Manager Retail / eigen bedrijf ervaringen gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Manager Retail / eigen bedrijf ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-17 13:02

Ik zoek weer een slachtoffer die mij kennis kan lenen :D
Ik heb me nu voor verschillende opleidingen aangemeld alleen de kans is groot vanwege
wachtlijsten dat het de opleiding Manager Retail oftewel, Ondernemer Detailhandel word (ja al die namen moeten tegenwoordig in het engels, weirdos :+)

Nu heb ik morgen mijn intakegesprek bij die opleiding en het is toch wel echt van belang dat ik er word aangenomen, het probleem is dat ik niet echt weet wat ik precies moet zeggen. Ik weet wat de opleiding inhoud (via internet, beperkte info dus) en wat je ermee kan, maar dat is het dan ook wel en zou graag toch wat meer van het beroep of de opleiding willen weten.
Heeft iemand deze opleiding gedaan? Heeft iemand een eigen bedrijfje? Want dat is waar dit uiteindelijk naartoe leid, een eigen bedrijfje en het liefst zou ik dan iets in de cosmetica/parfumerie willen denk ik..

Alles is welkom :j

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 13:06

ik heb wel een eigen bedrijf, maar ik heb daar absoluut geen enkele scholing of cursus voor gedaan..
Ja om mijn beroep uit te oefenen (beschermde titel).. maar niet om het bedrijf te starten.