Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 16:49

SavannahNx schreef:
Een goede nachtcreme, maar niet voor oude vrouwtjes want ben net 18 geworden :') Maar wel wat de huid een beetje voed en goed is voor een vettige huid.. Als ik nachtcreme's zoek dan is het meestal dat "Anti Age"

volgens mijn schoonmoeder is en blijft nivea dagelijks gebruiken het beste voor je huid
en ze is een echte tutteldame en zag er altijd goed uit dus ik geloof dat wel :j (zag....nu niet meer ivm ziekte)

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 19:21

Nivea zit vol chemische troep die je huid heel moe maakt. Waarmee ik niet wil zeggen dat er meer merken zijn die dat hebben, wellicht de opties die ik noemde ook. Maar Nivea is zeker niet de beste optie.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:23

Ooh.. dus gewoon een vitamine E creme ofzo?

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:04

Ja hoor, dat is voldoende voor jouw huid. En welk merk je dan de keuze voor maakt is aan jezelf, ik kan niet in je portemonnee kijken of wat je verder belangrijk vindt. Maar de vitamine E als belangrijkste bestanddeel is meer dan prima.

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:02

Deeskuh88 schreef:
Nivea zit vol chemische troep die je huid heel moe maakt. Waarmee ik niet wil zeggen dat er meer merken zijn die dat hebben, wellicht de opties die ik noemde ook. Maar Nivea is zeker niet de beste optie.

Ze gebruikte t al meer als 30 jaar elke dag, niks moeie huid :n

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 07:29

Ojajoh schreef:
Deeskuh88 schreef:
Nivea zit vol chemische troep die je huid heel moe maakt. Waarmee ik niet wil zeggen dat er meer merken zijn die dat hebben, wellicht de opties die ik noemde ook. Maar Nivea is zeker niet de beste optie.

Ze gebruikte t al meer als 30 jaar elke dag, niks moeie huid :n


Dat zal eerder genetisch zijn dan door de creme komen.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 15:39

Denk dat zoiets inderdaad behoorlijk persoonlijk is.
De crème van mijn moeder is van nivea, zij vind em heerlijk. Ik krijg er juist maar een vette huid van.

Denk kwestie van proberen en iets meer naar de plantaardige richting denken

Tink89
Berichten: 2944
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 18:14

Ik zoek handgrepen Varde van de Ikea. Die handgrepen voor onze keuken zijn uit het assortiment en alleen bij ikea Hengelo nog op voorraad en we hebben nog vier setjes nodig. Beloning voor kopen en opsturen: eeuwige dankbaarheid en roem! Ik betaal de kosten natuurlijk.

mvdbijl

Berichten: 3676
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 19:40

Tink kan je die niet online bestellen?

s_casper

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 20:13

Ik zoek deze jurk van Miss Candyfloss in maat M of L. Op de site van het merk zelf staat hij voor de volle prijs,maar helaas ook niet meer in deze maten. Wie weet hangt ie toevallig bij iemand hier in de kast die hem wel wil verkopen.

https://www.succubus.nl/miss-candyfloss ... Y9EcHeiHVo

Tink89
Berichten: 2944
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 08:59

mvdbijl schreef:
Tink kan je die niet online bestellen?


Nee, ze zijn uit het assortiment. Gelukkig heb ik inmiddels iemand gevonden die ze voor me gaat kopen en opsturen.

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 21:47

Ik zoek nagellak in de kleur van mn stropdas.... ben alle drogisten al afgeweest maar helaas

Afbeelding

yvje86

Berichten: 2699
Geregistreerd: 18-09-12

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 22:06

Is het goud of een geeltint? Kan het zo lastig zien van de foto.

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 23:53

Echt goud diep goud met glim

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 00:04

OPI hebben bijna alle tinten nagellak :)

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 02:15


Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 10:14


Lynn_Nikita

Berichten: 25505
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 12:03

Ik heb een rijbroek van Harry's horse met diamantjes langs de broekzak. Beugel met zwart Zitvlak en het Zitvlak is vanander materiaal. Deze zit ontzettend fijn. Ik dacht hem laatst gevonden te hebben maar bij aflevering bleek het de verkeerde te zijn.

fohadie
Berichten: 4308
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 12:13

Ik lees al een tijdje mee in dit topic en kijk ook regelmatig voor mensen als ze iets zoeken maar tot op heden kon ik niemand helpen. Maar nu misschien dan toch:

Degene die handbaggagekoffers zocht: Ik ben er ook een tijd naar opzoek geweest en 1 dag voor mijn vakantie gevonden: Bij de action. Koste me nog geen 12,00 en je kan er vvvbonnen inleveren. Alleen weet ik niet opf je nog steeds opzoek bent en of ze ze nog hebben?

En dag/nachtcreme gebruik ik vanaf mijn 21e vanwege een droge huid. ik heb altijd eigenmerk van kruidvat gehad. Kost niet veel en helpt (voor mij) goed en maakt mijn huid niet vettig.

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 12:19

Wauw, wat een handig topic en net wat ik nodig heb (aangezien ik al zat te twijfelen om zelf een topic te openen).

Ik ben op zoek naar badhandoeken van minimaal 100 cm bij 150 cm maar mag ook groter.
Nou zijn die best te vinden maar niet in de kleur mintgroen en laat ik nu net besloten hebben dat alle handdoeken in de badkamer mintgroen zullen zijn :+

Heeft iemand dé tip die naar ene betaalbare grote badhanddoek in de kleur mintgroen leid?

yvje86

Berichten: 2699
Geregistreerd: 18-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 12:33

M_D_H schreef:
Wauw, wat een handig topic en net wat ik nodig heb (aangezien ik al zat te twijfelen om zelf een topic te openen).

Ik ben op zoek naar badhandoeken van minimaal 100 cm bij 150 cm maar mag ook groter.
Nou zijn die best te vinden maar niet in de kleur mintgroen en laat ik nu net besloten hebben dat alle handdoeken in de badkamer mintgroen zullen zijn :+

Heeft iemand dé tip die naar ene betaalbare grote badhanddoek in de kleur mintgroen leid?


Pfoe die is niet eenvoudig, het is vooral de kleur mintgroen die het moeilijk maakt.
En áls je ze vind dan zijn ze flink aan de prijs.

Wil je echt badstof of is een hammamdoek ook goed?



Edit... https://www.vega-direct.com/nl-nl/search?sSearch=mint

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 12:42

Nee liever gaan hammandoek.

Oh wauw, je komt al een stuk verder dan ik :+

Ja die kleur... Om de een of andere reden heb ik gastendoeken in de kleuren mintgroen en antraciet gekregen van mijn ouders omdat een beetje kleur in onze badkamer wel leuk is... En nu zitten we er aan vast :')
Het staat namelijk echt leuk in onze badkamer :j

15 euro is meer de prijs waar ik aan zat te denken!
Thanks, ga ze vanavond eens aan mijn vriend laten zien :j

yvje86

Berichten: 2699
Geregistreerd: 18-09-12

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 12:47

Enige probleem is dat je een kvk nummer/ bedrijf nodig hebt om daar te kunnen bestellen.
Hoop niet dat dat een probleem is :=
Aan de andere kant.. Ze bestaan dus wel :))

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 12:51

M_D_H schreef:
Wauw, wat een handig topic en net wat ik nodig heb (aangezien ik al zat te twijfelen om zelf een topic te openen).

Ik ben op zoek naar badhandoeken van minimaal 100 cm bij 150 cm maar mag ook groter.
Nou zijn die best te vinden maar niet in de kleur mintgroen en laat ik nu net besloten hebben dat alle handdoeken in de badkamer mintgroen zullen zijn :+

Heeft iemand dé tip die naar ene betaalbare grote badhanddoek in de kleur mintgroen leid?


Hema/ action? Etos heeft ze ook in de spaaractie.
Stomme vraag, tank je toevallig bij Berkman?
Daar kun je punten sparen bij elke tankbeurt. En kan je dus ook op handdoeken doen, waarbij de mintgroenen dus ook bij zit!

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 13:03

Etos acie? Die hebben mintgroene handdoeken (ook de grote) geloof ik! En anders ikea misschien?