Zalando Lounge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fair

Zalando Lounge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-17 23:15

Hi,

Ik vroeg me af of hier meer mensen zijn die regelmatig iets bestellen bij Zalando Lounge. Ik ben er echt lichtelijk verslaafd aan geraakt. :o Ik dacht, misschien is het leuk om het met elkaar er over te hebben en samen een beetje te koopjes in de gaten te houden. :P

Nirvana_

Re: Zalando Lounge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 23:20

In het verleden wel eens, nu kom ik er als ik iets nodig heb, en dan hebben ze nooit wat ik zoek :') maar prima site!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:14

Regelmatig niet maar laatst wel een paar Dr Martens en een paar Allstars vandaan gehaald! Oja en een Marvel shirt en vest voor m'n vriend, die was jarig in juni dus was echt super toevallig dat ze precies in mei een Marvel actie hadden. Niet echt kleding die je daar normaal regelmatig ziet ofzo :+

Deze docs had ik er vandaan:
Afbeelding

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:31

Ik moet die app echt weer verwijderen van mijn telefoon, veels te verleidelijk haha.. heb laatst nog gympen van St Oliver gekocht via de Zalando Lounge, mega veel korting, echt blij mee, maar mijn portemonnee wordt evengoed minder blij van die app :+

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 17:54

Ik wist niet dat ze ook een app hebben, ga er zo gelijk naar kijken. Ik bestel af en toe wat met leuke korting via de nieuwsbrief die ik via email krijg.
O.a Wrangler broeken normaal 90,- voor 23,- en een paar kinderschoenen normaal 139,- voor 30,-

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-17 20:26

Oh, meer verslaafden _O-

Ik heb er ook al een paar keer Docs weggehaald voor een koopje. De laatste tijd ben ik echt verslaafd. De afgelopen 2 maanden al 2 bestellingen gedaan. :o

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 20:48

Door dit topic maar weer eens gaan kijken en was Asics in de lounge <3 vind die sportbroeken zooo fantastisch zitten, maar ze zijn zo duur. Dus nu eentje met bijna 50% korting, hoop dat die net zo lekker zit als m'n andere twee :D

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 21:02

Ja, hier ook een verslaafde. Wilde vanmorgen nieuwe asics kopen, aangezien er een gat in het paar wat ik nu heb zit. Keek om 7.20 en welke ik tof vond waren al uitverkocht in mijn maat :( We zijn dus niet de enige die verslaafd zijn :+

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 21:10

Fair jij had die witte docs toen toch? :D
Ik had toen m'n wekker gezet toen de docs in de lounge kwamen haha! Gelijk om 08:00 was het geloof ik besteld. Kort daarna was bijna alles weg... dus was blij dat ik het gedaan had!

Asics kwam ik per toeval achter vanmiddag, was wel geluk hebben! Was nog op zoek naar een tweede fijne zwarte sportbroek.
Deze maar dan met blauwe banden ipv geelgroen.

Afbeelding

Pieneappel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 21:12

Ik heb laatst voor het eerst besteld bij Zalando lounge, allstars :) Goede service, best snel in huis en niet duur :D

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 22:35

Ik vind de levering juist lang duren via zalando lounge, gemiddeld 5-7 dagen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 08:13

Op de bestelling voor m'n vriend heb ik bijna een maand moeten wachten, in mei besteld en was maar net op tijd voor zn verjaardag op 17 juni.
Maar volgens mij is dat ook juist het idee van de Lounge toch? Er staat dan vaak bij "verkorte levertijd" en dan komt het binnen een week ofzo... anders moet je er lang op wachten.
Maar Zalando duurt sowieso altijd wat langer met de levering is mijn ervaring. Als in, niet direct de dag erna maar een paar dagen. Maar maakt mij nooit zo heel veel uit.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 08:42

Ik wist het niet, was juist gewend dat bestellingen online binnen 2 dagen er kan zijn dus ik was verbaasd. Nu houd ik er inderdaad rekening mee dat het voor mijn gevoel lang kan duren.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 09:26

Wij hebben laatst het eea gekocht van superdry maar daar zit gewoon een levertijd op van 1 maand :=

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 09:46

Ik heb de app nu ook gedownload n.a.v. dit topic :D
Maar elk item dat ik aanklik staat op 'gereserveerd', wat houdt dat in?

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 13:00

Sommige artikelen krijgen ze ook pas binnen na afloop van de actie dus dan duurt het ook weer langer.
Gereserveerd betekent dat het bij iemand anders in het winkelwagentje zit.

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 13:24

Ik kende deze site niet dus ben maar even gaan kijken. Zijn het wel echte merken? Hoe kunnen ze alles zo afprijzen? En is alles er maar 1 keer (omdat er 'gereserveerd' staat)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 13:28

Zeepsop schreef:
Ik kende deze site niet dus ben maar even gaan kijken. Zijn het wel echte merken? Hoe kunnen ze alles zo afprijzen? En is alles er maar 1 keer (omdat er 'gereserveerd' staat)?

Vaak zijn het oudere modellen of demomodellen uit winkels die ze voor een gereduceerde prijs kunnen verkopen. Ik heb bijvoorbeeld een keer een paar Vans gekocht waarvan er eentje op de display had gestaan en daardoor wat verkleurd was, heb daar flinke korting op gekregen omdat ze in de winkel eigenlijk niet meer te verkopen waren.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 16:28

Is het leuk om dit topic opnieuw leven in te blazen? :D

Hier ook Zalando Lounge verslaafd haha. Koop er regelmatig wat voor mijn zoontje en mezelf. Hij heeft brede voeten en heb er een paar fantastische schoenen gescoord van primigi waar hij al de hele winter op loopt. Laatste aankoop voor mezelf: hoge woden sneakers voor een koopje. Een paar witte bronx boots en een paar slippers komen deze week aan en dan weer even een lounge verbod. :')