Het zit dus zo, onze fietsen staan voor onze flat aan een fietsenrek. In het portiek mogen geen fietsen, kinderwagens oid geplaatst worden maar dit wordt wel gedaan. Daarnaast zijn er kelders. Je zou zeggen; zet je fiets in de kelder, maar als je elke dag je fiets gebruikt en hem op en neer moet sjouwen is dat geen doen. Daarnaast heb ik een ontsteking in mijn hand en kan ik dit nieteens op dit moment.
Een tijdje geleden zat er een klein stukje van mijn zadel los, kan gebeuren, 3 dagen later kon ik er niet meer op zitten omdat het helemaal kapot getrokken was. Ik heb toen een van de kinderen betrapt terwijl ze de stukken van mijn zadel trok en haar hierop aangesproken.
Nieuw zadel gekocht en 2 dagen later een gat in het zadel van mijn vriend. Nu zijn we een paar dagen verder en is het zadel van mijn vriend niet meer te gebruiken.

Nu weet ik 100% zeker dat het de kinderen zijn die dit doen. Echter; ik weet niet precies welke kinderen. Wij wonen in een flat met eigenlijk alleen turks/marrokkaanse mensen, het jongste grut spreekt geen Nederlands (kids van max 4 jaar oud ) waardoor ik denk dat de ouders ook bijna geen tot geen Nederlands spreken. Er is ook bijna geen tot geen contact met mijn buren, hooguit eens een deur openhouden of een hallo.
Ik wil dit heel graag aanpakken. Ik pik het niet dat mijn spullen gesloopt worden door anderen. Je blijft van andermans spullen af. (Ongeacht leeftijd, 'ras', of geslacht) Ik ben het dan ook zat om steeds nieuwe fietszadels te moeten kopen als ze steeds gesloopt worden.
Doordat hier alleen flats staan weet ik ook niet welke kinderen bij wie horen en kan ik geen ouders aanspreken..
Wat kunnen we het beste doen? Een brief ophangen in de hoop dat zij deze kunnen lezen? Ik heb werkelijk geen idee...
Wie heeft er een goede tip?
lading smeer erop en kijken wie er vieze handen heeft?
.