Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjira

Berichten: 1308
Geregistreerd: 15-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 11:06

-- gereserveerd -- Ik heb het boek. Ophalen in Arnhem of verzenden tegen verzendkosten. PB maar...

Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 16:23

Hoi, ik zoek iemand die vandaag nog gaat rijden (of les gaat geven). O:) :)


En die voor mij een foto wil maken van een ouderwetse methode om de houding te verbeteren.

Waarbij je het Zweepje achter de ellebogen steekt zodat de ruiter rechtop moet zitten en de armen naast de zij moet houden.

De ruiter hoeft niet met het gezicht in beeld.

Of, iemand die dat plaatje ergens online/in een boek weet te staan.....

droomy

Berichten: 1100
Geregistreerd: 22-06-12
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 07:09

sandorra schreef:
[ [url=m/HhNC5U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zoek dit boekje wie o wie heeft hem over ?


Mocht je hem nog zoeken, ik heb hem.
Ophalen in Tilburg of tegen verzendkosten over te nemen

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 16:18

Een zadelmaker of iemand met kennis die me de voor- en nadelen van latex vulling in een zadel kan uitleggen?
Ik heb een zadel op het oog, maar die is gevuld met Latex.
Google helpt wel iets, maar niet heel veel. Vooral veel 'ervaringen' maar weinig feitelijke kennis.

Mer1980

Berichten: 18871
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 14:03

Ik heb dat boek ook nog, mag je zo komen halen in Lelystad of ik stuur hem op tegen verzendkosten.

Daks

Berichten: 5834
Geregistreerd: 09-01-08
Woonplaats: Daar waar de zon op en onder gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 18:42

Ik zoek een hele grote sticker van 1.30 bij 1.50 en dan ook nog in de Schotse vlag. Mag uit meerdere delen bestaan. Is voor op een oude motorkap

lovelyfiefy

Berichten: 5110
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 19:18

weet iemand of er een boek bestaat over natuurlijke paardenvoeding.
Waar je dus ook dingen in kan uitrekenen bijv
en dus ook wat dingen in kan noteren.
En wat eventueel ook wat ras specifieker (koudbloed/warmbloed) is,
kwa wat een paard bijv nodig zou kunnen hebben.

Ik bedenk me dit nu, maar heb geen idee hoe ik dit ga opzoeken.
Dus misschien dat iemand hier al iets kent wat wellicht een beetje is wat ik omschrijf? :+

Dammie

Berichten: 3322
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 20:27

Omdat mijn favoriete trui van Naketano een beetje oud begint te worden, zocht ik een vervanger. Blijkt dit merk eind 2018 gestopt te zijn -O-

Weet iemand een merk dat hierop lijkt: sweaters die niet tuttig zijn, goede kwaliteit en fijne pasvorm ( niet te wijd en ook niet nauwsluitend) ?

Marleen_L

Berichten: 187
Geregistreerd: 18-02-16
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 20:32

Dammie schreef:
Omdat mijn favoriete trui van Naketano een beetje oud begint te worden, zocht ik een vervanger. Blijkt dit merk eind 2018 gestopt te zijn -O-

Weet iemand een merk dat hierop lijkt: sweaters die niet tuttig zijn, goede kwaliteit en fijne pasvorm ( niet te wijd en ook niet nauwsluitend) ?


Ik begreep dat ze terug zijn gekomen onder de naam Wanakome. Of het hetzelfde is weet ik niet, maar ze lijken er wel op

Foaly

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 20:34

Oh held! Ik wilde al een tijdje dezelfde vraag stellen, ik ga gelijk kijken naar Wanakome _O_

Dammie

Berichten: 3322
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 20:35

Foaly schreef:
Oh held! Ik wilde al een tijdje dezelfde vraag stellen, ik ga gelijk kijken naar Wanakome _O_

*\o/*
Super!
Ik ga direct zoeken.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 21:27

Dammie schreef:
Omdat mijn favoriete trui van Naketano een beetje oud begint te worden, zocht ik een vervanger. Blijkt dit merk eind 2018 gestopt te zijn -O-

Weet iemand een merk dat hierop lijkt: sweaters die niet tuttig zijn, goede kwaliteit en fijne pasvorm ( niet te wijd en ook niet nauwsluitend) ?


Je vind het op Vinted!

Alja

Berichten: 25616
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:12

Ik ben op zoek naar een lage neusriem *lak* en dan maat Shetlander

Wie is mijn held??

Lizz

Berichten: 8894
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:29

Alja schreef:
Ik ben op zoek naar een lage neusriem *lak* en dan maat Shetlander

Wie is mijn held??

De titel zegt lak, de foto niet... misschien even navragen of de foto wel klopt.
https://www.drunensruiterhuis.nl/lage-n ... Y8PD_BwE#2

Verder echt nergens te vinden, misschien wel te laten (ver)maken.

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 20:28

Wellicht kan iemand meehelpen zoeken... Ik zoek voor mijn commissie een bedrijf die stickervellen maakt. Stickervellen met stickers die per stuk los te halen zijn en in verschillende vormen zijn 'gesneden'. Het lijkt een hopeloze zoektocht. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 20:49

Hm, je zou eens kunnen zoeken of je een bedrijf kunt vinden die plakfolie gebruikt om reclameborden/-stickers te maken. Mijn ouders hadden een schilder die dat ook deed; wij kregen de restjes. Dat waren grote stickervellen in één kleur, je kan daar zelf iets uit snijden of knippen. Misschien hebben we thuis nog wel wat liggen. Hoeveel oppervlakte en welke kleuren zoek je? Of bedoel je echt stickers zoals in een poëziealbum? :P

Edit: hier leek het op: https://www.plakplastic.nl/?r=plakfolie-reclame

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 21:09

culaccino schreef:
Hm, je zou eens kunnen zoeken of je een bedrijf kunt vinden die plakfolie gebruikt om reclameborden/-stickers te maken. Mijn ouders hadden een schilder die dat ook deed; wij kregen de restjes. Dat waren grote stickervellen in één kleur, je kan daar zelf iets uit snijden of knippen. Misschien hebben we thuis nog wel wat liggen. Hoeveel oppervlakte en welke kleuren zoek je? Of bedoel je echt stickers zoals in een poëziealbum? :P

Edit: hier leek het op: https://www.plakplastic.nl/?r=plakfolie-reclame

Hmm nee, ik zoek een bedrijf die zoiets zou kunnen maken, maar dat wij zelf de pagina aanleveren (+ vector snijlijnen).

https://www.lobbes.nl/speelgoed/creatie ... len-smiley

EDIT: dit heb ik nu gevonden, dat komt een heel eind in de buurt!

Lizz

Berichten: 8894
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 23:06

Celestial schreef:
Wellicht kan iemand meehelpen zoeken... Ik zoek voor mijn commissie een bedrijf die stickervellen maakt. Stickervellen met stickers die per stuk los te halen zijn en in verschillende vormen zijn 'gesneden'. Het lijkt een hopeloze zoektocht. -O-

Je kan dit ook zelf met een cricut machine. Maar misschien moet je een grotere oplage hebben?

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 23:58

Vleddertje1 schreef:
Jaren geleden eens keel/ kruiden snoepjes gehad die erg lekker waren..

Een soort ricola maar dan zacht zoals een toffee...vierkant of rechthoekig en per stuk verpakt in een papiertje....kan nergens meer vinden welke dat nu waren..
Iemand een idee?


Ik denk locarbits. Als je erop googelt vind je helaas dat ze niet meer worden gemaakt. Maar dit is echt wel jeugdsentiment!

Overigens smaakte ricola vroeger ook beter.

Vleddertje1
Berichten: 984
Geregistreerd: 10-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 08:48

madeliefw schreef:
Vleddertje1 schreef:
Jaren geleden eens keel/ kruiden snoepjes gehad die erg lekker waren..

Een soort ricola maar dan zacht zoals een toffee...vierkant of rechthoekig en per stuk verpakt in een papiertje....kan nergens meer vinden welke dat nu waren..
Iemand een idee?


Ik denk locarbits. Als je erop googelt vind je helaas dat ze niet meer worden gemaakt. Maar dit is echt wel jeugdsentiment!

Overigens smaakte ricola vroeger ook beter.


Idd locarbits!! Jammer dat ze er niet meer zijn

Myfairytale
Berichten: 5394
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 09:40

Ik zoek een planner van de action. Het is voor een autistisch meisje en ben al een paar zaken afgeweest. Action zelf geeft aan dat ze niet kunnen zien of het nog ergens op voorraad is. Afbeelding
Afbeelding De kleur maakt niet uit.

Mocht iemand die nog thuis hebben liggen of tegenkomen bij de Action, maken jullie haar daar heel blij mee! Uiteraard tegen vergoeding. :j

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 10:08

Ik zoek een instantie/bedrijf/iets waar ik op zeer korte termijn een 3f rekentoets kan maken.Ik heb letterlijk gisteren te horen gekregen dat ik voor mijn vervolgopleiding dit moet doen, en ze hebben zelf geen idee hoe of waar dat kan aangezien het om een buitenlandse uni gaat. Ik sta dus niet ingeschreven bij een mbo opleiding oid om dit te doen.

droomy

Berichten: 1100
Geregistreerd: 22-06-12
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 11:44

Celestial schreef:
culaccino schreef:
Hm, je zou eens kunnen zoeken of je een bedrijf kunt vinden die plakfolie gebruikt om reclameborden/-stickers te maken. Mijn ouders hadden een schilder die dat ook deed; wij kregen de restjes. Dat waren grote stickervellen in één kleur, je kan daar zelf iets uit snijden of knippen. Misschien hebben we thuis nog wel wat liggen. Hoeveel oppervlakte en welke kleuren zoek je? Of bedoel je echt stickers zoals in een poëziealbum? :P

Edit: hier leek het op: https://www.plakplastic.nl/?r=plakfolie-reclame

Hmm nee, ik zoek een bedrijf die zoiets zou kunnen maken, maar dat wij zelf de pagina aanleveren (+ vector snijlijnen).

https://www.lobbes.nl/speelgoed/creatie ... len-smiley

EDIT: dit heb ik nu gevonden, dat komt een heel eind in de buurt!


Ik weet dat Studio Skipz stickers op aanvraag print, wellicht kan je hen even vrijblijvend contacteren :)

https://www.facebook.com/StudioSkipz/

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18003
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 11:55

Nathalie18x schreef:
Ik zoek een instantie/bedrijf/iets waar ik op zeer korte termijn een 3f rekentoets kan maken.Ik heb letterlijk gisteren te horen gekregen dat ik voor mijn vervolgopleiding dit moet doen, en ze hebben zelf geen idee hoe of waar dat kan aangezien het om een buitenlandse uni gaat. Ik sta dus niet ingeschreven bij een mbo opleiding oid om dit te doen.

Verschillende online opleiders bieden de opleiding volgens mij aan (loi, nha, nti) maar ik weet niet hoe of wat en of je daar nu nog examen voor kan doen.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 16:27

Ik zoek dit muziekdoosje... overal uitverkocht -O-
Afbeelding