Waarschijnlijk uitgeleend aan iemand en nooit meer teruggekregen.Anyways, ik heb 2 nichtjes en voor Sinterklaas wilde ik ze een poeziealbum geven.
Bestaan dus niet meer
Het zijn voornamelijk dagboeken, of notitieboeken, maar geen echte poeziealbums. Gaat me eigenlijk meer vanwege de covers, aangezien een blanco notitieboek hetzelfde is. Maar die notitieboeken zijn met volwassen covers en ik heb het nodig voor 2 kleine meiden.
Ook de dames van de boekhandel wezen me op iets; vriendenboekjes (generatiekloof, want ze hadden geen idee waar ik het over had
)Nu heb ik dus wel wat gevonden op Amazon.de dus ik heb een alternatief. Maar terwijl ik daar zat te kijken herinnerde ik me een site waar je wel 'nep' poeziealbums kan kopen. Vastgestelde covers en dan kan je er een naam opzetten. Maar dat vind ik weer te simpel.
Ik ben een zeikerd I know. Maar om het toch leuker te maken en vooral persoonlijker dacht ik, misschien kent iemand op Bokt een site waar ze poeziealbums/ notitieboekjes verkopen en je de cover kan personaliseren. Mijn gedachte was om de geboortekaartjes daarvoor te gebruiken.
Of als Bokt een ander leuk alternatief heeft dan hoor ik het graag

Mijn eerste en helaas vermiste poeziealbum heb ik van mijn tante gekregen en mijn ouders, opa en oma, ooms en tantes en beste vriendinnen hebben daar ingeschreven. Toen hij eenmaal vol was heb ik een andere gekregen en die is nooit vol gekomen helaas. Die eerste is voor mij bijzonder vanwege het werk wat sommige tantes en mijn oma erin hebben gestoken. (kwa gedichtje en creativiteit)
Dus hij zit vol mooie herinneringen en ik hoop dat mijn nichtjes dat dus ook gaan krijgen.