Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Percy schreef:Tja, wat is je meer waard? Paard? Vriend? Een vriend die wel meedoet met jouw tijdrovende hobby?
Dat zijn vragen die jij alleen aan jezelf kunt stellen en waar jij alleen het antwoord op kan geven.
Jij moet de middenweg zien te vinden en daar kan niemand jou bij helpen.
Misschien een rotte reactie maar het is echt aan jou.
Mandy_89 schreef:Hij wil niet dat ik wegga, als hij thuis is. Dus als we ooit kinderen zouden krijgen. Zal ik niet of amper meer naar stal kunnen. Of een oorlog ontketenen, en dat met kinderen is geen combi.
.
Mandy_89 schreef:Tja lastig. Hij is degene die er steeds over begint. En allerlei eisen stelt. En ook degene met de grootste kinderwens.
Wou gewoon dat hij mij in mijn waarde laat, en mijn hobby accepteert voor wat het is.
Ik zal niet degene zijn die hem ervoor zou verlaten, ben eerder bang dat het andersom gaat worden.
Hij wil niet dat ik wegga, als hij thuis is. Dus als we ooit kinderen zouden krijgen. Zal ik niet of amper meer naar stal kunnen. Of een oorlog ontketenen, en dat met kinderen is geen combi.
Vriendinnen van mij hebben allemaal kinderen en zijn nog vaker op stal dan ik. De vriend blijft dan savonds even bij de kinderen. Zodat zij naar hun paard kunnen.
Ik snap gewoon niet waarom hij er zo'n probleem mee heeft.