken..
Mijn vriend heeft een oom die altijd over de railing van zijn boot plaste terwijl ze gewoon een wc aan boord hadden :r Zo smerig! Ik vind het elke keer weer vies om die kerel een hand te moeten geven :=

Sunrise_

Berichten: 5036
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:11

Als je moet dan moet je, maar dat onnnodige, ugh. En ook je handen natuurlijk niet wassen of ontsmetten erna. Een broer van een vriendin pist na het uitgaan altijd in de tuin. Of in de gootsteen in de keuken, gatverdamme. Want stel je voor dat je 10m verder moet lopen naar de wc.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:12

Oké nee ik erger me daar totaal niet aan..
Je kunt dan toch de andere kant op kijken?

Als ik zelf echt heeeeeel erg nodig moet en kan discreet doe ik het ook buiten hoor. Als ik door het bos loop en ik kan echt niet anders bijvoorbeeld. Maar liever niet natuurlijk :D