Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 20:08

Is er iemand die in de kwpn database kan en iets voor mij wil opzoeken? Graag even PB :j

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26387
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 20:20

Al een paar zoek ik iets wat heel simpel zou moeten zijn volgens mij, maar dat niet is... Een panty van 60 denier of meer, of een maillot en dan in huidskleur (effen, zonder print of motief).

Wat ik vind is max 40 denier, te dun dus. Dikker lijkt te vinden in grijs, zwart, marine en enkele in oker, bodeauxrood, petrol of kaki. Maar huidskleur... Tot nu toe alleen gevonden in kindermaten of als balletmaillot die in een te lichte tint huidskleur is. Of zonder voeten eraan. Ben ik nou echt zo'n lastpost of worden de meest simpele dingen gewoon niet gemaakt?

Hema hier om de hoek ben ik al even binnengelopen van de week, die had het ook niet. Ja, in 15, 20 of 40 denier en dat is dus voor nu te dun (lees: te koud met dit weer)...

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 21:54

JPitty schreef:
Al een paar zoek ik iets wat heel simpel zou moeten zijn volgens mij, maar dat niet is... Een panty van 60 denier of meer, of een maillot en dan in huidskleur (effen, zonder print of motief).

Wat ik vind is max 40 denier, te dun dus. Dikker lijkt te vinden in grijs, zwart, marine en enkele in oker, bodeauxrood, petrol of kaki. Maar huidskleur... Tot nu toe alleen gevonden in kindermaten of als balletmaillot die in een te lichte tint huidskleur is. Of zonder voeten eraan. Ben ik nou echt zo'n lastpost of worden de meest simpele dingen gewoon niet gemaakt?

Hema hier om de hoek ben ik al even binnengelopen van de week, die had het ook niet. Ja, in 15, 20 of 40 denier en dat is dus voor nu te dun (lees: te koud met dit weer)...


https://www.bol.com/nl/p/huidkleur-pant ... pmEALw_wcB

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26387
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 22:25

Maar 1 maat, vergelijkbaar met M zag ik. Helaas is dat voor mij te groot, S moet ik hebben. Maar... Heb intussen op de site van C en A de juiste panty's gevonden en tegelijk ook een rok besteld. O:)

Bedankt voor het zoeken in ieder geval!

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 01:28

Ik heb ook eens jullie hulp nodig. Ik zocht een adventkalender van Dolce gusto. Kon alleen een verouderde site van Amazon vinden uit 2017. Toen dacht ik: ik ga em zelf maken met 24 verschillende cups. Echter, kan ik op Amazon na geen een site of echte winkel vinden waar ze de proefpakketten verkopen.

Op Amazon heb je verschillende proefpakketten en ze zeggen dat je va een bepaald bedrag gratis mag verzenden. Waarom moet ik dan voor het duurste pakket (duurder dan het minmaal bedrag) toch ruim 15',00 verzendkosten betalen?

Ik zoek dus een pakket van Dolce Gusto met verschillende smaken koffie,chocomel en thee. Iemand enig idee?

Lizz

Berichten: 8894
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 09:35

fohadie schreef:
Ik heb ook eens jullie hulp nodig. Ik zocht een adventkalender van Dolce gusto. Kon alleen een verouderde site van Amazon vinden uit 2017. Toen dacht ik: ik ga em zelf maken met 24 verschillende cups. Echter, kan ik op Amazon na geen een site of echte winkel vinden waar ze de proefpakketten verkopen.

Op Amazon heb je verschillende proefpakketten en ze zeggen dat je va een bepaald bedrag gratis mag verzenden. Waarom moet ik dan voor het duurste pakket (duurder dan het minmaal bedrag) toch ruim 15',00 verzendkosten betalen?

Ik zoek dus een pakket van Dolce Gusto met verschillende smaken koffie,chocomel en thee. Iemand enig idee?

Bij de ah hebben ze ook doosjes met starbucks dolce gusto cups. Of het verschillende smaken zijn weet ik niet, want heb zelf nespresso :D maar zag ze in een schap.

Ook kwam ik deze tegen, geen idee of ze naar buiten de uk verzenden.
https://www.stormbrew.co.uk/dolce-gusto ... -pack.html

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 10:35

Bij de AH heb je wel verschillende merken, maar geen verpakking met allerlei smaken. Ik wil dus geen hele doos met maar 1 smaak hebben. En liefst in NL wegens verzenden. Zo te zien verzend de Engelse site ook naar NL!
Kost alleen 10 pound.

bedankt voor het meedenken.

Lizz

Berichten: 8894
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 17:02

Je kan ook een oproepje doen of mensen je een cupje opsturen tegen een bepaald bedrag :D al is het voor jou wel een heel gedoe.

MizzMontana

Berichten: 5687
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 17:07

Wie weet waar ik look-alike borsteltjes voor een Miele melkschuimer kan kopen?
Het zijn hele dunne buigbare borsteltjes, ik heb nu al op drie verschillende sites borstels besteld maar ze zijn allemaal te dik. Die van miele zelf zijn echt schreeuwend duur en raken ook nog eens heel snel hun haartjes kwijt.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 23:48


Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 00:29

Banyu, andere actions al eens geprobeerd?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 10:02

Bubblewrap schreef:
Banyu, andere actions al eens geprobeerd?


Offcourse! Stuk of 9 hier in de buurt!

Lizz

Berichten: 8894
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 10:07

Volgens mij heeft de big bazar ze ook. Of iig zij hadden ze.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 15:13


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 15:19

Die zijn toch gewoon via die site te bestellen? Of kijk ik scheel/ is mobiel niet de actuele voorraad?
Ik krijg ze in zowel 39, 39,5 en 40 gewoon in mn winkelwagentje.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 15:27

Shanna schreef:
Die zijn toch gewoon via die site te bestellen? Of kijk ik scheel/ is mobiel niet de actuele voorraad?
Ik krijg ze in zowel 39, 39,5 en 40 gewoon in mn winkelwagentje.


Ja maar die schoenen kosten origineel gezien rond de 250 euro... Dat ze nu voor onder 50 euro te koop zijn zint me niet.
Had ik er even bij moeten zetten.

Jet

Berichten: 12021
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 15:42


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132098
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 17:49

Ben Smolders uit Valkenswaard heeft een grote collectie Sendra en Sancho.
http://www.smolders-schoenen.nl/
Ik weet niet of alles op de site staat, als het er niet op staat dan zou ik even een mailtje sturen. Grote kans dat hij je kan helpen.

luuntje

Berichten: 13984
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 18:06

Fohadie, ik wil best wat losse dolce-gusto cups naar je opsturen.
Wij hebben de smaken: lungo, espresso, moccha, cappuchino en latte macchiato.

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 18:08

luuntje schreef:
Fohadie, ik wil best wat losse dolce-gusto cups naar je opsturen.
Wij hebben de smaken: lungo, espresso, moccha, cappuchino en latte macchiato.



Dank voor je aanbod maar die smaken heb ik al. Ik zoek gewoon verder. :+

Jet

Berichten: 12021
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 18:45

fohadie schreef:
luuntje schreef:
Fohadie, ik wil best wat losse dolce-gusto cups naar je opsturen.
Wij hebben de smaken: lungo, espresso, moccha, cappuchino en latte macchiato.



Dank voor je aanbod maar die smaken heb ik al. Ik zoek gewoon verder. :+


https://www.amazon.de/Nescafé®-Gusto®-Probierpaket-verschiedene-Kapseln/dp/B00WYX9AG6/ref=sr_1_31?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&crid=Q0GHI1P7M7B1&keywords=dolce+gusto+kapsel&qid=1572799180&sprefix=Dolce+Gusto%2Caps%2C162&sr=8-31 . Jakkes, de link werkt niet.

https://www.amazon.de/ en dan bij de zoekfunctie Dolce Gusto Kapsel intikken, dan krijg je een overzicht van alles dat ze daar hebben en daar staat een mix-pakket tussen.


Als ik het zo zie lijken de verzendkosten mee te vallen: € 3,49.

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 19:52

Die had ik dus als eerste gevonden. Verzendkosten zijn ruim 15 euro, dat vind ik echt teveel! Zal eens kijken hoe jij bij 3,49 komt? Want dat vind ik wel meevallen.

fohadie
Berichten: 4303
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 20:29

fohadie schreef:
Die had ik dus als eerste gevonden. Verzendkosten zijn ruim 15 euro, dat vind ik echt teveel! Zal eens kijken hoe jij bij 3,49 komt? Want dat vind ik wel meevallen.



Krijg nou wat, vandaag zijn de verzendkosten een stuk lager! Heb em meteen besteld, dank je wel!

Jet

Berichten: 12021
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 22:00

Fohadie, had je bij de Duitse Amazon gekeken of bij de Engelse? Vanuit Engeland zijn verzendkosten denk ik een stuk hoger dan vanuit Duitsland.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 22:13

Oscar schreef:
Ben Smolders uit Valkenswaard heeft een grote collectie Sendra en Sancho.
http://www.smolders-schoenen.nl/
Ik weet niet of alles op de site staat, als het er niet op staat dan zou ik even een mailtje sturen. Grote kans dat hij je kan helpen.


Die zit hier om de hoek, ga ze gelijk even mailen