Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dalena

Berichten: 3125
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 20:45

Roosch schreef:
Dat kan ik je sowieso binnen enkele dagen vertellen. :') Ik vond die ook zo lekker!


Dan ben ik heel erg benieuwd! :D

dalena

Berichten: 3125
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 13:56

Nog een vraag, ik wil graag filmen in achtbanen met een action camera. Wij hebben er eentje van de Action. Nu wil ik dus graag zo'n harnas kopen. Maar welke moet ik hebben?
Afbeelding

dalena

Berichten: 3125
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 14:01

dalena schreef:
Nog een vraag, ik wil graag filmen in achtbanen met een action camera. Wij hebben er eentje van de Action. Nu wil ik dus graag zo'n harnas kopen. Maar welke moet ik hebben?
[ [url=m/kKvxLM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit; deze?
https://www.bol.com/nl/nl/p/yono-chest- ... oductImage
Oeps quote was niet de bedoeling :+

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 19:33

...ideeën voor een leuke vakantiebesteding/bestemming op zeer korte termijn (week na volgende week).

Ik heb vakantie die week, en heb aan alle kanten geprobeerd vrienden mee te krijgen, maar ik ben de enige met vakantie. Daarna dacht ik aan een taalcursus, maar ik heb net een kleine ingreep gehad en die maandag moeten de hechtingen eruit... Ik heb dus vanaf die dinsdag tot de maandag erop.

Ik kan natuurlijk zelf ergens heen rijden, maar ik heb de afgelopen jaren al zoveel alleen gezeten dat ik liever niet nog weer een week zonder contact zit, heb juist zin om mijn zinnen te verzetten. Heeft iemand nog leuke ideeën voor een activiteit van een paar dagen ofzo? Of iets als dagbesteding waarbij je gewoon wat mensen leert kennen?

Binnen een dagje reizen met de auto, ik ga niet vliegen voor een paar daagjes :) Iemand leuke ideeën?

Amado7

Berichten: 10736
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 08:57

Oef. Bokkers zoeken die een activiteit met je willen doen? :j


Ik zoek ik zoek een parka (?) Jas. Of tenminste, zo'n jas van dit plaatje. Ik wil een zwarte, zonder bontkraag. Echter zie ik vooral heel veel jassen die echt regen en winddicht zijn en tot je kin sluiten en oversized lijken. Daar ben ik niet naar op zoek.

Eigenlijk naar exact zo'n jas.
(Die van sissyboy. Echter zie ik nergens nog meer zo'n leuke jas. Terwijl ik op straat genoeg mensen zie :') )
Afbeelding

Lizz

Berichten: 8895
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 10:21


fransje23

Berichten: 15377
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 10:22

En die van Sissy boy is zeker niet meer in jou maat? Heb je al gekeken op Aboutyou?

Lastig Sheran! Het is ook nog te vroeg in het jaar voor natuurwerkweken of te vrijwilligen op meerdaagse festival oid, denk ik.
Hou je van wandelen? Fotografie? Natuur?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18003
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 10:30

Sheran schreef:
...ideeën voor een leuke vakantiebesteding/bestemming op zeer korte termijn (week na volgende week).

Ik heb vakantie die week, en heb aan alle kanten geprobeerd vrienden mee te krijgen, maar ik ben de enige met vakantie. Daarna dacht ik aan een taalcursus, maar ik heb net een kleine ingreep gehad en die maandag moeten de hechtingen eruit... Ik heb dus vanaf die dinsdag tot de maandag erop.

Ik kan natuurlijk zelf ergens heen rijden, maar ik heb de afgelopen jaren al zoveel alleen gezeten dat ik liever niet nog weer een week zonder contact zit, heb juist zin om mijn zinnen te verzetten. Heeft iemand nog leuke ideeën voor een activiteit van een paar dagen ofzo? Of iets als dagbesteding waarbij je gewoon wat mensen leert kennen?

Binnen een dagje reizen met de auto, ik ga niet vliegen voor een paar daagjes :) Iemand leuke ideeën?

Wat zijn je hobby's en vind je leuk om te doen? Er zijn inderdaad vast wel bokkers te vinden die ergens voor in zijn. Als je van het muziek maken bent, ben je hier best een dagje welkom, om maar wat te noemen.

Myfairytale
Berichten: 5394
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 22:00

Ik ga hier toch nog een keer een poging doen. Ons gevoelige hondje is echt verknocht aan zijn alpaca-knuffel. :knuffel:

Het gaat om deze liggende alpaca (heartbeat) knuffel van Pawise. Kan hem nergens meer te koop vinden, maar iemand hier heeft hopelijk vast veel betere zoekskills dan ik heb. B-)


Afbeelding


Ik heb Pets Place gemaild, maar zij geven aan dat ze hem niet meer hebben. :n
Het schaapje van All for Paws overweeg ik nog voor het moment dat de alpaca écht écht niet meer te vinden is en de huidige echt helemaal op is, maar ben bang dat hij die toch niet zo goed vindt als zijn alpaca. Dat merk ik ook al aan andere knuffels.
Het gaat me ook niet om de heartbeat-functie, echt alleen om de knuffel.

Amado7

Berichten: 10736
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 23:57


Amber_anne

Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 01:04

Amado7 schreef:
Oef. Bokkers zoeken die een activiteit met je willen doen? :j


Ik zoek ik zoek een parka (?) Jas. Of tenminste, zo'n jas van dit plaatje. Ik wil een zwarte, zonder bontkraag. Echter zie ik vooral heel veel jassen die echt regen en winddicht zijn en tot je kin sluiten en oversized lijken. Daar ben ik niet naar op zoek.

Eigenlijk naar exact zo'n jas.
(Die van sissyboy. Echter zie ik nergens nog meer zo'n leuke jas. Terwijl ik op straat genoeg mensen zie :') )
[ [url=m/8HwBTI.jpg]Afbeelding[/url] ]


https://www.zalando.nl/oxmo-parka-black ... 5-q11.html

https://m.aboutyou.nl/p/ragwear/functio ... Upgraded=1

Zoiets misschien?

lovelyfiefy

Berichten: 5110
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 08:40


nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 13:07

Ik zoek een liedje, ik meen dat een paar jaar terug Bram Krikke deze op de radio heeft laten horen. Is een disco achtig deuntje wat erg in je hoofd blijft zitten, maar ik vind het niet. Ik dacht dat de cover iets met paars/zwart was. Wie o wie weet welk nummer ik bedoel _/-\o_

MoonWencke

Berichten: 5454
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 13:21


Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 14:33

Ik wil heel graag 3 bestellingen plaatsen in Duitsland, maar bij alle 3 de bedrijven is er alleen maar binnen Duitsland verzenden.
Ik zoek iemand die me eventueel wil helpen om dit naar Nederland te krijgen.

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 14:41

Dankje WoonWencke, ik was dat topic vergeten!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132106
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 15:11

Rambogirl, wist je dat er bedrijven zijn die hier speciaal in doen? Dus bestellen in Duitsland, dan naar een bedrijf in DLD laten sturen en het dan door laten doorsturen naar NL. Ik heb dit al eens gedaan met dit bedrijf: https://www.mailboxde.com/
Werkte prima!

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 15:44

Ik zat al te zoeken naar bokkers die in Duitsland wonen en dat eventueel door kunnen sturen maar dit is ook een handige oplossing. :)


Ooit tijdens de zoektocht naar een nachthemd voor m'n schoonmoeder zag ik een unicorn nachthemd voorbij komen.
( Voor volwassenen dus)

Uiteraard kan ik die big shirt/nachtjapon/nachthemd niet meer vinden.

Het is voor volwassenen.

Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 15:47

Snurk?

MoonWencke

Berichten: 5454
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 15:48

Genoeg bokkers in Duitsland :D Heb het ook al twee keer gedaan voor medebokkers, maar momenteel komt het even niet zo goed uit. Oscar heeft toch een mooi alternatief :j

Dana01

Berichten: 8596
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Akkrum

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 16:43

Ik zoek een winkel/ webshop waar ze de Peche wijn van chandir verkopen, ik kocht dit bij de jumbo maar die levert het niet meer, ook de fabrikant reageert niet op mail. Iemand zal het toch verkopen lijkt mij?

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 21:13

Dana01 schreef:
Ik zoek een winkel/ webshop waar ze de Peche wijn van chandir verkopen, ik kocht dit bij de jumbo maar die levert het niet meer, ook de fabrikant reageert niet op mail. Iemand zal het toch verkopen lijkt mij?

Dirk3?

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 22:12

Oscar schreef:
Rambogirl, wist je dat er bedrijven zijn die hier speciaal in doen? Dus bestellen in Duitsland, dan naar een bedrijf in DLD laten sturen en het dan door laten doorsturen naar NL. Ik heb dit al eens gedaan met dit bedrijf: https://www.mailboxde.com/
Werkte prima!


Dat is nog best prijzig wat ik zo zie.

Dana01

Berichten: 8596
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Akkrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 22:59

AmyII schreef:
Dana01 schreef:
Ik zoek een winkel/ webshop waar ze de Peche wijn van chandir verkopen, ik kocht dit bij de jumbo maar die levert het niet meer, ook de fabrikant reageert niet op mail. Iemand zal het toch verkopen lijkt mij?

Dirk3?

Helaas, ook niet -O-

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132106
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 23:17

Rambogirl schreef:
Oscar schreef:
Rambogirl, wist je dat er bedrijven zijn die hier speciaal in doen? Dus bestellen in Duitsland, dan naar een bedrijf in DLD laten sturen en het dan door laten doorsturen naar NL. Ik heb dit al eens gedaan met dit bedrijf: https://www.mailboxde.com/
Werkte prima!


Dat is nog best prijzig wat ik zo zie.


Vind je?
Ik weet niet precies wat het gewicht en de afmeting is, maar ik was voor een middelgrote doos iets van 15 euro ofzo kwijt. Vond het eigenlijk een koopje.