Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 20:54

Ashleytjuhh schreef:
ik zoek iemand die im duitsland woont en weet hoeveel een enevlop met track en tracé kost om naar nl te verzenden

Meeste gaan tot aan de grens, kleine (brievenbus)pakketjes en enveloppen krijg je geen track en trace bij, hooguit handtekening retour (en dat is voor de verzender)
Beetje netzoals binnen Nederland, brieven is op de bus en op hoop van zege.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-17 16:09

Weet iemand toevallig waar je nog mooie servetten kan vinden? Iets vintage stijl, of getekende rozen of lavendel bv?
Overal gezocht.. Action, Xenos, Hema, Zeeman, Kruidvat.. alleen nog kerst en van die felgekleurde servetten te vinden.
Maar ik zoek iets voor decoupage in deze stijl: https://www.google.nl/search?q=vintage+ ... 20&bih=529

Murloc
Berichten: 334
Geregistreerd: 28-03-12

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 16:18

Volgens mij heeft sfeerleven.nl wel dat soort servetten.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-17 16:49

Daar zijn inderdaad wel wat mooie servetten te vinden zie ik :j Maar helaas 4,95 verzendkosten, wat ik wel erg veel vind voor een zakje servetten van 3 euro :=
Ik heb er net een paar besteld bij H&M. Eigenlijk wilde ik ze niet online kopen, maar vanwege black friday versturen ze daar alles gratis en ging er ook nog eens korting vanaf :D
Ik moet wel nog even verder zoeken naar de bloemen..
Stom is dat.. als je ze niet nodig hebt kom je ze in elke winkel tegen :=

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 19:07

Ik ben ook weer op zoek!

Al lange tijd kijk ik uit naar deze limoen-aardbei cider;
Ik weet dat hij verkocht wordt in de UK bij de Lidl. Ik heb een mailtje gestuurd naar Lidl, maar geen reactie gekregen. Zowel in Nederland als in Duitsland heb ik hem nog niet gespot.
Afbeelding

Murloc
Berichten: 334
Geregistreerd: 28-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 19:09

Met verzendkosten word het wel erg gek ja. Ik weet het niet zeker, maar ik dacht ook dat soort servetten gezien te hebben bij de praxis. In een hoekje met volgens mij spullen van Clayre En Eef.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-17 20:04

Dank je! Dan ga ik daar eens kijken, ik had toch nog wat klusmateriaal nodig!

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 16:13

Ik ben op zoek naar bank kussens.
Zeg maar zitting/rugleuning etc
(dus geen sierkussentjes)

Weet iemand of je die ergens los kan kopen?

prugelpiet

Berichten: 12564
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 22:45

Ik zoek ik zoek ik zoek...

Pim Pam Pet Plaatjes Slaan! :D

Voor kerst wil ik dit graag aan iemand geven, maar waar kan ik het in godsnaam nog vinden....

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 23:12


Dammie

Berichten: 3321
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 20:21

Ik zoek stickers die je achterop een foto kan plakken om een ansichtkaart van die foto te maken. Dus een achterkantje met een adresveld en leeg stuk voor handgeschreven tekst.
Ik heb ze ooit ergens gezien, maar weet niet meer waar :o?

prugelpiet

Berichten: 12564
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 20:34

Iloveiswan schreef:
prugelpiet schreef:
Ik zoek ik zoek ik zoek...

Pim Pam Pet Plaatjes Slaan! :D

Voor kerst wil ik dit graag aan iemand geven, maar waar kan ik het in godsnaam nog vinden....


http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/speelgo ... tjes-slaan

deze?


Ja, maar dan wel bij een site waar je hem dus ook daadwerkelijk kan kopen. Bartsmit, bol.com etc is die niet meer te krijgen.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 01:45

prugelpiet schreef:
Ik zoek ik zoek ik zoek...

Pim Pam Pet Plaatjes Slaan! :D

Voor kerst wil ik dit graag aan iemand geven, maar waar kan ik het in godsnaam nog vinden....

hier lijkt het nog bestelbaar

Britta31

Berichten: 13144
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 08:07

En de kringloop?Hier in dorp liggen stapels spelletjes.Misschien zit het erbij.

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 12:09

Ik ben op zoek naar een borstelbox/bak, maar niet voor het paard, maar de hond haar borstels en elastiekjes. Moeten echt aparte plekjes voor de elastiekjes in zitten (minimaal 2, mag ook zo'n optilverdieping zijn), niet te groot en grof! Ik ben bekend met naaidozen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er geen echte voor huisdieren zijn, ik kan ze alleen niet vinden

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 14:09

knabbelgirl schreef:
Ik ben op zoek naar een borstelbox/bak, maar niet voor het paard, maar de hond haar borstels en elastiekjes. Moeten echt aparte plekjes voor de elastiekjes in zitten (minimaal 2, mag ook zo'n optilverdieping zijn), niet te groot en grof! Ik ben bekend met naaidozen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er geen echte voor huisdieren zijn, ik kan ze alleen niet vinden



moet het een box zijn? de tote bags die ze met crafting gebruiken zijn ook handig, vakken rondom, groot vak in het midden, beetje als de eskadron grommig tassen.
wrmk tote bag
hebben ze in verschillende kleuren en van verschillende merken. (deze shop is in Spanje, verstuurd vlot tegen normaal binnenlands tarief)

Roodvos

Berichten: 6661
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:18

knabbelgirl schreef:
Ik ben op zoek naar een borstelbox/bak, maar niet voor het paard, maar de hond haar borstels en elastiekjes. Moeten echt aparte plekjes voor de elastiekjes in zitten (minimaal 2, mag ook zo'n optilverdieping zijn), niet te groot en grof! Ik ben bekend met naaidozen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er geen echte voor huisdieren zijn, ik kan ze alleen niet vinden

Ik heb deze voor mijn schoenpoetsspullen. Reserve-veters bovenin en schoenpoets en doeken onderin.
https://www.ej.nl/paard/poetsen-toilett ... =poetsbox&
Is een heel handzaam formaat.

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:51

Ja een tas is echt geen optie, vind het zelf niet mooi, maar heb ook een kat die van elastiekjes houdt en zo in zo'n tas komt :') Daarnaast is het zo'n zooitje altijd dat ik graag de deksel dichtdoe en het niet meer zie hihi

@Roodvos: Oh dat zou wel eens wat kunnen zijn! Ga eens goed kijken, dank je wel :)

Britta31

Berichten: 13144
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 19:32

Een viskoffer?

carina

Berichten: 2787
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 22:35

Wie kan me helpen?

Paar maanden geleden kwam er op Facebook een advertentie voorbij van een soort van multifunctioneel opzetstukken voor gereedschap. Het leek op een soort van bitje, wat je op bv een schroefmachine kan zetten. Ipv een kruis of een recht stukje, was het een rond iets, met daarin allemaal staafjes. Het voorwerp wat je vast wilt schroeven drukt die losse staafjes naar binnen, waardoor het bitje grip erop krijgt.

Zelfde principe als dat speelgoed waar je je hand of gezicht in kunt duwen, en da komt aan de andere kant die hand of gezicht tevoorschijn.

Iemand enig idee hoe ik dit ding kan vinden? Of waarop ik moet googlen?

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 22:50

carina schreef:
Wie kan me helpen?

Paar maanden geleden kwam er op Facebook een advertentie voorbij van een soort van multifunctioneel opzetstukken voor gereedschap. Het leek op een soort van bitje, wat je op bv een schroefmachine kan zetten. Ipv een kruis of een recht stukje, was het een rond iets, met daarin allemaal staafjes. Het voorwerp wat je vast wilt schroeven drukt die losse staafjes naar binnen, waardoor het bitje grip erop krijgt.

Zelfde principe als dat speelgoed waar je je hand of gezicht in kunt duwen, en da komt aan de andere kant die hand of gezicht tevoorschijn.

Iemand enig idee hoe ik dit ding kan vinden? Of waarop ik moet googlen?

Gator Grip? ( :D )

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 22:52

Ben nu naar een naaidoos aan het kijken na een tip over pb, die hebben ook wel eens leuke designs! Dank jullie wel voor de tips!

carina

Berichten: 2787
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 22:53

Jaaaaa, die bedoelde ik! Knap dat je dat uit dit vage omschrijving kon halen... Bedankt!!!

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:06

Ik ben op zoek naar het lied 'Sorry dat ik besta' in de versie van Paul de Leeuw.
Het is dat er nog songteksten te vinden zijn waar zijn naam bij staat, anders had ik gedacht dat ik me het bestaan verbeeld had, want ik kan hem echt NERGENS meer vinden :=

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:37

Staat op de cd "in heel Europa" met allemaal Annie MG Schmidt liedjes.