Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Elise_K schreef:De telefoon zet ik dan op filmen, en nadat ik ben opgestapt, rij ik dan zo 10-15 minuutjes rond.
ninne1 schreef:Hoe bevalt de Pixio jou? En welke camera heb je erbij? Vind het een geweldige uitvinding, maar hoor er wisselende geluiden over. Helaas schiet de levering van de Soloshot 3 ook niet op. Meer alternatieven heb ik nog niet kunnen vinden.Ik heb hiervoor een Pixio robot camera. Kost wat maar is echt super fijn! Ik rij eigenlijk niet meer zonder en je hebt niemand meer nodig die voor je filmt. Hij volgt je en zoemt in en uit. En is binnen en buiten te gebruiken.
http://www.movensee.com
koeke schreef:ninne1 schreef:Hoe bevalt de Pixio jou? En welke camera heb je erbij? Vind het een geweldige uitvinding, maar hoor er wisselende geluiden over. Helaas schiet de levering van de Soloshot 3 ook niet op. Meer alternatieven heb ik nog niet kunnen vinden.Ik heb hiervoor een Pixio robot camera. Kost wat maar is echt super fijn! Ik rij eigenlijk niet meer zonder en je hebt niemand meer nodig die voor je filmt. Hij volgt je en zoemt in en uit. En is binnen en buiten te gebruiken.
http://www.movensee.com
ninne1 schreef:Ik had inderdaad horror verhalen over die instellingen gelezen. Maar bij was het uiteindelijk te doen dus? Is jouw camera dezelfde als Movensee op de site heeft?Ik ben er echt super blij mee!! Is een investering, maar dan heb je ook wat. In het begin is het even prutsen met de juiste instellingen, maar nu is heb zo gedaan. Ik heb de Sony cx450 camera erbij.
Super mooi beeld. Ik neem bijna al mij trainingen nu op. De camera volgt mij perfect en zoemt mooi in en uit, zodat je altijd goed in beeld bent. Als je een voorbeeld filmpje wilt zijn laat maar weten.
koeke schreef:ninne1 schreef:Ik had inderdaad horror verhalen over die instellingen gelezen. Maar bij was het uiteindelijk te doen dus? Is jouw camera dezelfde als Movensee op de site heeft?Ik ben er echt super blij mee!! Is een investering, maar dan heb je ook wat. In het begin is het even prutsen met de juiste instellingen, maar nu is heb zo gedaan. Ik heb de Sony cx450 camera erbij.
Super mooi beeld. Ik neem bijna al mij trainingen nu op. De camera volgt mij perfect en zoemt mooi in en uit, zodat je altijd goed in beeld bent. Als je een voorbeeld filmpje wilt zijn laat maar weten.
Ben heel benieuwd naar een filmpje. Wel e.e.a. gezien, maar da's toch vaak reclame.