Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myfairytale
Berichten: 5418
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 20:16

Britta31 schreef:
Klinkt raar,maar ga eens kijken bij de kringloop.


Zal ik eens doen als dat weer kan!


Lizz schreef:
Bij zalando hebben ze nog maatje 44 van een barbour
https://www.zalando.nl/barbour-ottaburn ... 6-k11.html

Deze hebben ze nog t/m maat 42 een dubarry
https://www.dubarry.com/eu/nl/dames/kle ... -navy?c=42

Hier hebben ze ook verschillende soorten, maar voor maten moet je contact opnemen.
https://www.countrylifestyle.nl/outdoor ... ullin-navy


Thanks. Maat 42 van Dubarry zal te klein zijn vrees ik, die vallen klein. Die van Zalando heb ik op mijn lijstje staan. :j
Countrylifestyle had ik al contact mee gezocht, maar ze konden me er niet aan helpen.


Amber_anne schreef:
Heb je al op marktplaats gekeken?


Nee nog niet. Goeie!


Lizz schreef:


De eerste van Barbour is te laag aan de voorkant. :o
De Deerhunter en de Baleno staan op mijn lijstje. De 2e Barbour die is er niet meer in de grootste maat, ben bang dat de andere te klein is. :o
Die van Bol vind ik aan de achterkant niet zo mooi, maar overweeg ik er nog bij aan te schaffen voor het "viezere" werk. :)


Avelienvd schreef:


Die vind ik niet zo mooi. :o

Dank jullie wel allemaal voor het mee zoeken en delen! <3
Denk dat ik toch maar voor eentje van mijn "2e keuze-lijstje" moet gaan. :)

maessie

Berichten: 5771
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 11:33

Ik ben op zoek naar de westminster rooibos aardbei slagroom thee van de aldi. Ze hebben het assortiment gewijzigd oid, en is daar niet meer te vinden -O- nu juist onze favoriete thee.. misschien heeft iemand hier dé tip..

Jet

Berichten: 12054
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 12:00

maessie schreef:
Ik ben op zoek naar de westminster rooibos aardbei slagroom thee van de aldi. Ze hebben het assortiment gewijzigd oid, en is daar niet meer te vinden -O- nu juist onze favoriete thee.. misschien heeft iemand hier dé tip..



Dit lijkt me losse thee, maar misschien wel vergelijkbaar: https://www.theevandemarkt.nl/rooibos-aardbei-room.html .

maessie

Berichten: 5771
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 12:03

Die was ik ook tegengekomen idd, heb wat besteld, hoop dat het er op lijkt, maar meestal ist toch net anders. Maar goed dat gaan we uitvinden!

Sheran

Berichten: 17247
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 12:12

Op zoek naar een steelstofzuiger die echt goed zuigt. Ik heb een heel klein, oud huisje met veel drempels, hoeken, kieren etc. Mijn huidige steelstofzuiger zuigt geen stof uit hoeken bijvoorbeeld. Ik moet echt eentje hebben die actief vuil naar zich toe zuigt. Soms heb ik het idee dat hij vuil meer verplaatst dan opzuigt
dus ik zoek echt een stofzuiger waarvan je denkt: nounounou, dat mag wel wat minder :').
Liefst leuke prijs, maar functie is belangrijker.

Jet

Berichten: 12054
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 12:15

maessie schreef:
Die was ik ook tegengekomen idd, heb wat besteld, hoop dat het er op lijkt, maar meestal ist toch net anders. Maar goed dat gaan we uitvinden!


Zo zijn er nog wel meer te vinden, wel allemaal losse thee. Natuurlijk zal het net weer anders smaken, maar vaak als je dat een paar keer gehad hebt, ben je de smaak van het oorspronkelijke al weer wat vergeten en is het nieuwe ook lekker.

https://www.tea-n-beans.nl/a-48256723/r ... escription .

https://www.indenbiesenschuur.nl/a-5373 ... escription

https://www.suezthee.nl/a-56836927/rooi ... eien-room/

Ze zien er allemaal weer net even andere uit, maar zo kan je misschien wat uitproberen.

lovelyfiefy

Berichten: 5118
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 12:45

maessie schreef:
Ik ben op zoek naar de westminster rooibos aardbei slagroom thee van de aldi. Ze hebben het assortiment gewijzigd oid, en is daar niet meer te vinden -O- nu juist onze favoriete thee.. misschien heeft iemand hier dé tip..


je bent niet de eerste die dit meldt inderdaad.
Ik weet ook niet of door contact met de aldi, deze wellicht terug komt.
Er is erg veel vraag naar namelijk :+

dalena

Berichten: 3142
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 17:08

Ik heb maar een mailtje gestuurd met de vraag of ze terugkomen. Als iedereen dat nou doet.. Wie weet ;) was namelijk ook mijn favoriete thee. Heb nog maar 4 zakjes ;(

dalena

Berichten: 3142
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 15:07

Waar koop je de Kinder Bueno pasta? En dan bedoel ik echt de vulling. Ik dacht bij de jumbo maar kan het nergens vinden. Heb wel een alternatief gevonden die ongeveer hetzelfde zou moeten smaken

Caira
Berichten: 26077
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 15:23

dalena schreef:
Waar koop je de Kinder Bueno pasta? En dan bedoel ik echt de vulling. Ik dacht bij de jumbo maar kan het nergens vinden. Heb wel een alternatief gevonden die ongeveer hetzelfde zou moeten smaken



https://letsdoughit.nl/collections/ande ... lnootpasta

Maar nu uitverkocht

dalena

Berichten: 3142
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-21 15:44


lovelyfiefy

Berichten: 5118
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 21:45

Even een vervolg op mijn radio.
Bereik in de winkel is heel slecht, kan maar 1 zender ontvangen en dat is er uiteraard 1 die ik normaal niet luister :+

Nu zoek ik dus een website of eventueel een app (voor de computer) waar ik muziek kan downloaden zodat ik deze op een sticky kan zetten en die in de radio kan doen .
(App moet voor Apple bestaan, anders werkt het voor mij niet :+ )

maessie

Berichten: 5771
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 21:53

Ik had reactie van aldi zelf over de thee, hij is uit het assortiment gehaald. Maar ze gingen het wel doorgeven aan de inkoop

dalena

Berichten: 3142
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 23:12

maessie schreef:
Ik had reactie van aldi zelf over de thee, hij is uit het assortiment gehaald. Maar ze gingen het wel doorgeven aan de inkoop

Ik heb dezelfde reactie gehad. Kan je nog laten weten hoe die losse thee smaakt? :)

carineken

Berichten: 693
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 12:23

Onder het mom zwangerschapsdementie...
Hoe noemt zo een mok om iets warm te houden? Formaat 1 tas.
Ik kan daar dus echt niet opkomen

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 12:25

Thermosbeker? Of thermoskan?

cissy

Berichten: 19845
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 12:38

lovelyfiefy schreef:
Even een vervolg op mijn radio.
Bereik in de winkel is heel slecht, kan maar 1 zender ontvangen en dat is er uiteraard 1 die ik normaal niet luister :+

Nu zoek ik dus een website of eventueel een app (voor de computer) waar ik muziek kan downloaden zodat ik deze op een sticky kan zetten en die in de radio kan doen .
(App moet voor Apple bestaan, anders werkt het voor mij niet :+ )

Heb je geen radio op je telefoon? Ik heb een Samsung waar je wel de oortjes erin moet doen (omdat ze dan als antenne functioneren) maar je kunt het geluid ook over je telefoon speaker laten lopen (met de oortjes er dus wel in)

Jet

Berichten: 12054
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:19


lovelyfiefy

Berichten: 5118
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:24

maessie schreef:
Ik had reactie van aldi zelf over de thee, hij is uit het assortiment gehaald. Maar ze gingen het wel doorgeven aan de inkoop


Ja ze zijn inderdaad uit het assortiment, maar soms kan dat wel betekenen dat ze 1x in de zoveel tijd in de aanbieding komen.
Dat is met meer producten zo namelijk die uit het vaste assortiment zijn gehaald.
Maar misschien gaan ze dat pas doen als er ‘veel’ vraag naar is ? Geen idee :+

lovelyfiefy

Berichten: 5118
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:26

cissy schreef:
lovelyfiefy schreef:
Even een vervolg op mijn radio.
Bereik in de winkel is heel slecht, kan maar 1 zender ontvangen en dat is er uiteraard 1 die ik normaal niet luister :+

Nu zoek ik dus een website of eventueel een app (voor de computer) waar ik muziek kan downloaden zodat ik deze op een sticky kan zetten en die in de radio kan doen .
(App moet voor Apple bestaan, anders werkt het voor mij niet :+ )

Heb je geen radio op je telefoon? Ik heb een Samsung waar je wel de oortjes erin moet doen (omdat ze dan als antenne functioneren) maar je kunt het geluid ook over je telefoon speaker laten lopen (met de oortjes er dus wel in)


Even terug , zie je dat ik een radio aangeschaft heb voor op me werk.
Een draagbare / mini radio.
Deze heeft ook een usb functie zodat ik er een usb in kan doen.
Nu werkt de radio dus niet lekker waarschijnlijk omdat het een soort bunker is ofzo. Telefoons hebben er ook vaak slecht bereik.

Dus vandaar dat ik vraag voor downloaden, kan ik dat op een usb zetten en heb ik geen last van bereik wat slecht is. Want dat is dan niet nodig

maessie

Berichten: 5771
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 21:35

Lovelyfiefy ik hoop t maar! Heb inmiddels al heel veel mensen er over gehoord. Als iedereen zoveel mogelijk melding bij hun doet, dan zou je toch zeggen dat ze er wat mee moeten..

8Eveline

Berichten: 3220
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 14:49

Ik zoek deze zure matjes online. Koop ze nu bij jamin maar zoek online zodat ik groot kan inkopen :$ Bij jamin staat de vlag van ik dacht portugal erbij op de bak er is niet meer informatie.

Vindt vooral die van Katja >;) of dat de kleuren niet overeen komen.
Afbeelding

:9 Mocht iemand toevallig ook zure mat met banaan tegen komen is ook welkom. Vroeger deze zoveel gegeten met aardbei en banaan <3 zie ze wel in Amerika :')
En nog erger made in Holland :') :') https://www.candywarehouse.com/strawberry-banana-sour-power-belts-candy-3kg-bag

carineken

Berichten: 693
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 15:35

Jet schreef:
carineken schreef:
Onder het mom zwangerschapsdementie...
Hoe noemt zo een mok om iets warm te houden? Formaat 1 tas.
Ik kan daar dus echt niet opkomen


https://www.google.nl/search?q=thermosb ... 66&bih=657 .

Of bedoel je een dubbelwandige beker? Zonder deksel dus.


Ja zoiets bedoelde ik, dank je.

Jet

Berichten: 12054
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 18:09

carineken, ik weet niet hoe lang je het warm wil houden, maar als je het langer dan een uurtje warm zou willen hebben zou ik dan wel voor een goede, dure gaan.

Ik heb zelf een wat grotere ( 2 bekers) van Klean Kanteen, die zijn dan wel zonder oor, maar daar blijft het wel een aantal uren warm in. https://www.knivesandtools.nl/nl/ct/kle ... lessen.htm , hier zie je ze, zowel grote als kleine. Ze hebben een metalen binnenkant, ook fijn in gebruik.

Deze is niet zo groot, 350 ml., blijft 8 uur warm of 24 uur koud, net wat je erin doet. https://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-kl ... -crest.htm .

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 10:25

Iemand die ervaring heeft met refurbished iPhones?
Ik heb momenteel nog de 6s, maar die krijgt na dit jaar volgens mij geen updates meer.
Nu ben ik ook aan de tweede batterij bezig (9u uitgetrokken en nu alweer 78% met normaal gebruik. Beetje appen, Facebook scrollen etc.)
10min in de wacht staan bij de dokter levert -10% op en dan moet ik nog overleggen.

Ondanks dat het beestje het nog goed doet is dit niet fijn. Ook als ik niks met de telefoon doe dropt de batterij razendsnel.
Nieuwe iPhones zijn me te duur, maar een model 8 wil ik eigenlijk ook niet want die worden binnen x jaar ook niet meer geüpdatet.
Een 11 bv is tweedehands nog wel goed te doen.