Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 23:35

Shanna schreef:
Die Gatorbootz zien er echt perfect uit!!! Zijn ze ook in nederland te koop? :D En in maat xxl?

Die andere lijken me te kort.


Geen idee :')

Maar ze zijn van het merk ThinLine en die hebben een website en Facebook pagina, je kunt ereen berichtje aan wagen (ook om de maten te vragen ;) )

Edit:
Hier staat de maat vermeld (helemaal onderaan de pagina) https://www.thinlineglobal.com/shop/hor ... of-closure
Laatst bijgewerkt door Steeph op 08-11-17 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 23:49


Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 23:58

Die van horze zijn niet groot genoeg. Ik heb echt een xxl nodig.

Ik heb thinline een bericht gestuurd, ik vrees dat ze te klein zijn (ik heb minimaal 12,5 cm aan hoogte nodig).

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 00:31

En is het anders niet mogelijk het klittenband te verwijderen en er drukkers op te zetten bv?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 00:38

Ik vrees dat ik het rubber daar alleen maar broos mee maak. Ook geen idee hoe ik dat op rubber moet bevestigen maar dat weet de schoenmaker vast wel.. :+
Die optie heb ik inderdaad ook al overwogen, maar liever koop ik gewoon open springschoenen zonder klittenband.

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 00:55

Ik ging eigenlijk roepen. Oh die heb ik http://westgateefi.s3.amazonaws.com/p/l/WP012.jpg . Maar die gaan maar tot XL. Beide merken die ik daarvoor heb.

Zijn van die springschoenen die je over de voet trekt niet iets? Of misschien neopreen en dan zelf een sluiting er op stikken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 08:32

Kan je de xl opmeten van jou? Welke merken heb jij?
De dichte springschoenen zijn inderdaad geen optie, en ik heb liever rubber dan neopreen. Neopreen hebben ook allemaal klittenband overigens.

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 11:10

Waarom is klittenband eigenlijk geen optie? (gewoon nieuwsgierig hoor ;-) )

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 11:50

Ze staat er hele dagen mee in de wei/ modder dus dat is binnen no-time kapot en elke 2 weken nieuwe klittenband springschoenen kopen wordt ik ook niet blij van. Elke keer springschoenen in de wei zoeken is ook geen pretje en dan zijn ze nog wel opvallend van kleur.. Ze mag wegens medisch beslag niet zonder springschoenen de wei in.

Vleddertje1
Berichten: 984
Geregistreerd: 10-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 13:04


Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 14:02

Die zijn gesloten, ik moet open springschoenen hebben. Maar bedankt voor het meedenken!

Vleddertje1
Berichten: 984
Geregistreerd: 10-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 14:34

Ah te snel gelezen...maar dan misschien equidor iets??
Weet alleen niet of ze makkelijk hier verkrijgbaar zijn..




https://goo.gl/images/TKFjTR

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:31

Ik ben op zoek naar een plastic vergiet, al in heel veel winkels gekeken maar nergens één die aan mijn wensen voldoet.
Ik wil namelijk een groot, plastic vergiet, met gewoon kleine gaatjes.

Het lijkt wel of tegenwoordig alle vergieten óf klein, óf van metaal, óf met lange strepen als gat zijn.

We zijn al bijna een jaar aan het zoeken, en de oude is inmiddels bijna doormidden vasthouden bij de scheur, anders valt de macaroni eruit. Dus hopelijk dat iemand hier de gouden tip heeft

fohadie
Berichten: 4300
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:32

Lienie_F schreef:
Ik ben op zoek naar een plastic vergiet, al in heel veel winkels gekeken maar nergens één die aan mijn wensen voldoet.
Ik wil namelijk een groot, plastic vergiet, met gewoon kleine gaatjes.

Het lijkt wel of tegenwoordig alle vergieten óf klein, óf van metaal, óf met lange strepen als gat zijn.

We zijn al bijna een jaar aan het zoeken, en de oude is inmiddels bijna doormidden vasthouden bij de scheur, anders valt de macaroni eruit. Dus hopelijk dat iemand hier de gouden tip heeft



Ikea al gekeken? Daar heb ik de mijne vandaan. Action wilt ze ook soms hrbben.

Ils_K

Berichten: 7532
Geregistreerd: 09-01-05
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:38

Ik zoek kerst verlichting op batterij met een timer. En dan niet een hele grote (die hebben ze bij de action). Maar kleine met ongeveer 20/30 lampjes ofzo. Ze hebben ze wel voor binnen zonder timer. Maar zoek dus 1 met een timer erop.

lor1_1984

Berichten: 12047
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:46

Geen idee of die bestaan...
Is het anders geen optie om kerstverlichting met stekker te gebruiken en daar (evt icm verlengsnoer) een tijdschakelaar achter te zetten?

senna21

Berichten: 11859
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:46

Judith_ schreef:
Samo schreef:
[ [url=m/SQQujn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben opzoek naar zo'n wandwasrek. (Foto komt van pinterest). Wil dit nl op de waskamer
Kan alleen een van plastic vinden van Leifheit. En dat Ikea zoiets heeft gehad. Iemand die mij kan helpen zoeken?

* ik heb Ikea net gemaild.


Heb je toevallig al zoiets gevonden? Ik zoek ook zoiets dergelijks dus hou mij aanbevolen mocht je iets vinden!

Deze is heel fijn.
https://www.obi.de/waeschestaender/artw ... /p/9626086

Ik heb mijn duitse vriendin gevraagd om het voor mij te bestellen.

Sanniej_

Berichten: 4901
Geregistreerd: 12-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:50

Ils_K schreef:
Ik zoek kerst verlichting op batterij met een timer. En dan niet een hele grote (die hebben ze bij de action). Maar kleine met ongeveer 20/30 lampjes ofzo. Ze hebben ze wel voor binnen zonder timer. Maar zoek dus 1 met een timer erop.

Die verkopen ze bij tuincentra’s de bosrand verkocht deze vorig jaar helaas na een week uit de tuin kunnen halen. Door de kou gingen de batterijen leeg en lekken :(
Geen aanrader dus voor buiten

Sanniej_

Berichten: 4901
Geregistreerd: 12-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:51

Ik ben opzoek naar de kattentunnel van de Action.
Mijn konijnen zijn er gek op maar hier overal de Action gehad elke keer het vak leeg.
Aangezien ze na 2,3 maanden opgeknaagd worden wil ik niet meer dan een paar euro uitgeven en dit was de perfecte maat voor in mijn konijnenren.

Afbeelding
De rode op de achtergrond

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 00:37

Die tunnels zijn hier nog gewoon te krijgen dacht ik. Mijn konijnen hebben ze ook.

Sanniej_

Berichten: 4901
Geregistreerd: 12-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 00:40

Deeskuh88 schreef:
Die tunnels zijn hier nog gewoon te krijgen dacht ik. Mijn konijnen hebben ze ook.

Hier in omgeving totaal niet meer :(
Toevallig zin en tijd om er een paar in te slaan en op te sturen :o

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 00:45

Ik zal morgen in Deurne eens kijken en anders zaterdag in Venlo of Blerick :) Nog voorkeur voor kleuren?

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 07:05

fohadie schreef:
Lienie_F schreef:
Ik ben op zoek naar een plastic vergiet, al in heel veel winkels gekeken maar nergens één die aan mijn wensen voldoet.
Ik wil namelijk een groot, plastic vergiet, met gewoon kleine gaatjes.

Het lijkt wel of tegenwoordig alle vergieten óf klein, óf van metaal, óf met lange strepen als gat zijn.

We zijn al bijna een jaar aan het zoeken, en de oude is inmiddels bijna doormidden vasthouden bij de scheur, anders valt de macaroni eruit. Dus hopelijk dat iemand hier de gouden tip heeft



Ikea al gekeken? Daar heb ik de mijne vandaan. Action wilt ze ook soms hrbben.


Ja, maar die van Ikea voldeed niet aan onze eisen helaas

Vleddertje1
Berichten: 984
Geregistreerd: 10-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 07:37

[quote="Lienie_F"]
Ik ben op zoek naar een plastic vergiet, al in heel veel winkels gekeken maar nergens één die aan mijn wensen voldoet.
Ik wil namelijk een groot, plastic vergiet, met gewoon kleine gaatjes.

Het lijkt wel of tegenwoordig alle vergieten óf klein, óf van metaal, óf met lange strepen als gat zijn.

Araven vergiet ! Vind ik erg fijn

Britta31

Berichten: 13143
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 08:28

Lienie_F schreef:
Ik ben op zoek naar een plastic vergiet, al in heel veel winkels gekeken maar nergens één die aan mijn wensen voldoet.
Ik wil namelijk een groot, plastic vergiet, met gewoon kleine gaatjes.

Het lijkt wel of tegenwoordig alle vergieten óf klein, óf van metaal, óf met lange strepen als gat zijn.

We zijn al bijna een jaar aan het zoeken, en de oude is inmiddels bijna doormidden vasthouden bij de scheur, anders valt de macaroni eruit. Dus hopelijk dat iemand hier de gouden tip heeft

En de kringloop,daar staan soms ouderwetse vergieten van overleden oma's.