Hoe snel seks met vriendje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Frieskee

Hoe snel seks met vriendje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-17 19:33

Hey Bokkers,
Hoe denken jullie over seks met je eerste vriendje? En dan bedoel ik voornamelijk over hoe snel het moet. Dit omdat ik sinds kort een vriendje hebt of nou ja het is nog niet officieel volgens hem is het pas officieel als we seks hebben gehad. Nu hoor ik van een vriendin waarbij de relatie net uit is dat zij die jongen TOTAAL niet mist maar vooral de seks; ze was zelfs een beetje radeloos over welke jongen ze ging appen over 'haar probleem'. Dat terwijl een andere vriendin van mij zei; die al een jaar verkering heeft met een jongen , ja ik wacht echt nog een paar jaartjes voordat 'het gebeurd'. Nu ga ik dit weekend bij hem logeren en mijn moeder; ja je moet er niet te snel mee beginnen want anders is de lol er zo van af.
Maar wat vinden jullie bokkers.
Laatst bijgewerkt door Dani op 11-07-17 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking

Dizzy505

Re: seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:35

Het gaat er vooral om wat jij zelf vind! Niet wat een ander er van vind. Je moet er pas aan beginnen als je je er zelf fijn bij voelt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:35

Ik trek mijn wenkbrauwen al heel hoog op als die jongen het niet officieel wil noemen/maken voordat hij "erop mag".

Als ik jou was zou ik heel hard rechtsomkeert maken en het afkappen :+

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:36

Vooral niet te snel. Heel eerlijk als een jongen zegt dat hij alleen verkering met je wil als je seks hebt gehad. Zou ik maken dat ik wegkom. Dan heeft hij jou alleen voot de seks.

Meid laat je niet opjagen en heb pas seks als jij er aan toe bent! Niet omdat hij dat wil!

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:36

Dizzy505 schreef:
Het gaat er vooral om wat jij zelf vind! Niet wat een ander er van vind. Je moet er pas aan beginnen als je je er zelf fijn bij voelt.

Dit. Jouw lijf en jouw gevoelens. Als jij het niet wilt vooral niet doen. Daar wordt het niet leuker/fijner door.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:37

Hoe oud ben je?

Ik vind belangrijk ongeacht welke leeftijd dat als je eerste keer doet. Het goed moet voelen en dat je vind dat hij de juiste jongen voor is

Zowizo melden dat jij onervaren ben en als je nee zegt hij niet door moet 'drammen' . Ook al heb je de kleren uit als je toch niet wilt dan niet doen.

Hij hoort daar begrip voor te hebben

En pas officieel wat hebben als je seks heb gehad is ook onzin!

Volg je gevoel en die het veilig met condoom.

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:39

Uhm ik zou na zo een opmerking rechtsomkeert maken. Want sex heeft niks te maken met of verkering officieel is of niet. Dit klinkt eerder als dwang om je zover te krijgen. Echt heel goed naar jezelf luisteren en niet te vroeg. Ik heb er altijd spijt van gehad dat ik vroeg was en de manier waarop en waarom. En iemand die zo te horen alleen een relatie wil om zijn behoefte te bevredigen is niet echt een goeie keus als eerste partner. Dikke kans dat ie ervandoor gaat als hij gehad heeft wat hij hebben wilde.

Dus ik zou zeker minimaal een paar maanden wachten zodat je weet of je elkaar echt leuk vind. De eerste keer is speciaal en moet je niet te licht over denken.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-17 19:40

xPabloBokt schreef:
Ik trek mijn wenkbrauwen al heel hoog op als die jongen het niet officieel wil noemen/maken voordat hij "erop mag".

Ik heb bij de dates soms ook heel erg het gevoel dat hij heel erg gehaast is dat terwijl ik zelf nog maagd ben.. En nog niet zo veel ervaring heb. En stiekem schrikt mij dat wel af. Maar aan de andere kant hij is wel knap en sweet. En heel je leven maagd zijn is ook niet alles. ;( :P

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:40

Alleen doen wanneer je het zelf wilt/er klaar voor bent. Dat is voot iedereen anders. Een relatie begint niet pas vanaf het moment dat je voor het eerst seks hebt.

Ik vind het een naar idee dat die jongen er zo over denkt. Laat je niet ompraten op deze manier. Alleen doen als jij je er goed bij voelt. Bovendien draait een relatie/verkering meer dan om alleen seks. :)

Casarell

Pas officieel als je sex hebt gehad..??
Meid.. volwassenen kunnen prima sex hebben zonder er een relatie aan vast te knopen, dus hecht daar aub geen waarde aan!!

Het is jouw lichaam, en jij bepaald wanneer het gebeurd.. en als hij dat niet kan accepteren, is hij het niet waard..
Maar laat je niet onder druk zetten..!!

RobinSputnik

Nou als iemand zegt dat het dan pas officieel is zeg ik dikke doei daar is de deur :+

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:41

xPabloBokt schreef:

Nou dit inderdaad :=

Trouwens, is dit dezelfde jongen die geen vrienden heeft? Of ging dat nou om je vriendin?

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:41

zillionke schreef:
xPabloBokt schreef:

Ik heb bij de dates soms ook heel erg het gevoel dat hij heel erg gehaast is dat terwijl ik zelf nog maagd ben.. En nog niet zo veel ervaring heb. En stiekem schrikt mij dat wel af. Maar aan de andere kant hij is wel knap en sweet. En heel je leven maagd zijn is ook niet alles. ;( :P

Er zijn meer jongens knap en lief. Echt als je je nu al beetje gepushed voelt is de kans groot dat dat alleen maar erger word. Je hoort je helemaal niet zo te voelen. En je blijft heus niet je hele leven maagd.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:42

Slotje voor overleg.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:03

Na overleg is besloten dat dit topic weer open mag.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:07

Ts, iemand die jou chanteert met 'het is pas officieel als we seks hebben' is een eikel. Een hele grote eikel. En hij is jou niet waard.
Er zijn heel veel jongens op de wereld die ook knap en sweet zijn en die jou wel de tijd geven en die het wel officieel willen maken voordat er sex is. Kies er zo 1 en dump deze sukkel.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:13

Ga nou niet je maagdelijkheid verliezen aan zo'n sukkel. Zoek iemand die jou respecteert anders ga je er geheid spijt van krijgen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:14

Goof schreef:
Ts, iemand die jou chanteert met 'het is pas officieel als we seks hebben' is een eikel. Een hele grote eikel. En hij is jou niet waard.
Er zijn heel veel jongens op de wereld die ook knap en sweet zijn en die jou wel de tijd geven en die het wel officieel willen maken voordat er sex is. Kies er zo 1 en dump deze sukkel.

Hier ga ik in mee.

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:14

Ik zei altijd het omgekeerde, eerst een relatie en daarna seks.
Mijn eerste vriendje wilde er ook vaart achter zetten, terwijl ik daar niet zo mee bezig was. Hij vond dat t binnen een paar weken toch wel moest gebeuren. Ik heb het uit gemaakt. Die druk is niet fijn en ik kan je verzekeren dat het ook geen fijne seks oplevert.
Kies iemand die op je wacht!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:15

Goof schreef:

Dit.

Wanneer een jongen bij mij al vóór dat we een relatie hebben over seks begint hoeft het voor mij al niet. De uitspraak ''Het is pas een relatie wanneer we seks hebben gehad'' vind ik een hele rare. Een relatie gaat niet om seks. Een relatie gaat om het van elkaar houden, elkaar steunen, plezier maken. Een relatie moet vanuit twee kanten komen.

Ga alsjeblieft niet twijfelen..! Misschien wil je hem niet kwijt, maar zie het zo: Er bestaan nog vele andere jongens op de wereld! Ik zou het afkappen als ik jou was....

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:17

Goof schreef:

Eens met Goof!
Geen hand vol, maar een land vol.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:18

zillionke schreef:
Hey Bokkers,
Hoe denken jullie over seks met je eerste vriendje? En dan bedoel ik voornamelijk over hoe snel het moet.

Hier schrok ik van... seks is nooit, maar dan ook NOOIT een moeten! Als jij je er niet prettig bij voelt, gebeurd het gewoon niet.

Ikzelf was 17 en was een half jaar samen met die jongen voordat ik het voor het eerst deed. Toen was ik er zelf pas klaar voor (scheelde dat we elkaars eerste waren misschien).

Dat jij ook nog eens zegt; en eeuwig maagd blijven is ook zo wat...? Kom op TS! Dat mag al helemaal geen reden zijn om het maar te doen.

Hoe oud ben je?

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:20

Garanties in de liefde krijg je toch niet, dus doe het op het moment dat jij het graag wil. Het moet voor jou goed voelen en met de jongen zijn die jij graag wil.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:22

Jessix schreef:
Garanties in de liefde krijg je toch niet, dus doe het op het moment dat jij het graag wil. Het moet voor jou goed voelen en met de jongen zijn die jij graag wil.

Mee eens. Het hoeft echt niet met de liefde van je leven te gebeuren, dat vind ik zo'n onzin.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:32

Pfff...gelijk dumpen...wat een heerlijke adviezen toch. Ik zou ook eerder meegaan met de mensen de zeggen dat je op je eigen gevoel moet afgaan. Dus vooral doen waar JIJ je goed bij voelt en wanneer JIJ er aan toe bent...dat kan na een maand, half jaar of jaar. Als hij je echt leuk vindt respecteert hij dat...