Aan de andere kant weiger ik een kledingstuk van 16+ euro weg te gooien omdat er ergens 1 mini gaatje in zit. Want meer is er dan ook niet mis mee...
Mogelijke oplossingen:
- Goedkopere BH's kopen en ze dan alsnog vervangen - nope, ik moet alles bij Hunkemoller halen omdat ze bij de Hema helaas niet tot 85F gaan
- Beugelloze BH's gaan dragen - neen, bieden niet genoeg steun naast dat ik het er niet uit vind zien
- Toch nieuwe kopen - pff ja dat is de laatste oplossing, maar ik ben ook maar een arme student
naast dat ik het dus onzin vind om een kledingstuk dat verder nog goed is af te schrijvenDus ja... Wat doen jullie daarmee? Is er iets wat ik kan doen om het te repareren? En zo nee, is er dan misschien een manier om het in de toekomst te voorkomen zodat ze wat langer meegaan? Vind het zo stom
Hopelijk heeft iemand de gouden tip!

Probeer er eens 1 van een duurder merk is dus mijn tip. Rib uit je lijf, maar wedden dat je niet meer anders wil? En uiteindelijk is het goedkoper
) maar nog helemaal heel. En anders echt de dure merken, Hunkemöller blijft niet zo lang mooi en kennelijk ook niet heel dus.
, dure prima donna en hij zit zo lekker