Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xPabloBokt schreef:Ik trek mijn wenkbrauwen al heel hoog op als die jongen het niet officieel wil noemen/maken voordat hij "erop mag".
Als ik jou was zou ik heel hard rechtsomkeert maken en het afkappen
xPabloBokt schreef:Ik trek mijn wenkbrauwen al heel hoog op als die jongen het niet officieel wil noemen/maken voordat hij "erop mag".
zillionke schreef:xPabloBokt schreef:Ik trek mijn wenkbrauwen al heel hoog op als die jongen het niet officieel wil noemen/maken voordat hij "erop mag".
Ik heb bij de dates soms ook heel erg het gevoel dat hij heel erg gehaast is dat terwijl ik zelf nog maagd ben.. En nog niet zo veel ervaring heb. En stiekem schrikt mij dat wel af. Maar aan de andere kant hij is wel knap en sweet. En heel je leven maagd zijn is ook niet alles.![]()
Goof schreef:Ts, iemand die jou chanteert met 'het is pas officieel als we seks hebben' is een eikel. Een hele grote eikel. En hij is jou niet waard.
Er zijn heel veel jongens op de wereld die ook knap en sweet zijn en die jou wel de tijd geven en die het wel officieel willen maken voordat er sex is. Kies er zo 1 en dump deze sukkel.
Goof schreef:Ts, iemand die jou chanteert met 'het is pas officieel als we seks hebben' is een eikel. Een hele grote eikel. En hij is jou niet waard.
Er zijn heel veel jongens op de wereld die ook knap en sweet zijn en die jou wel de tijd geven en die het wel officieel willen maken voordat er sex is. Kies er zo 1 en dump deze sukkel.
zillionke schreef:Hey Bokkers,
Hoe denken jullie over seks met je eerste vriendje? En dan bedoel ik voornamelijk over hoe snel het moet.